{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejdsløse.... hvor mange ???
  • #1   10. jan 2011 Go ide Peter!

• #2   10. jan 2011 Mig, mig, mig, mig, mig, mig, mig........!!!!!! smiley

Hmm....Kan vist ikke så meget, men prøver så godt jeg kan....Mere kan man vel heller ikke forlange af folk...

• #3   10. jan 2011 Ja jeg tæller jo desværre i statastikken ( Staveplade)...

• #4   10. jan 2011 Jamen jeg melder mig også under fanen...
    Jeg er udlært hos Alex Andersen Ølund A/S
    Så har jeg kørt hos ERA Transport A/S, Thomas Skjøth int. og sidst men ikke mindst Peter Hansen Transport (Lukket 2009) Ja og så lige 3 måneder som ferie afløser hos Frode Laursen.

Jeg har kørt blomster, stykgods, køl/frys, skibscontainere, blokvogn, sideloader, jord/grus og sikkert også noget andet :O)

Det har primært været Tyskland, Sverige, Norge og selvfølgelig her hjemme. Jeg har dog været så heldig at være i Frankrig og England med blomster :O)

• #5   10. jan 2011 Michael K
    Hmm nogen gør det da alligevel smiley Selvom de måske ikk selv lige frem er verdens mestre

• #6   10. jan 2011 Jaah, hvis ikk jeg finder noget inden 1 marts, så er jeg oss smiley

Jeg kan skrue biler.. Er udlært Lastvognsmekaniker..

• #7   10. jan 2011 Men ville gerne have noget kørsel nu her.. Og se noget andet smiley

• #8   10. jan 2011 jeg er fritstillet imens jeg venter på en ny bil... min den er nemlig brændt ned. det er mega træels... det står mig frit for at tage andet arbejde, men hvis jeg ikke finder noget andet inden min vognmand får en ny bil, så får jeg bilen...

jeg har kørt med presenningstrailer og løsmel med walkingfloor og foder med tiptrailer

• #9   10. jan 2011 Oss' mig..
    Har kørt distribution, hos Leif Kildegård (INCO), hos arla x2, M&M transport (COOP og lidt Netto)
    Og så lidt Kohberg, hos en lille TS-vognmand, der tog røven på mig..

(Har osse kørt pakker for DPD, men det var på B-kortet)

Har kun C-kortet, og ingen af de fine nye kurser de har opfundet.
    Det er 2½ år siden jeg har kørt.

• #10   10. jan 2011 Blev udlært Lager/transport opratør på nkt cabels i Asnæs
    i 2006

Har kørt maskintransport hos SNN i Tune. og entrepanør kørsel i 4 akslet bil med kærre samt kran og lidt tippetrailer hos Vipperød vognmandsforretning, og 4 akslet med kærre hos Martin Hansen i Undløse. til sammen ca 3 år har ikke haft fast chauffør job det sidste 1 ½ år. men er dog i fast arbejde hos min far på hans gård. men kører som afløser i ny og næ hos en lokal vognmand som hedder ole werners transport, hvor jeg kører trækker/trailer med kabel tromler fra nkt og kabelskrot til deres affalds afdeling i stenlille. + jeg osse kører sneplov/salter for ham, meget dejligt stadige at komme lidt ud og kører selv om det ikke er fast...men håber på at finde et fast chauffør job igen snart, tager dog ikke det første og bedste jeg finder, for er godt tilfreds med mit job på gården til jeg finder bedre..

• #11   10. jan 2011 Tja... jeg må nok også melde mig under de faner...
    Jeg har gået arbejdsløs siden 20/12-10.
    Blev i 2002-3 stykker udlært ved midtfyns godstransport, stoppede der i 2008 til fordel for Lasse vognmand.
    Da han lukkede i december 09 gik jeg hjemme i 3 måneder, indtil jeg startede ved Peter falck.
    Det sluttede så brat, den 20/12-10.....

• #12   10. jan 2011 Søger i kun chauffør job eller er i alle åben for andre muligheder??

• #13   10. jan 2011 Skriv evt også hvor at i kommer fra og hvad område i søger. Det kan jo være at man høre om nogen der mangler gode folk.

• #14   10. jan 2011 Jeg søger chaufførjob og mekaniker job på fyn, og trekantsområdet..

Er nu også åben over for noget nyt smiley

• #15   10. jan 2011 Rettelse, Lastvognsmekaniker job..

• #16   10. jan 2011 kommer fra haderslev.. søger primært chauffør job, er uddannet automekaniker. tager imod stortset alt

• #17   11. jan 2011 Køge..
    Søger sgu næsten alt.
    Har osse søgt som vaskemand, men det er åbenbart svært når jeg kun har B-C pap.

• #18   11. jan 2011 Thomas Sømand R.

Hvorfor sluttede det brat ved Peter Falck?

