{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva sker der lige
  • #1   14. aug 2011 det tror jeg ikke på det kan fungere da..!!
    men nu må vi se hvad tiden bringer..!!


  • #2   14. aug 2011 Ha ha... billigere transport.... Der er da vist nogen der glemmer at lønomkostninger dermed og BØR stige. Og gør de ikke det, så ved vi jo godt hvem det går ud over i den sidste ende...
    Og hvis vi skal levere om natten, så skal størstedelen af dk arbejde om natten for at der er nogen der kan modtage og forarbejde vores varer. Nej, lad os nu bare være, og så bed bilisterne om at tage hensyn til os der arbejder.


  • #3   14. aug 2011 lige præcist morten L.K
    det for åndsvagt det der..!!
    tror ikke på det bliver gennemført..!!
    Hvis vi skal kører om natten skal vi have mere i løn og så stiger fødevarerne også og dem i butikken der skal modtage tingene skal jo os have mere i løn om natten .. alt bliver en skruge uden ende så


  • #4   14. aug 2011 hva så med dem der kører om natten skal de over og kører om dagen

  • #5   14. aug 2011 det har jo aldrig været sundt at arbejde om natten, det har de jo altid sagt, så det er kun fordi at de mener vi er i vejen og hva gør man lige med retur læs, for der er da ikke penge i at køre tom hjem og det er jo ikke godt for miljøet ?????

  • #6   14. aug 2011 jeg har svært hved at forstå at privat bilister skal forfordeles frem for erhvervskørslen det er da dem der med til at sørge for at privat manden har et arbejde hvor han har nogle vare at arbejde med. og hvad bliver der ikke af ballade med støj om natten og nøgler til div. butikker lagere og lagerarbejdere der skal arbejde om natten også. så kommer jeg næste gang og levere et læs ærtesten til din indkørsel kl3 om natten og banker dig op for du skal lige flytte din personbil. hved godt det ikke bliver relevant men det var bare et eksempel

  • #7   14. aug 2011 De tænker sgu med røven de tåber. det er jo alle der skal arbejde om natten så. Tømre murere entreprenøre grønthandlere lagerfolk. det rammer jo alt.

  • #8   14. aug 2011 ja om ikke andet bliver varene sat af i baggården og så er de stjålet om morgenen når håndværkerne møder

  • Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 271
    #9   14. aug 2011 Desværre venner, så er dette her en Politisk beslutning der er truffet på "krav" fra en "TYSK" vognmand i Padborg.

    Det er rigtigt, at det på ingen måde kan blive blilligere, med mindre man da anvender discountchauffører, hvilket nok også er hele planen med dette vanvid.

    Selvfølgelig er der allerede flere ting der med succes bliver leveret om natten, og det har jo også sine helbredsmæssige konsekvenser.
    dette er der blevet lavet en rapport omkring, men der er ingen grund til at tage hensyn til chaufførerne, for dem er der jo nok af.


  • #11   14. aug 2011 fru jensen bliver bare så glad for at blive vægget midt om natten for at få vaskemaskinen leveret til døren smiley

  • #12   14. aug 2011 Tror vi for en gang skyld skulle stå sammen, og lade bilerne stå hjemme i 1 - 2 uger.

    Det ville måske ændre folks mening. Men ja man ved aldrig alligevel.

    Men ja vi er jo intet. bare et frimærke eller et opkald, så er der nye friske folk på vejene...


  • #13   14. aug 2011 iceman: os chaufføre kan desværre ikke stå sammen det har vi prøvet mange gange før og når der ellers kommer en på TV som fortaler så bliver der fundet en der ikke lige frem oser af intilligens og så bliver vi alle betragtet som værende uintilligente, nej vi skal gå helt andre veje. vi skal finde en seriøst kendt person der vil tale vores sag og stifte vores egen forening eller sådan noget ellers bliver vores stemme aldrig hørt men vi kan jo bare starte en facebook gruppe

  • Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

    Emner: 1 Svar: 189
    #14   14. aug 2011 En af de grundene til de mener det billigere, er at de påregner mindre spildtid ved kørslen, når man kører om natten, da der ikke er personbiler i vejen = man kører den samme tur hurtigere..

  • #15   14. aug 2011 Den går sku ikke når vi køre og fresser asfalt om natten ringer folk til politiet og klager over støjen så kunne da godt lige få øje på hvis vi kun måtte gøre det om natten fordi vi bruger lastbiler til transport af fresser og bortkørsel af fress men på en måde ville det måske være ok fordi så er der ikke så mange tosset billister på vejene og fare for at blive påkørt mens man passer sit job derved mindre smiley men det er en ommer kære poliktiker lol

  • #16   15. aug 2011 Hvad med os der skal have returlæs fra forskellige firmaer? Tror da ikke sådanne firmaer bare lige går over på natåbent

  • Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 271
    #17   15. aug 2011 martin H !

    Ja du er inde på noget helt rigtigt, men desværre vil det nok tage for lang tid at få dette stablet på benene, men ideen er super god.

    Nej vi har stort set aldrig haft det sammenhold der reelt kunne vise hvor meget vi betyder for samfundet. Det er kun når vi skal vi hvor meget vi vil "stå model til", at vi kan finde sammenhold.

    Der har i mange år været ivrige og "farvestrålende" debatter om netop det emne, uden at det har rykket noget.

    Natkørsel er fint nok for nogle få opgaver, men som det her er lagt op kan det aldrig komme til at blive. Desuden er det jo heller ikke alle, der har positive ting at sige om dette makværk, men de bliver bare "syltet", så visse vognmænd med særinteresser kan få det som de har "bestilt" det.

    Nå men, kunne der blive enighed om at vise lidt "vikingeånd", så tror jeg mange vil blive mere overrasket end forarget.


  • #18   15. aug 2011 Så er jeg glad for ikke at køre herhjemme da. smiley

  • #19   15. aug 2011 dan j: tak. men nu tænker jeg ikke kun på overhalings forbudet alene jeg tænker mere på en forening der representere chaufførene og deres problemstillinger. vognmændene har deres egen branche organisation og vognmændene de er da revnende ligeglade med chaufførene. de tænker kun i profit når det kommer til stykket. det gør vi jo alle på et plan men jeg køre lastbil fordi jeg kan lide det og ønsker da også at kunne fortsætte med det på et seriøst plan hvor man bliver respekteret for sin indsats og ikke bliver jagtet og hånet af privat bilister og vognmænd der ikke kan få det til at gå hurtigt nok og så ende med at gå ned med stress og blodpropper fordi man har følt sig presset og jagtet hele sit arbejdsliv

Kommentér på:
Hva sker der lige

Annonce