{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Lasse G
Lasse G
Tilmeldt:
10. aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Et lift den 17/8 fra Amager til Kbh? {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg har en lidt anderledes forespørgsel, som jeg håber nogen kan hjælpe med på den ene eller anden måde. Fredag den 17/8 skal jeg ud og skyde lerduer med 2 andre, ude på Amager som starten på en sjov aften.

En lang historie kort, så er jeg vokset op med lastbiler da min far var chauffør og vognmand i Jylland, men de to andre aner ikke en skid om det og synes det er lidt spændende og skægt. Jeg har selv ikke været i en trækker i ca. 20 år, så jeg synes også det kunne være sjovt at prøve igen.

Så istedet for bare at tage en taxa, så var min idé at få nogen med en rigtig lastbil til at samle os op på Amager og så køre os ind til København - bare stille og roligt og ikke så meget andet. Det kunne være en fed oplevelse.

Er der nogen der har tid og lyst fra 17:30 og en halv/hel time frem? Vi skal selvfølgelig nok betale diesel og også en fin skilling til kaffekassen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et lift den 17/8 fra Amager til Kbh?
  • Lasse G
    Lasse G Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   12. aug 2012 Ja, du har nok ret Kasper - men hvis man ikke prøver, så... smiley

    Evt fang mig på mobil: 27-58-26-nul-et.


  • Lasse G
    Lasse G Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   14. aug 2012 Hva' så - ingen der tilfældigvis har en time på skiven og er friske på fredag? smiley

Kommentér på:
Et lift den 17/8 fra Amager til Kbh?

Annonce