{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan er dagen gået ?
  • #1   10. dec 2012 Efter omstændighederne godt - Men det har været en lortedag uanset - Det er ALLE vinterdage i min verden. Jeg GIIIIIIIIIIIIIIDEEEEEEEEER det ikke!!!

    Og nej, jeg er ikke bange for at køre i sne, men jeg har slet ikke tålmodigheden til alt det bøvl og alle de tåber der snøvler rundt.


  • 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
    #2   10. dec 2012 Det er selvfølgelig irriterende at køre bag en snegl. Men better safe than sorry.

    Imorges på vej på arbejde, lå jeg hele vejen fra Ballerup til Roskilde med 50km/t.
    Det var selvfølgelig de idioter der ikke gider trække til højre. Og jeg må ikke køre i yderste vognbane, når der er tre spor.


  • #4   10. dec 2012 Puha min dag startede kl 5 med at gå ca 1,5 km ud over markerne op til min lastbil havde heldigvis parkeret den på nabo gården i fredags fordi de kloge hoveder sagde at der ville komme meget sne søndag og det passede der lå ca 1 meter på vores markvej bagefter kørte jeg til Køge og kørte gas for primagaz og landede hjemme ved en 18 tiden efter min nabo var så flink at smide mig hjem med hans traktor

  • 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
    #5   10. dec 2012 Skal lige tilføje til den fantastiske bil jeg kørte i idag, var en Mercer, og den kunne ikke rigtige finde ud af det med gearskiftet, måtte køre den manuelt. Så den ikke nåede op i 9'nde gear allerede inden jeg var over lyskrydsne. Der er MAN altså bedre.

  • #6   11. dec 2012 Jeg vågnede ved at det var blevet lyst...Stod op og pissede, og lagde mig under dynen igen, slog en skid og sov videre....

  • 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
    #7   11. dec 2012 Også en måde at undgå at komme i uføre på, bliv hjemme.

  • #8   11. dec 2012 Ja, men venter på min bil kommer hjem, sådan en 3-4 dage efter planen...Og så er der jo ingen grund til at stå for tidligt op.. smiley

  • #9   11. dec 2012 tja jeg startede med at køre halvvejs i grøften med ploven og ventede på at kunne komme fri med gummiged mandag morgen kl 2,30 ca smiley

    hele mariagervej var føjet til så gummigeden måtte åbne et spor til os smiley


    profilbillede
  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #12   12. dec 2012 Fik så lige tid til at smutte forbi Ejner H. i Silkeborg og tale bil. Ender sku nok med en ny Actros 3.

  • #13   13. dec 2012 Actros 3???

    Er det den sidst nye?


  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #14   13. dec 2012 nej det er det ikke og det er der flere grunde til. Actros 4 er ikke twinsteer men pusher, lav kabine ( indstigning ) medfører også smal kabine, actros 3 fås til en endog meget fordelagtig pris, har været utrolig glad for min Actros 2

  • #15   13. dec 2012 Jamen det er forståeligt nok.

Kommentér på:
Hvordan er dagen gået ?

Annonce