{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
40.269 visninger | Oprettet:

Sebastian L
Sebastian L
Tilmeldt:
16. dec 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hvad ligger en start løn i normalt som ny chauffør {{forumTopicSubject}}

Jeg kommer måske til at køre indrigs kørsel snart.

Har en an fast mdr. løn + pension og feriegodgørelse, eller beregnes der pr. kørt km

arbejdstiden kommer til at ligge i mellem 05-18 i hverdagene.

Har b, be, c, ce kørekort, eu bevis, førekort, gaffeltruck, adr bevis

Og jeg er sprint ny som chauffør - uden erfaring

Har i nogle input - så høre jeg gerne...


Lær dine biler at kende
bilnyheder.dk giver dig viden om de allernyeste bilmodeller. Få indsigt i bilernes effektivitet, præstationer, komfort, detaljer og meget andet. Lige nu kan du læse om de to nye GTS-modeller fra Porsche Panamera.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ligger en start løn i normalt som ny chauffør
  • #1   12. maj 2011 Jamen du skal vel bare ha det du mener du er værd eller er tilfreds med. Det er kun dig selv der ved det.

  • #2   12. maj 2011 Læs overenskomsten og få hvad den siger. Det er det nemmeste..

  • Sebastian L
    Sebastian L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   12. maj 2011 Jeg har fået tilbudt 25.000 + pension, feriepenge + overarbejde

    Og da jeg kommer fra et kontor, har jeg aning om det er en fær begyndelseløn...

    Men skal man ellers regne med 25-50.000 om mdr. +/- pension med vidre...

    Men der er ikke sådan en ca. regl hvad man skal ligge omkring?

    Og overenskomsten er den den fra 3f der gælder der eller skal man kigge efter di?


  • Sebastian L
    Sebastian L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   12. maj 2011 Og har det nogen forskel at køre med kun forvogn eller med trækker + gaffeltruck?

  • #5   12. maj 2011 Synes 25 lyder som et godt tilbud hvis der er for 8 timers arbejde evt minus pause,
    Har før i tiden læsset trailler hos danske fragtmænd om natten til 25000 om månden ikke så meget når man tænker på det var nat; men nok til jeg kunne få det til at løbe rundt


  • #6   12. maj 2011 Jeg tror ikke du skal regne med, at 50.000 + pension osv er normen.

    Om den løn du er tilbudt er god eller dårlig afhænger i høj grad af hvor mange timer du skal køre, hvornår på døgnet og med hvad og alt muligt andet.

    Men hvis du er tilfreds, så er alt vel godt.


  • Sebastian L
    Sebastian L Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #7   12. maj 2011 De betaler pauserne og det er ikke noget 8-16 job, vi skal møde ved kl. 05-18 (til man er færdig så vil skulle på regne en 40-70 timer), men vi for fast 25.000 og resten bliver så udbetalt som overarbejde.

  • #8   12. maj 2011 Lkw

    Du ved vel godt, at det er fastlagt hvilke pauser der må trækkes i lønnen og hvor de kan placeres tidsmæssigt???

    Spørgsmålet har jo kun relevans for dem der kører på overenskomst, for alle dem der er lønnet efter omsætning på en aller anden måde gør man jo slet ikke lønnen op i tid. Og det er ej heller tilfældet for alle dem der kører indenrigs på exportløn!

    Nå men jeg bliver sgu ikke trukket for mine lovbestemte pauser!


  • #9   14. maj 2011 Lkw

    Vognmanden kan ikke bare trække de pauser du bliver ramt af som følge af køre/hviletid. Som jeg husker det må han trække en time om dagen. Og det samme har min vognmand lige sagt her til aften. En time og ikke mere.


  • #10   14. maj 2011 Lkw

    Du kan jo evt. undersøge det ved 3F inden du gør noget drastisk, det er bare sådan jeg husker det og som sagt sagde min vognmand det samme i en anden forbindelse i aftes. Så helt skævt kan det da ikke være.


  • #11   14. maj 2011 Lkw

    Du kan jo evt. undersøge det ved 3F inden du gør noget drastisk, det er bare sådan jeg husker det og som sagt sagde min vognmand det samme i en anden forbindelse i aftes. Så helt skævt kan det da ikke være.


  • #12   16. maj 2011 Hej Sebastian

    25000 kr som løn plus feriepenge, pension og overarbejde er et rigtig godt tilbud. se sådan på det du bliver så ansat på 160.4 timer i måneden hvilket omregnet giver 155 kr i timen.
    du skal så selv af med 4 procent i pension det svare til ca 1000 kr
    så for du betalt af firmaet 8 procent som svare til 2000 kr
    3125 kr i feriepenge i måneden.
    alt det plus overarbejdsbetaling det er squ ganske flot efter min mening


Kommentér på:
Hvad ligger en start løn i normalt som ny chauffør

Annonce