{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To klodser LEGO så har du en Iveco!
  • #1   13. apr 2013 har ikke kørt i den. mmdm var inde i den i herning. og må sige. kæft den er sku lækker inde i. tror sku godt man kunnne holde ud at side der mange timer om dagen

  • #2   13. apr 2013 ja jeg har også kun set den inde i og må sku rose den for indretningen de ved at komme efter det... bare det at de har en farve stof i stedet for det der latterlige mønster stof har gjort meget .

  • Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 83
    #3   13. apr 2013 Den er ikke så tosset inde i, det ser godt ud. Men skulle jeg sætte en lille finger på noget er det placeringen af kontakterne til f.eks arbejdslys, tågelys og så videre, dem synes jeg godt de kunne ha placeret lidt smartere.

    Det er selvfølgelig også smag og behag, men alt i alt en fin bil.


  • #4   13. apr 2013 Kan ikke forstå hvorfor de ikke har lavet en hel siderude på den nye, det tager lidt udsyn den sprosse. Har kørt stralis i en stralis et par år.

  • #5   13. apr 2013 Jacob; er du godt nok tilfreds med den? smiley

  • #6   15. apr 2013 jeg syntes nu Stralis er en fin lastbil smiley desværre er den plastic artig men man sidder godt i den og den har gode køreenskaber

  • #7   15. apr 2013 Mortensen jeg køre ikke i den mere, den kørte som godt nok, den var med dobbel H gearkasse det var rigtig dårlig at køre med. Når man skulle fylde motorolie på skal man tippe hytten. Så hellere en Mercedes til mig.

  • #8   15. apr 2013 Det er nu ikke fordi jeg klapper i min små fede hænder når jeg ser en iveco! Men de er fandme billige. smiley Jeg har aldrig været fan, men deres nye kabine er lidt lækker. smiley


  • #9   17. apr 2013 ville også være underligt hvis Scania var samme kvalitet som Iveco. så ville mange da føle sig taget i røven. selvom min gamle iveco 450 nappede en Scania på hallandåsen smiley der var jeg stolt!

Kommentér på:
To klodser LEGO så har du en Iveco!

Annonce