{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.160 visninger | Oprettet:

skal, eller skal ikke.. {{forumTopicSubject}}

Hey smiley

Nu jeg kommet i den uheldige situation at blive fyret fra Andreas a. her fra i fredags da vi har mistet en masse kørsel og der skulle fyres folk i alle afdelinger og jeg var så bare iblandt en af dem desværre.
Hvordan ser det ud i den store verden er der noget job nogen steder, for synts godt nok det ser lidt tyndt ud på div. job steder med chauffør jobs udover fragtmandskørsel med 70 stop om dagen ?

Overvejer stadig om jeg skulle finde noget andet og lave i nogle år til krisen er forduftet lidt og så komme tilbage igen .. Har overvejet at blive tolder så jeg kan stoppe alle jer chauffører der laver ulovligheder smiley haha smiley

På den ene side ville chauffør være nu hvis det sku være inden man skulle have nogle børn om nogle år
og på den anden side tolder kan jeg vel altid blive .. bum bum bum .. tænke tænke tænke !! smiley HJÆLP!

// Mie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal, eller skal ikke..
  • #1   5. feb 2012 Der det job der ude mage steder til dem der opsøger div firmaer personligt i stedet for den nemme måde som hedder mail kun smiley

  • #2   5. feb 2012 Det er bare at komme ud og søge.. Jobbene er der, hvis man ikk bare sidder og venter på de kommer til en selv.. smiley

  • #3   5. feb 2012 Er du ikke lærling ? hvis ja så kan de ikke bare fyre dig....

  • #4   5. feb 2012 Er hun Ikk cero

  • #5   5. feb 2012 Cero
    sku ha skrevet lærer kontakt som egu elev d. 1 februar
    men de manglede kun folk til fersk varer og de ku ikk få det til og fungere med hilton og 4 dages uge med dem som var derovre og af dem der var ren ansat til hilton var jeg den sidst ansatte så jeg røg.. de andre var ansat til fersk og det kan jeg ikke holde til i ryggen såå ..!

    Syntes bare når jeg hører rundt omkring at det står stille allesteder lige for tiden..


  • #6   5. feb 2012 Hvad du hører kan du da ikke bruge til en disse. Der er job til dem der virkelig vil - Måske ikke lige i morgen eller næste mandag, men de er der. Klart det bliver sværere når der skal tages skåne hensyn, men at regne med, at løsningen ligger lige for her er nok en anelse naivt. ;-))

    Hvis du vil være tolder tror jeg da nok du skal en tur tilbage på skolebænken - Det er da ikke noget man bare lige bliver og da slet ikke der hvor du er bosat.


  • #7   5. feb 2012 Jeg troede jeg ville ha svært ved at finde nyt job her i nov 2011 var en del steder uden held med så kørte jeg ned til wewers og de hvade lige fyret en så de sagde kan du starte i morgen tidlig d 11 november øhh ja da og så begyndt jeg næste dag... og sådan er det nok mange steder...folk bliver fyret-siger op, og går på pension ligen meget om der krise eller ej... mange gider bare ikke søge på nettet i disse tider, da de så let kan få en da alle chaufføre næsten kender en der mangler arbejde, så der hurtiger at spøger de chauffør man har om ikke de lige kender en...så man skal være et skridt foran smiley

  • Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #8   6. feb 2012 Mie, du skal ikke være så ked af det. Den afdeling var sku ik noget og samle på. Vil du gerne kører terminal kørsel, evt modul vogn ? Har en kontakt til en i midtjylland der måske stadig mangler en.

    Hilsen Michael (ham der hjalp dig over på coop, med bagdørene på traileren smiley


  • #9   6. feb 2012 Tolder er en lang udd. for man skal på kontor først. og siden hen kommer resten.. så find heller på noget andet..!
    Held og lykke..

    Jeg står i sammen situation som dig, men overvejer en voksen udd. der får du jo løn m.m så man kan leve et normalt liv..



  • #10   6. feb 2012 Bare i gang med at ringe rundt, det kan være der ikke er arbejde til den ene, men at der er til anden... Men det finder du kun ud af ved at gribe knoglen... ;o)

  • #11   7. feb 2012 Morten æææs :
    Yep det ved jeg godt.. men har lige været rundt ved de steder hvor jeg ved de har kørsel som jeg kan holde til smiley og det var uden held så nu må jeg igang med og søge andre steder og undersøge firmaer inden jeg ringer´/ kører ud om de har kørsel jeg kan. Der er ikke noget ved og søge i et firma hvor jeg alligevel ikke kan holde til kørslen..!

    Men det med Tolder har jeg snakket med min vejleder om og kan blive toldermedhjælper på 2 år gennem EGU. og hvis jeg så vil blive disideret tolder skal jeg have det over 4 år eller var det 6.. smiley

    Michael D
    Hehe du har ret.. Hvilken afdeling var det du hjalp mig for har både fået hjælp på coop hasselager og brøndby smiley hihi


  • Michael D
    Michael D Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #12   7. feb 2012 Hjalp dig på Coop Hasselager. Tror næsten lige da have fået hænger kort smiley


  • #13   8. feb 2012 Nårh smiley hehe nemlig ja der var jeg lige begyndt det var da dørene sad fast for mig smiley tak igen

Kommentér på:
skal, eller skal ikke..

Annonce