{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

Hvem skal betale lille kørekort? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige bestået mit gf2, og snakker med en virksomhed omkring en læreplads. Det som de så spekulerer på er om det er virksomheden eller skolen der skal betale for det lille kørekort?

Jeg spurgte min lærer om hvem der skal betale for det lille kørekort og hun sagde at det var skolen på det hovedforløb jeg skal gå på, men virksomheden tror at det betyder at de skal betale for det.

Jeg fik et opkald fra afdelingsleder for ikke så langt tid siden som sagde at jeg kunne tænke på det over weekenden. <.< De hentyder at jeg skal betale for det lille kørekort, men på grund af økonomiske problemer, ville det være en god fordel hvis jeg kunne få noget som jeg kunne printe ud som jeg kan fremvise til dem.

P.s: Jeg er ikke sikker på om det er rigtig hvad min lære siger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem skal betale lille kørekort?
  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #1   23. jun 2018 Min knægt blev helt færdig i foråret og han har fået alle kørekort betalt af skolen - om de så har fået noget fra firmaet ved jeg ikke...

  • #2   23. jun 2018 Du for alt på skolen, men firmaet har jo nogle udgifter i det også, løn f.eks., plus, mener (men ikke sikker) at lærerpladsen for et girokort for hvert forløb, på hvor meget Aner jeg ikke

  • #3   6. jul 2018 Virksomheden kan trække det fra. så det kan komme til at koste dem et par tusind kroner..
    Jeg bliver lidt harm nu, hvis de skal skralle appelsiner i deres bag lommer.. Fy for satan..


Kommentér på:
Hvem skal betale lille kørekort?

Annonce