{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.798 visninger | Oprettet:

Steffen L´s greatest vol 1 {{forumTopicSubject}}

09.11.2009 Steffen L

Kan osse lidt smiley

For nogle år siden da jeg kørte coop, skulle jeg levere ved en daglig brugsen et eller andet sted i nordjylland kan ikke huske hvilken. Kl var 2-3 om natten og jeg var i god tid. Det sted jeg skulle læsse af på havde en stejl hældning ned mod vareindleveringen, så alting skulle spærres eller stroppes når man læssede af.

Da jeg så ankommer er der en arla bil der er ved at bakke ned ved indleveringen med sin hænger. Og kunne allerede fornemme der han var "ROOKIE" Da han så får stoppet svinet, hopper han ud og åbner lift og dørene. Det der så sker bagefter, giver sig selv når alt er på hjul og der kun er en vej, når det bliver løsnet! Hele den hænger blev tømt på den lille brugs beton plads og arla manden kom løbende først for fulde gardiner ud af hængeren med rulle bure i røven! smiley Jeg knækkede sammen af grin da jeg så ham stå i mælk og youghurt + alle de forvredne burer til op over begge ører. smiley

Jeg ringede jo så straks til coop og sagde jeg blev forsinket da en arla bil lige havde solgt det halve af hans tur i den brugs. Meget komisk.



En anden gang var da jeg kørte for DHL på als. Dejlig tur og rare mennesker. Startede med at køre varevogn, men fik så senere en gammel Daf ATI et eller andet mener jeg den hed. Men skulle stadig levere små pakker ligesom før. Jeg leverede en gang om ugen en stor kasse med sex legetøj til en sælger oppe i nordborg, som solgte det fra hans lejlighed. Nå men jeg skulle først ud med en skide cigaret tænder, til en bil ude på en lille skod flække hos en ældre dame og hendes elskede Ford Taunus. Jeg havde desuden osse nogle jern profiler med som jeg åbenbart ikke havde spændt hårdt nok. Jeg ringer på døren og hilser pænt på damen, og åbner sidelemmen på forvognen. Da jeg gør det bliver hun pludselig meget stille og kigger ned! Jeg vender synet nedaf og ser den her monster satan af en dildo i indpakning hvor der stod black mambo! Jeg tager den fluks i hånden og kyler ind i bilen. Jeg var knald rød i bøtten og hun smilede sagte og sagde fortsat god dag mens hun gik uden cigaret tænder eller noget som helst ind i huset igen smiley

Fik så underskriften og fik leveret varen til hende og ham i nordborg + historien hehe smiley



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Steffen L´s greatest vol 1

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce