{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.120 visninger | Oprettet:

Du er ikke dækket... {{forumTopicSubject}}

Jeg har været så rasende i dag og tænkt andre må heller få det af vide.

Jeg har jo været ansat ved et kreativ vognmands firma. Så ud over løn problemer og andre sjove ting så har jeg mistet en del ting.

Lastbil navigator, kvalitets værktøj, personligpapir og andre ting. Det kan jeg så kigge en hvid pil efter. Jeg var indlagt en uge på syghus lige op til jeg stoppet. Da jeg skulle tømme bilen der var tingene fjernet. Men dyne,tøj, mad og andre ting som ikke rigtig havde værdi var ikke fjernet. Jeg tager ved i vognmanden og gør opmærksom på det, men det kendte han ikke til. Jeg for sener af vide af det skal gå over min indbos forsikring ! men mit forsikrings selskab sagde det kunne han glemme alt om for der er ikke synlig indbrud i bilen og de syntes det var mærkelig de ting som var forsvundet og ikke mindst hvordan. De siger jeg skal ringe til poltiet, De ville intet gøre og slet ikke efter de har snakket med vognmands firmaet . De beskyldte mig for at være lang fingret og det kunne de bevise med den konvelut som de havde fra fagforeningen . Jeg siger til poltimanden det er fordi jeg er ærglig at jeg sender de få ting tilbage som jeg har opdaget ved en fejl jeg har fået hjem.

Så det ville sige hvis i bliver syg eller kommer væk fra bilen så er jeres ting ikke dækket . Civil søgsmål kan ikke betale sig det ville komme til at koste mere end en retssag .

Så resume på min oplevelse er at hvis vognmanden siger sikker lækker ting og han tager det så sker sker der ikke noget ved det. De kan gøre hvad de vil uden der ville være en konsekvens ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Du er ikke dækket...
  • #1   9. maj 2012 måske han bare snakkes med på den rigtige måde (hårdt)

  • #2   9. maj 2012 Hvem er vognmanden?

  • #3   9. maj 2012 I så fald at det er rigtig som du siger - der er jo som regel altid 2 sider af samme sag.
    Hvem er så den "såkaldte" vognmand- bare såén til skræk og advarsel...


  • #4   9. maj 2012 Det er faktisk langtfra alle indbo forsikringer der dækker de ejendel man har i førerhuset selvom der er tydelige tegn på indbrud - Bare til info. Jeg kender nogen stykker der har haft indbrud der ikke har kunnet få en klink.

    Og ja, nu må navnet på den vognmand snart frem med alt det dårlige vi har hørt om ham!!


  • #5   9. maj 2012 Selvom jeg stoler på mine kollegaer, og på min vognmand, så fjerner jeg alligevel ALT hvad der er mit eget når der skal afløser på bilen. Man ved aldrig hvad der kan ske. Ikke dermed sagt at det er din egen skyld, for man burde kunne have sine ting i fred. Jeg vil også rigtig gerne vide hvem vognmanden er, bare så man ikke selv eller andre man kender står i samme situation en dag...

  • #6   9. maj 2012 Thomas jeg må jo ikke nævne navne her inde på forum . Normal fjerner jeg mine ting fra bilen men den fredag hvor jeg tog hjem var jeg meget syg . Havde haft hovedepine i mange dage, men passet mit job og fredag gik jeg og kastet op det så mine kollegaer. Jeg orket ikke at tage de ting for jeg ville bare hjem i min dyne så jeg var klar søndag nat igen . Bliver indlagt mandag morgen

  • #7   10. maj 2012 Jeg kan sagtens forstå dig. smiley

    Jeg tror nu ikke at der er noget forkert i at skrive hvem du har kørt for. Du har jo ikke decideret skrevet at du mener han har taget det. Det kan jo lige så godt være en anden. Der er bare ikke tydelige tegn på indbrud. Men ellers send en privat besked. smiley


Kommentér på:
Du er ikke dækket...

Annonce