Jeg har selv kørt for ham i 2006 det varede kun 3 måneder...

• #19   11. jan 2011 Startede i lære i 1999 hos Johs. Olsen Transport A/S, Ishøj med kørsel for FDB/COOP, da firmaet lukkede kom jeg over til Leif Kildegaard, Mørkøv, men efter et års tid blev vi heldigvis enige om at annullerer kontrakten, jeg hadede at være der og de ter det eneste firma jeg har været ved som jeg i dag er glad for er lukket for de fortjente det sgu....

Efterfølgende har jeg været ved:

Knud Madsen Transport, Taastrup - Krankørsel og blandet distribution.
    Steen Gjeldstrup, Solrød - Distribution for FDB/COOP
    Rygaard Transport senere Team Rygaard, Albertslund - Distribution for FDB/COOP
    Carlsberg Danmark, Høje-Taastrup - Ølkusk
    3x34, Taastrup - Blandet kørsel dog mest øl og brød
    Arla FOODS, Ishøj - Distribution af mælk i hovedstadsområdet
    EKV Transport/Trucking, Brøndby - Distribution for FDB/COOP i hele øst Danmark
    Kim Johansen International Transport A/S, Greve - Eksport med fly- og pallegods hovedsagligt fast Holland
    Vestegnens Transport Service A/S, Solrød - Terminalkørsel mellem sjælland og jylland samt diverse distribution.
    PK Transport, Serritslev - Eksport på kontinentet og Sverige og Norge, stykgods.
    Niels-Krisitian Kristensen, Haderup - Eksport afhentning af nybyggede Campingvogne og autocampere i hovedsagligt Tyskland men også i Spanien.
    Frederikshavn Flytteforretning ApS - Det giver næsten sig selv ;op

Har kørt stykgods, køl og frys, flytninger, kran, ADR, eksport, indenrigs, i bybiler og store eksportbiler, har prøvet det meste efterhånden.

Er arbejdsløs grundet manglende netværk i denne ende af landet. Er ukampdygtig til starten af April måned grundet operation i starten af marts...

• #20   11. jan 2011 No-Body....

Er du sindssyg du har været mange steder på kort tid... smiley

• #21   11. jan 2011 michaek K> Tjah de første steder indtil Kim Johansen der var Kildegaard det sted jeg officielt havde været længst tid, ellers var det 3 måneder der og 4 måneder her osv... Det var jo nemt at få jobs dengang, og så var det heller ikke allevognmændene der var lige gode at køre for, det skal også lige nævnes...

Men jeg startede officielt i januar 1999 og startede ved KJ september 2003, så 9 stop på over 4,5 år, hvor af nogle af stoppene var MEGET korte.... Bla ved Knud Madsen, hold kæft noget livsfarligt lort, men okay manden var blind så det var nok derfor hans chauffører var ligeglade...

• #22   11. jan 2011 ja hold op et gennemsnit. Men det vildeste jeg har hørt er en som har skiftet vognmand 14 gange på et år. Så du må stramme dig lidt an for at komme på samme højde haha

• #23   11. jan 2011 EK T> 14 gange på en måned?????? hold da op hehe.. Den vil jeg helst ikke slå den rekord hehe...

Kender en der skiftede vognmand 3 gange på en dag det synes jeg var vildt...

Nå ja kan lige tilføje at jeg ligger inde med Kran D og førerkort også... Har haft ADR, men det er udløbet imens jeg har været ledig... :o( Havde ellers til både stykgods og tank...

Min kæreste vil helst jeg er hjemme hver dag, men jeg vil allerhelst en bil med et par overnatninger om ugen helst ikke i rap, og så måske en eksporttur med udedøgn hele ugen i ny og næ ;o)

Har kørt både dag og nat og har det godt med begge dele, nat er dog at foretrække der er færrest "betjente" (læs personbiler) på vejene...

• #24   11. jan 2011 Mr. Nobody

Der står nu et år og ikke en måned ;O)

• #25   11. jan 2011 Jesper R> Det må være et komplot, jeg er sikker på der stod en måned da jeg læste det første gang ;o)

• #26   11. jan 2011 Nobody skal du ikk være ked af, vi kan alle lave fejl smiley haha

• #27   11. jan 2011 Allan K> jo jo, men jeg siger jer, det er et komplot... ;op

• #28   11. jan 2011 Jeg vil sq heller aldrig indrømme det:P

Men kender godt det med når øjnene lyver smiley

• #29   11. jan 2011 nobody. Det var os på et år hehe... Nu går jeg udfra at du bor i nordjylland. Hva med at prøve og hænge en seddel op ved Stena og Color Line. Kunne jo tænkes der var nogle nordnorges ryttere som kunne bruge en til at køre til evtl padborg for at los og læs bilen igen og køre tilbage til nordjylland med bilen igen. Det var bare en tanke der strejfede mig.

