{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.504 visninger | Oprettet:

Süleyman C
Süleyman C
Tilmeldt:
27. jan 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

ny start som lastbil vognmand {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg vil start som ny lastbil vognmand og har brugfor hjælp
som
hvilken lastbil der Best
skal jeg købe 2 eller 3 aksel
hvad med forsikringen
hvor meget udgift jeg har
jeg vil prøve start hosFrode Laursen er det en gode partner
hvor meget kør men på km pris
Osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny start som lastbil vognmand
  • Süleyman C
    Süleyman C Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   29. jan 2015 Hej Ina tak for hjælpen man her tænkte jeg mere for bil info fx. Model hvad er der vest og køre godt
    eller 2 eller 3 aksel hvad er forskellen hvilket er det Best hvor meget bruger en lastbil branstof pr km
    hvad er km prisen Osv. Det andre til er på plads


  • Süleyman C
    Süleyman C Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   29. jan 2015 Planen er jeg skal være vognmand hos Frode Laursen
    Dvs. Jeg skal købe kun trækker man jeg ved ikke det skal være 2 eller 3 aksel
    hvilken er mere job mulighed


  • Stefan C
    Stefan C Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 44
    #5   29. jan 2015 Hvad angår bil/aksler så er en treakslet den der giver dig mest fleksibilitet.

    Hvad angår Frode så skal du også regne med at ligge ude søndag til fredag hvis du vil tjene penge. Og du bliver ikke rig ihvertfald. Det er jo derfor det kaldes Frode lavpris;-)


  • Süleyman C
    Süleyman C Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   29. jan 2015 Ok har du nogen god rådgivning til mig fx.hvem jeg kan arbejde for .
    hvad er udgifter til en brugte lastbil ca.fra årgang 2010 forsikring branstof udgifter til service dæk Osv.
    Hvad er en god km pris hvis jeg skal overlive I mit firma


  • #7   29. jan 2015 helt ærlig så skulle du nok overveje at få lidt chauffør erfaring inden du kaster dig ud i det der smiley Det lyder som om du ikke har kørt lastbil før for i så fald ville du vide om alt det du spørger om. hvis du har erfaring som chauffør vil jeg nøjes med at være ansat i dit tilfælde for det kræver altså indgående viden og dygtighed at være vognmand i dagens Danmark hvis du ikke vil gå konkurs .. de spørgsmål du stiller er altså alm. viden for en dygtig chauffør smiley

  • Süleyman C
    Süleyman C Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   29. jan 2015 De har du rat i man der ikke nogen der vil anset en ny derfor jeg skriver her .godt jeg har noget gode venner som dig der hjælper mig her min ven smiley
    Jeg er bus vognmand nu man det er ikke mit drømme job


  • #9   29. jan 2015 erfaring som chauffør er et must. man køber heller ikke en mure ske og en cement blander og begynder at bygge huse for folk smiley Det kræver en uddannelse eller mange års erfaring som mure arbejdsmand at starte et mure firma. lidt for at sætte tingene i perspektiv.

  • #10   2. feb 2015 Ring til Frode, de kan nok forklare og fortælle hvor meget og hvad de kan gøre for dig. smiley

Kommentér på:
ny start som lastbil vognmand

Annonce