{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.834 visninger | Oprettet:

priser på lastbil med tip {{forumTopicSubject}}

hej.
jeg har lige lånt min kærestes profil.
jeg er igang med et projekt og er i gang med at undersøge hvad det koster at købe lastbil med tip trailer til kørsel af grus osv.
jeg ku os godt tænke mig at vide lidt om forsikringer og lovkrav til køretøjet. hvor meget den på læsse osv.

Nogen der har nogle links til hvor jeg kan finde svar på det henne?

MVH. Lynge.

Er der nogle der kan svare på dette os:

Hvilke konsekvenser er der for DK og landets økonomi at danske vognmænd lader deres lastbiler indregistere i udlandet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  priser på lastbil med tip
  • #1   18. maj 2011 det øverste ved jeg ikk specielt meget om, men det sidste du spørg om..
    det får vel den/de konsekvenser at danske chauffører får meget sværere ved at få job i fremtiden, samt at de østeuropærer der kører, kører jo til langt mindrfe løn. samt at køre-hviletids lovene nok ikk li frem bliver mere overholdt end de i forvejen er, når det så blir østaber der kører her.. smiley surt show, men sådan bliver det jo nok ud i fremtiden..


  • #2   18. maj 2011 Spørgsmålet er ikke så enkelt at besvare - For at det kan besvares bare lidt rigtigt, så mangler der en masse forudsætninger - Hvilken type lastbil med tip. Er det købsprisen eller er det køb af transport osv.

    Det samme med lastevne, det afhænger jo af den enkelte bil. Du er nød til at være langt mere konkret.


  • #3   19. maj 2011 anders. tak for dit svar-
    måårten. jeg har ikke tænkt på en special lastbil, jeg kunne bare godt tænke mig at finde ud a hvilken lastbil der var bedst til den slags kørsel og evt få hjælp til hvor jeg skal kigge efter den lastbilen så jeg kan finde ud a hva den koster. jeg skal nemlig have noget økonomi ind i mit projekt så hvis jeg nu ku lave et budget over hvor meget det kommer til at koste at udvide et firma som i forvejen kun køre distribution - køl og frys.


  • #4   19. maj 2011 Jamen altså, prisen afhænger jo ret meget af hvad det er for en bil og især hvilken type.

    Prisen kan jo svinge fra 500.000 til 1.500.000 så let som ingenting.


Kommentér på:
priser på lastbil med tip

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce