{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Leje af møbel trailer {{forumTopicSubject}}

Hej med jer....

Først. Jeg har vognmands foretningen: Alsted Transport

Jeg har nu valgt at skifte ud fra forvogn-hænger til trække trailer for at have større muligheder for andet kørsel når jeg ikke er ude og lave flyttekørsel i Europa, jeg har derfor gået og lejet med tanken om man skulle KØBE en 2 akslet city trailer eller om man skulle leje en ?

Jeg syntes i forhold til hvor meget jeg skal bruge den som tingene er nu, at det bedst kan svarer sig at leje den, men så er det bare mit spørgsmål kommer...

Hvor fanden i helved kan jeg leje en City trailer, BOKS gerne med lift (evt. slæde lift - lige gyldig for mig) og gerne pr. uge eller lign.

Om det er en admindelig 13.60, eller det er en 1 akslet 27 pallers gør enlig ikke den store forskel for mig, da jeg bare pakker efter det..
En fordel vil være hvis der er folde døre i siderne, men ikke et krav...

Nogen der kender nogen der kunne være interreseret i at leje sådan et svin ud til fornuftige priser ?

Mit navn er Jimmy Alsted - TLF: +45 26 71 17 78 - ALSTED TRANSPORT


Kommentarer på:  Leje af møbel trailer
  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #1   24. okt 2016 Ikke at jeg har den store forstand på det mht. priser men ville det ikke være bedre at købe en ældre velholdt trailer og så gå og stille og roligt bygge den som DU vil have den (step by step så du stadig kan bruge den løbende).
    Hvis du skal leje en trailer hver gang så får du en standart trailer som IKKE er tilpasset dine behov mht flytning/surring/stuvning...
    Hvis det er din egen kan du tilpasse den som du vil have det. Jeg tænker du har en bunke stropper - løftegrej - sækkevogne som du har med og som derfor skal flyttes hver gang du skal aflevere traileren igen?

    Men som sagt jeg ved ikke om det økonomisk er bedre...


  • #2   31. okt 2016 Praktisk har du helt ret Jan, der er det langt bedere...

    Økonomisk, er det på ingen måde godt...


Kommentér på:
Leje af møbel trailer

Annonce