{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejdsløse, hvor mange ?
  • sune a
    sune a Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 6
    #1   4. maj 2011 jeg er lige blevet arb-løs. har kørt en del tip kørsel som træpiller, korn, malt og andre foderstoffer, men har også kørt stk gods, dansk supermarked, netto.
    vil gerne ud og køre korn og det igen.. og køre gerne sverige

• #2   4. maj 2011 jeg er arbejdsløs .. 18 år
    har til forvogn og snart hænger.. leder efter 1½ års praktik plads, kan få alle kurser som en vongmand ønsker har massere af tilskud med og skoleophold er betalt også!
    bor i svendborg smiley '
    min erfaring er mest at være med andre ude og kører og har fået en masse erfaring med mange ting der læs og losninger , surring og stuvning osv.!

• #3   4. maj 2011 Jeg er 17, skal til at uddanne mig, i ringer bare Peter, hehe smiley

• #4   4. maj 2011 Har desværre gået hjemme i knap 2 måneder nu.. Har dog kørt en del afløsning ved 2-3 forskellige vognmænd samtidig..

Skulle være startet fast ved et firma fast lige før påske meeeeen der er ikke sket noget endnu.. De bliver ved med at sige i næste uge, i næste uge.. Så nu kigger jeg efter noget andet..

Er 31 år og bor i Svendborg..

Har kørt bil i godt 14 år primært sydover med stykgods, køl/frys, blomster mm.. Har desuden kørt lidt med bulk/tank, specialtransport og krankørsel..

Igennem årene har jeg udviklet en særlig kærlighed for at køre på Tyskland, Bennelux, Storbritanien, Spanien og Portugal mm..

Har haft min egen lille forretning i godt 5 år som mange af jer ved.. Og bilen kender de fleste vist også.. Tu tu tusindben SUUUUUK !!

Er frisk på alt fra kørsel i DK til eksport sydover.. Men kørsel nordpå er ikke noget for mig..

• #5   4. maj 2011 jeg ville gerne ud og køre bil har desværre ikker erfaring men har kort til forvogn og hænger kommer fra sydsjælland er 26

• #6   4. maj 2011 Jeg vil gerne ud og køre snart.Er 41 år og har 18 års erfaring som chauffør.Jeg bor i østjylland (harlev) og så er jeg udlært lastvogns mekaniker .
    Jeg tror at jeg har kørt alt det der kan køres med lastbil.Lige fra stykgods til ophængt kød ,huse,beton elementer,asfalt,foderstoffer,grus,frugt,.
    Er ligeglad med om det er dk,europa eller sverig/norge/findland,næsten alt kørsel har interresse og er også villig til at ligge ude når det er nødvendigt. Så i bund og grund kan i bare smide en pb hvis det har interresse så kan vi ta det der fra.

• #7   4. maj 2011 Budtransporten søger chauffør...

• #8   4. maj 2011 Tak for oplysningen .....

• #9   4. maj 2011 Ja den passer da lige til dit højreben Morten S !! Man skal nemlig helst bo tæt på Århus i følge deres jobopslag..

Kommentér på:
Arbejdsløse, hvor mange ?

Annonce