{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

Kvalifikations beviser ? {{forumTopicSubject}}

Da jeg er arbejdsløs skal jeg finde ud af hva jeg skal bruge for at kunne køre lastbil.

Tog kørekort til Kat C ved beredskabsstyrelsen og har ikke tænkt mig at begynder på chaufføruddanelsen.

Har ikke kendskab til diverse køre- hviletider-

Jeg har fundet et sted de søger en skaldemand men der mangler jeg førekort og Eu.

Er det de 2 ting man skal have for at kunne køre lastbil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvalifikations beviser ?
  • #1   13. feb 2012 Kan godt være det måske er lidt forvirrende smiley Hurtigt formuleret smiley

• #2   13. feb 2012 Ud og få EU og førerkort så du klar. Du får lidt undervisning om kørehviletid under EU kurset. Hvis du hører godt efter får du det mest basale med af kørehviletiderne.

• #3   13. feb 2012 Okey smiley Så må jeg lige finde en der kan sikre mig arbejde så jobcenterer kan betale smiley

• #4   13. feb 2012 du ska vist også have kursus vejen som arbejdesplads hvis du ska være skrallemand 2 dage på AMU

• #5   13. feb 2012 Bertelsen Er det noget du er sikker på eller i tvivl om smiley

• #6   13. feb 2012 er lidt i tvivl men tænkte på fordi da jeg selv var på kursuset var der nemlig også en der var skraldemand til dagligt men om det er fordi han ville søge andet arbejde og derfor sku bruge det pass men det ville jo være surt hvis du har alt andet du sku bruge også lige stod og manglet det bevis men ring til et af de store skralefirmer evt marius pedersen de må da kunne svare dig eller AMU center måske smiley

• #7   13. feb 2012 Okey smiley Ja det kan da godt være smiley

• #8   13. feb 2012 Jeg tvivler på du skal have vejen som arbejdsplads, da det mest er et kursus i skilteopsætning. Det var det i hvert fald da jeg tog det.

• Bjarne  O
    Bjarne O Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #9   13. feb 2012 Efteruddanelsen giver ikke den basale viden om køre-/hviletids reglerne. Men det giver mulighed for at tilpasse og opdater de regler som gælder på dette område. Jeg tror ikke at man kan nå at lære køre-/hviletid på de 5 timer som Vi brugte på dette emne ? Men tag en snak med AMU - TEC eller hvad de nu hedder dem som afholder kursus i dit nærområde og spørg der hvad du skal gøre og hvilken kursuser du kan komme på for at få dine ønsker/behov opfyldt. Ønsker dig held og lykke med din søgen og forhåbentligt med jobbet !!!

• #10   13. feb 2012 Tak. Jeg vil undersøge nærmere så jeg har noget at gå ud fra smiley

• Jens F
    Jens F Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Svar: 28
    #11   28. feb 2012 EU kvalifikation og førerkort, så er du klar.

Proceduren afhænger af om du er i 1. eller 2. ledighedsperiode.

Send en PM, hvis du vil vide mere - arbejder bl.a. med det til daglig.

Du behøver heller ikke at "bøvle" med det administrative, sagsbehandler, tilladelse og så videre.

Kommentér på:
Kvalifikations beviser ?

Annonce