{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.884 visninger | Oprettet:

Priser / Kørsel {{forumTopicSubject}}

Nu bliver der talt en del om at priserne på kørsel er presset i bund af alle østarbejderne herinde i forummet.

Jeg talte ved et tilfælde med en chauffør som kørte sneplov i Københavnsområdet for region hovedstaden.
Han fortalte at priser var ca. 450 kr i timen - uanset tidspunkt.
Hvis det passer så er det sgu ikke østarbejderne som skal have skylden så er det sgu de danske vognmænds egen skyld at mange køre underbetalt og på fallittens rand med butikken.

Må heller tilføje at han bare sagde at han kørte med plov så ved ikke om der er forskellige takster for saltspreder osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser / Kørsel
  • #1   12. feb 2013 har fortsat dsv står for en del af den kørsel nu også. hjemme ved mig er det alle mulige lastbiler der kører samme rute. men tror dem der kører for amtet er omhu bedre betalt end dem som kører for kommunen men kun noget jeg tror.

• #2   12. feb 2013 Allan:
    Korrekt, nogen vognmænd giver et ihærdigt nap med til at grave vores grav. Sammen med speditørerne..

• #3   12. feb 2013 Det er sgu ikke østabernes skyld at priserne er så lave som de er!

Har en kammerat der har et forholdsvis stort maskinudlejningsfirma, han har lige fået en prisliste af en nordjysk vognmand for transport af maskiner.

GODT det ikke er mig der er vognmand tænkte jeg bare! Hold nu kæft mand nogen priser! Det var simpelthen så lidt at jeg har meget svært ved og forestille mig at det overhovedet kan løbe rundt!

Til den pris kan det ikke engang svare sig for ham og have egen lastbil længere!

• #4   12. feb 2013 Og husk så på, at licitationen af vinterbekæmpelse er netop blevet annulleret fordi de indkomne tilbud i fælge amt og stat var alt for dyre. På Sjælland regner man med at man kan få tilbud i en ny budrunde der er 20-30% lavere end dem man har annulleret.

Så skyd nu ikke kun på vognmændende.

• #5   12. feb 2013 Hej Morten.
    Det firma som du omtaler der har fået en aftale med en vognmand om transport af maskiner, ligger det tilfældigvis i nærheden af et transport center og nordenfjords. For der har jeg nemlig en ansøgning inde som chauffør og så kan jeg da godt blive bekymret over om de er ved at droppe deres egne biler og at jeg derfor godt kan skyde en hvid pil efter et evt job der. Hvis ja, ved du hvem vognmanden er og om han mangler en chauffør

• #6   12. feb 2013 en 4aksl med 3 aksl kærre får da 700 i timen det er da okay

• #7   13. feb 2013 michael bette diesel.. Det har jeg godt nok ikke hørt om.. Hvor får man det henne??

Det er jo ikke kun vognmændende der er klaphatte i denne sammenæng... Så længe de kan få retardo-chauffører til at køre på div lokumsaftaler, så kan de også køre til fuldstændig urealistiske priser..

• #8   13. feb 2013 Carsten N - Nej, det er ikke det firma du snakker om smiley

• #9   14. feb 2013 min vogmand tager da det og der er jo en forskæld på om det er en trækker eller en 4aksl der er noget af en pris forskæld på ny prisen

• #10   16. feb 2013 Jeg tror ik på det er den rigtige pris der er bleven sagt til de 450 kr .
    Men tænker at han har givet dig en historie med priser , netop fordi at der er nogle der lægger det op på nettet og så bliver der jo lige pludselig meget mere reft om det kørsel end der er i forvejen , og så kan man holde andre væk på den måde ..
    Det meget normal der hvor jeg køre der ik bliver snakket om priser overhovedet spør du en af de vognmænd der køre hvor vi er siger de bare spør din vognmand om det og han siger intet. Tror det meget hemmelig med priserne

• #11   16. feb 2013 Kim : Jeg håber det bare er en historie for historiens skyld.
    Vi stod egentligt og talte om noget helt andet da han selv begyndte at tale om priser på hans kørsel. Men han var chauffør og har jo som sådan ikke noget at gøre med priser og formentligt heller det store indblik i hvad priserne er. Men hvis nu hans vognmand har sagt "Du kan da godt forstå at jeg kun kan gi' dig 135 kr i timen når jeg kun får 450 kr at amt / kommune" - så er den solgt godt videre smiley

• #12   16. feb 2013 Nemlig .. Vis den rigtige historie kommer frem vil vi jo bare ha mere i løn osv .
    Men havde sku os holdt det hemmelig vis jeg havde en butik

• #13   16. feb 2013 hvis der er nogen som er så dumme at køre for den pris så ber de også selv om at det slal gå den forkerte vej

Kommentér på:
Priser / Kørsel

Annonce