{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva sker der her?
  • #2   12. nov 2012 nå okey

  • #3   12. nov 2012 ha ha svinet er et urent dyr, HVA FAEN ER DE SÅ SELV ????? smiley

  • #4   12. nov 2012 steven haha godt spørgsmål de er da beskidt hele tiden smiley

  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #6   13. nov 2012 Det er da tydeligt tegn på lav entelegens, (staves) men hva kan man forvente af folk der kommer fra en så mærkelig kultur, hvor det er den der er mest syg i skallen der er længst fremme i flokken.

    Steven du behøver ikke føle dig truffet:-) det er dem med anden ætnisk oprindelse jeg mener.


  • #7   13. nov 2012 Pas nu på med dit racistiske udmeldninger, de bliver ikke taget med let hånd fra dem som står bag LBG og de andre sites, af den simple årsag at de så vidt jeg er informeret selv er indehavere af alternativ pigmentering... smiley

    Ikke dermed sagt jeg ikke deler jeres synspunkter, men der er ingen grund til at få slettet et ellers udemærket indlæg fordi der er for racistiske udmeldinger.. smiley

    Jeg er både for og i mod det med det juletræ, for det er en god gammel dansk tradition, men omvendt så er det jo dem der skal betale det, og hvis flertallet ikke mener de vil bruge penge på det, så kan man jo ikke tvinge, det kaldes demokrati...

    Spørgsmålet er så bare om det havde været det samme hvis vi havde været i et overvejende muslimsk land og gerne ville have et juletræ..


  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #8   13. nov 2012 Mr nobody, Nu ved jeg ikke om det er mit inlæg du mener, men det er selvføldig ikke i orden at svine folk lige op og ned.
    Jeg synes bare at vi efter hånden er så fleksible i danmark at det bider sig selv i enden, vi kan jo snart ikke åbne munden det mindste inden der er nogle der føler at de er blevet krænket på en eller anden vis, så er det ligemeget om det gælder deres religion eller et eller andet.
    Faktum er at jeg simpelthen ikke forstår at danskerne (uanset farve) bare viger i flok og bare passer sit, men Jeg er selv en af dem der som regel bare tænker mit også passer mig selv, nok mest fordi at hvis man tager kampen op ansigt til ansigt så ender man med en på hovdet eller en dom.... det er nok lidt hårdt sagt men hvis man ikke går sin vej så er risikoen der, og jeg har aldrig oplevet at det er nogle af de andre der går sin vej.
    Det skal heller ikke siges at det er dem alle sammen det er galt med, jeg kender da også nogle som er ganske flinke.
    Det virker bare som om at vi bliver til gæster i vores eget frie land.
    Der er også danskere som laver lort i den men vi bliver sku da for eksempel ikke fuldstændig vilde og brænder ting af osv osv osv bare fordi at der er nogle der laver en eller anden tegning mm. (dette er jo bare et eksempel)
    Jeg forstår ikke at der er nogle der kan tage ting så nært også reagere på så underlige måder, det viser i mine Øjne at der er noget galt, det kan så et eller andet sted godt forståes hvis man har røder i sten alderen, hvor vold og fysisk afstraffelse er helt normalt, det vil helt automatisk gi en anden adfærd, og det går om mand vil det eller ej bare i arv selv om at man ikke er direkte i det.
    Man bliver bare præget af sine forfædre og sådan er det.

    Jeg tror da ikke der er noget at rafle om hvis du vil brokke dig i et overvejende muslimsk land, så for man lov at betale for det....

    Håber folk ved hvad jeg mener:-) også håber jeg da for alt i verdenen ikke at jeg har trådt nogle over tæerne, selvom at vi burde kunne sige lige hvad vi ville her i vores verdensdel uden at der skulle sensur på:-)

    Stave fejl og forkert tegn sætning er helt gratis.


  • allan t
    allan t Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
    #9   13. nov 2012 Prøv og hør den her....
    http://www.youtube.com/watch?v=zD4NWRZjpJk


  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #10   13. nov 2012 Allan t.
    Presis....


  • #11   13. nov 2012 allan t

    Det show er SÅ genialt. Også til sidst, hvor han kommer ind med en Dannebrogsflag som dragt.

    De skide indavlede bananplukkere, kan bare pisse hjem til Stenalderland, og fejre stenalderkulturen dér.


