{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du sunshine en skideballe ! :)
  • #1   30. aug 2012 Det var et rigtig god og opløftende indslag.. Lad os håbe det kan råbe nogle folk op.. ! =)

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #2   30. aug 2012 Ja det ville sgu være dejligt

  • #3   30. aug 2012 Kan der svares andet end: .... "enig !!!" .... ???

  • #4   30. aug 2012 det er fandme iorden det der smiley

  • #5   30. aug 2012 sådan men til hvad nytte,der er jo ingen der gider gøre noget ved det


  • #6   30. aug 2012 !!!!!! I LIKE !!!!! det er bare så sandt som det er sagt

  • #7   30. aug 2012 Det er fandeme i orden. Og det er også delt på fjæsen, så budskabet kan komme rundt. Men han rammer jo lige hovedet på sømmet.

  • #8   30. aug 2012 benny det var da et herlig indslag... lad da håbe ham den stupide transport menister læser det for ham har vi da ikke vært heldige med... bare at tænke på hvad den danske stat kunne bruge de penge de går glib af... hvis de nu tænker sig om kunne de få hver deres ryge kupe...

    men vi kan da kun konstater ud fra hvad der står i indslaget at forsætter de sådan er den danske vognmands branche død.


  • #9   31. aug 2012 læste den igår, er fuldstændig enig med ham det er bare iorden det der

  • #10   31. aug 2012 Og hvordan for vi så ham ministeren til læse og gører noget ved problemet?

    Det er som om det kun drejer sig om at hive nogen penge ud af os, ikke af alle dem der bruger vores veje og dem der arbejder her i landet.


  • #11   31. aug 2012 I stedet for at ofre alle de penge på mobile foto vogne så kunne de bruge pengene på en BAG enhed for den ville også redde liv med alle de fjolser af udlændinge som gøre vejene usikker.

    Men hverken justistminister eller transport minister har fattet hvad det hele drejer sig om


  • #12   1. sep 2012 Hvad med det efteruddannelse? Vi skal alle på kursus, men man gør det ikke i alle EU lande endnu, hvorfor er der så stor forskel??

    Og i dk må bilen ikke køre videre, hvis man ikke har eu bevis, tror vi virkelig på at det også kommer til at ske når politiet stopper en polak og han ikke har det?

    Regler er gode nok, de skal bare være ens for alle også skal der være god kontrol, jeg har kørt i 5 år nu, og aldrig på noget tidspunkt er jeg blevet stoppet, og kører alligevel 8000 km om måneden.


  • #13   2. sep 2012 Jeg kan heller ikke være mere enig.
    Men kan alle i chauffører så ikke fortælle hvorfor der er manglende opbakning til div initiativer (FDL stormøde Middelfart).
    Det nytter jo ikke noget at vi sidder og roser et enkelt indlæg i Lastbil Magasinet, der skal mere til før vi får Hr og Fru Danmark til at spidse øre.
    EB skriver kun når det er noget der virkelig er en forsidebasker.


  • #14   3. sep 2012 Hartmann

    Det er en fælles EU regel det med efteruddannelse.. Grunden til vi er mange der allerede har været på kursus og skal have det allerede nu, er fordi man i DK har set fremad og så lavet en indfasningsordning, så der ikk pludselig på en gang er x antal tusinde der skal have det på en gang.. Da der jo ikke er kapacitet til det.. Så de kommer til at få problemet i mange andre lande smiley


  • #15   3. sep 2012 Kunz.

    Det jeg mener med det er at vi ved næste alle at en Polak og hvor de ellers kommer fra sikkert ikke når at få det bevis inden 1 januar.

    Også er det jo så om politiet er lige så grove over for dem som de er for os(jeg håber det, men tvivler)


  • #16   3. sep 2012 De kan købe kørekort, ekstra førebevis, adr bevis og hvad ved jeg, så et lille efter uddannelses bevis er vel ikke noget problem.

Kommentér på:
Er du sunshine en skideballe ! :)

Annonce