{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.208 visninger | Oprettet:

Har du en historie? {{forumTopicSubject}}

Kære brugere af LastbilGalleri.dk

Mit navn er Søren Holm, og jeg er studerende ved Danmarks Medie og Journalisthøjskole i Aarhus.

Jeg leder i øjeblikket efter en historie til en større artikelserie, med det overordnede emne "trafik".

Artiklerne skal tage udgangspunkt i et aktuelt problem. Derfor tænkte jeg, at I måske kunne lede mig på sporet af en historie.

Har du oplevet noget i din arbejdsdag, der ikke er, som det burde være? Er du træt af, at politikerne ikke gør noget ved en bestemt lov eller område? Eller kender du blot til et problem, der burde få noget mere opmærksomhed?

Så må du meget gerne skrive her, eller kontakte mig på mail el. tlf:
spholm@mail.dmjx.dk eller telefon 51 98 51 93.

Mvh
Søren Holm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du en historie?
  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 199
    #1   21. nov 2013 Det helt store problem i branchen for tiden er helt klart "cabotagekørsel". Det har trykket priserne for vognmændene og presset mange danske chauffører ud af deres job.

    Du kan læse mere om hvad "cabotagekørsel" er her.

    http://www.trafikstyrelsen.dk/DA/Erhvervstransport/Godskoersel/International-godskoersel.aspx

    Det har medført at mange ture som normalt blev udført indenrigs af danske vognmænd og chauffører, nu bliver udført af udenlandske vognmænd med udenlandske chauffører som aflønnes med helt ned til 800euro om måneden. Det svarer til ca. 25% af en dansk lønning.

    Kunne du råbe den op og få gennemført ændringer her, så ville du få de danske chaufførers pulitzerpris smiley


  • #2   21. nov 2013 punkt 2. ... cykelister vs. lastbiler.