  • #13   15. nov 2012 Jeg vil lige starte med at skrive at min kommentar på ingen måde var møntet på en en eller flere bestemte, men mere generelt... smiley Så ingen grund til at føle sig truffet... smiley

    Kasper A > Vi kan ikke være mere enige, og når jeg selv skal sige det så er jeg selv rimelig racistisk bortset fra jeg ikke hader/ikke kan lide dem alle, men der skal ikke meget til før jeg ser rødt i deres nærvær, uanset hvilken farve deres pas så har en muslim er en muslim uanset statsborgerskab...

    Men derfor skal vi stadig passe på med hvad vi skriver i åbent forum..

    Jeg har haft rigtig gode venner og kolleger som var/er muslimer, men jeg har så sandelig også mødt det modsatte... Ikke at danskere/kristne er ret meget bedre, men vi gemmer os da ikke bag et Anders And blad uden billeder mens vi kæfter op... For det er jo i bund og grund det som koranen OG biblen er når alt kommer til alt...

    Forresten er jeg selv ateist... Jeg tror nemlig ikke på en skid... smiley
    Dog betaler jeg stadig til folkekirken, dels fordi jeg er for doven til at melde mig ud, og dels fordi jeg synes det er et stykke kulturarv som vi skal bibeholde og så er de danske kirker jo generelt smukke... Selvom jeg bliver så satans træt lige så snart jeg træder indenfor dørene af sådan en.. smiley


  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #15   15. nov 2012 Nobody:-)
    Selvfølgelig skal vi snakke ordentligt i vores forum:-) men du ved, det kan lige rende af med en.

    Kirke.
    Ha, så er det ikke kun mig der har det sådan, jeg betaler stadig der til men nok mest af den simple grund at jeg gerne ser at man kan bruge kirkerne som folkets hus, altså et sted hvor man kan komme og blive gift og alt det andet man nu engang laver i en kirke, dog ville jeg ønske at man kunne gøre det helt religions frit, måske lidt som at det er alle der kan komme i et forsamlingshus.
    Jeg har dog prøvet at fortælle præsten i vores sogn at folk jo bare kommer der fordi at det er det man gør, det satte hun dog noget spørgsmåls tegn ved:-)


  • #16   16. nov 2012 Jamen der er da et alternativ, du kan jo "bare" blive viet på rådhuset... smiley Men ja vi er nok mange med den holdning til religion, jeg har det personligt sådan at folk må tro på hvem de vil, om det er Gud, Jehova, Allah, Mohammedd eller en helt fjerde, det rager mig langsomt, der er blot tre ting der gør sig gældende, den første er at man ikke skal rende og forsøge at omvende hinanden, den næste er at man ikke skal tro på alt der sår i de skrevne bøger, da det jo som tidligere skrevet stadig kun er Anders And blade uden tegninger, ingen ved noget som helst om det der står i bøgerne er rigtigt, jeg har bla for nyligt fået fortalt at Biblen f.eks kun er et uddrag, og der sad en håndfuld mænd og blev enige om hvad der skulle i den og hvad er ikke skulle med.... Og skal vi lige runde Koranen, så er der jo et lysende eksembel på at den er mindst lige så galt afmarcheret som Biblen, de må ikke spise svinekød, hvorfor? Fordi der for nogle få 100 år siden var udbredt svinepest i de muslimske lande, og selvom læger etc. blev ved med at sige at de IKKE måtte spise svin fordi de så ville blive syge, så gjorde de det alligevel, hvad gør man så? Man skriver pisset ind i en bog som de følger mere eller mindre slavisk, og siden da har svin været noget rigtigt griseri-fy... Jamen hvor latterligt har det dog lov at være...? Og nåå ja så lige den sidste ting, man skal ALDRIG føre krig eller mord i religionens navn, uanset hvad det gælder... der skal satme være en lovlig grund... Det andet er sgu for dumt... Uanset om man så hedder Osama Bin Laden eller George Bush...

  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #17   16. nov 2012 SÅDAN:-)

  • #19   20. nov 2012 hvis vi nu splejser skal vi så ikke sætte et stort bord fyldtmed flæskesteg og andet dejligt svine kød op foran vores dejlige juletræ! æde svinet og så danse rundt om træet og synge dejlige sange imens vi har Dannebros flag i hånden og danmarks tøj på smiley i Egedalsvænget

  • #20   21. nov 2012 Hvis ikke det er fordi jeg er så dårlig til kulde og min mave er så sart med fed mad i dag, så var jeg sgu frisk.. smiley

Kommentér på:
hva sker der her?

Annonce