• #30   11. jan 2011 Allan K> Godt så er vi enige, det er et komplot ;op

• #31   11. jan 2011 mr nobody.... er du ikke lidt paranoid?? smiley

• #32   11. jan 2011 Nej, han er meget paranoid smiley

• #33   11. jan 2011 hehe...

jeg spurgte pænt... allan konstaterede....

• #34   11. jan 2011 Sagde bar det du tænkte smiley

• #35   11. jan 2011 hehe....

• #36   11. jan 2011 Allan K> Hvor ved du det fra??? Jeg vidste det...

Nå skulle vi ikke holde tråden på ret køl eller hvad? ;op

• #37   11. jan 2011 God idé smiley

• #38   14. jan 2011 Jeg er arbejdsløs..

Er dog ved og tage stort kørekort nu både forvogn og hænger i rap af hinanden skal så til maj mdr ind og have ADR bevis og i juni skal jeg lige tage sidste del af EU-kvalifikationsbevis. Ellers leder jeg efter en seriøs vognmand som har lyst til og tage mig i lærer i 1½ hvor jeg er 100% "hans/hendes" jeg skal ikke på skole mere efter juni får løntilskud på 30 kr i timen de første 7 mdr hvor jeg er ved vognmanden og det bliver muligvis sat op til 1 år det vil sige vognmanden kun skal aflønne mig med 28 kr i timen de første 7 mdr resten bliver refunderet..!
    Har truck certifikat og jah det var så vidst det smiley

• #39   16. jan 2011 Jeg er også ledig... Jeg blev udlært som Landbrugsmaskinmekaniker i 2002, og stoppede med at arbejde med det i 2003. Gik ledig et lille års tid, men tog så stort kørekort i 2004 og har kørt lige siden. Har kørt korn, kartofler, grus, sten, containere og lignende vognmandskørsel. Så har jeg kørt juletræer, tag-elementer, post, stykgods, værdi/penge, krankørsel og elektronik/festudstyr.
    Og har kørt med både hængertræk, kærretræk og sættevogn både som citytrailer og stiv trailer. Størstedelen af kørslen har været her i landet, lige med undtagelse af juletræerne, som var til Sverige.

Har igennem årene erhvervet kort til B, C, D, BE, CE og DE + Erhverv "425" til bus incl. diverse ekstra certifikater, og har selvfølgelig også førerkort.
    Så har jeg erhvervet certifikater til Truck, Kran D, Kran E, ADR + Tank + Klasse 1 og EU-kvailifikationsbevis.

Har kørt for:

Michael Thomsen Transport, Tåsinge
    Post Danmark Transport, Odense
    Enkelte afløserture for Solbjerg Maskinstation, Egebjerg
    Nobody Udlejning, Langeskov

Sidstnævnte sted stoppede jeg i September 2010, og har gået ledig siden. Er pt. sygemeldt efter korsbåndsoperation, men er så godt som kampklar igen. Arbejder på at komme i voksenlære som chauffør, og skolen har fastsat mig til 5,5 uges undervisning og 4 ugers svendeprøve fordelt ud over ca.10 måneder. Så jeg søger en vognmand der vil tage mig ind i de 10 måneder, helst her på Fyn, men udenfor kan også accepteres hvis man har bilen med hjem. Vognmanden skal betale mig løn efter overenskomst som ufaglært, men får refunderet ca. 30 kr pr. time. Han får altså en i forvejen erfaren chauffør, med alle kort og certifikater, så der er ingen begrænsninger, og får oven i hatten et tilskud på ca. 30 kr i timen. Det kan da kun være en win-win situation. smiley

Er åben for stort set alle typer kørsel, bare det ikke er eksport og forholdende ellers er i orden.

• Niels K
    Niels K Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #40   16. jan 2011 Vestsjælland.

Uddannet hhv. indenfor IT og Transport branchen.
    Kørt sammenlagt i 8 år, og kørt både kurer, køle - og distributions samt eksportkørsel, med bla. køl og stykgods, flycargo og biler fra Danmark til hhv. Tyskland, Sverige, Norge, Finland, Frankrig, Italien og Tyrkiet.

Kørekort:
    Kategori: B / C / D / BE / CE / DE. & Førerkort, ADR samt EU uddannelsesbevis

Har kørt hos : Kim Johansen, DHL, Danske Fragtmænd, SAS Cargo, Andreas Andresen

Gået ledig siden okt. 10, og brugt tiden på at opgradere diverse beviser til styrebrevet smiley

==> Eksportkørsel er meget meget velkommen - hvis I skulle falde over noget smiley
    ellers meget interesseret i Full Loads trafik, også i DK !

Kommentér på:
Arbejdsløse.... hvor mange ???

Annonce