{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  eu og førekort.
  • #1   18. jul 2012 Dit eu bevis kan godt bruges mener jeg..
    Det med førekortet er lidt værre, da du får et nyt kørekortnummer, og de to numre så ikke passer sammen, på dit kørekort og dit førekort, politiet i Danmark har sagt at de godt vil acceptere at de to numre ikke stemmer overens, hvis de kan se at du har erhvervet hængerkort for nyligt, men det er nok værre med udenlandske betjente smiley

• #2   18. jul 2012 det er jo også samme nr på mit eu bevis som på mit kørekort

• #3   18. jul 2012 står kørekort nummeret også på dit EU bevis?
    Så vil jeg jo mene, at du skal bestille et nyt, i værste fald på skolebænken i 5 dage, igen smiley

• #4   18. jul 2012 det var det jeg frygtede

• Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 199
    #5   18. jul 2012 Ingen problemer - det er den trækkende enhed som tæller. Dit EU-bevis er lige fint selvom du tager hængerkort senere.

• #6   18. jul 2012 dit eu bevis kan sagtens gå her hjemme, trafikstyrelsen har nogle blanketter hvor det står på dansk engelsk tysk fransk. førekort går også

• #7   18. jul 2012 oki det lyder godt.. tak drenge

• #9   19. jul 2012 Jeg har heller ikke haft problemer i udlandet.. Tog hænger en måned efter forvogn, og førerkortet bestilte jeg med det samme jeg havde til forvogn. Det er nu godt 4 år siden.

• #10   19. jul 2012 jeg fik mit førerkort dengang jeg var færdig med forvogn og da jeg så tog til hænger bagefter så gangske korrekt passede kørekort og førekort nr jo ikke..
    men det er ikke noget problem i dk.
    og i nogle andre lande kan det være problem men kender et par stykker der har været stoppet i både sverige og tyskland og holland og de har bare fortalt hvordan det hang sammen og det var lovligt i følge lovgivningen osv i dk og så har de ikke fået nogen bøde eller noget som helst..

• Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 199
    #11   19. jul 2012 Se det link "Johnny G" har lagt ind. Her er vejledninger som beskriver den danske problem med at kørekortsnummeret skifter hvis det fornyes eller udvides. De er på engelsk tysk og fransk.

Kommentér på:
eu og førekort.

Annonce