{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.041 visninger | Oprettet:

Hva f.... sker der???? {{forumTopicSubject}}

Jeg kørte i dag bag ved noget af et træk i ringsted... En gardintrailer med det velkendte store DSV logo på siden og på dørende, men den var på hollandske plader... Det er der jo ikke noget nyt i, men foran var så en 2 aksl Magnum på litauske plader.....Det er jo nok desværre heller ikke sjældent her i dk, men for faen altså, DSV, De kommer sku da snart til at finde på et nyt navn så... FØJ....


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva f.... sker der????
Kommentér på:
Hva f.... sker der????

Annonce