1.405 visninger
|
Oprettet:
Arbejdsløse, hvor mange ? {{forumTopicSubject}}
Hey hva er der af arbejdsløs bruger her inde ? Tænkte på om i havde 2 min til at skrive lidt og hvor i bor, har kørt og kan køre og evt vil køre ud af landet
dec 2010
Følger: 1 Svar: 6
vil gerne ud og køre korn og det igen.. og køre gerne sverige
dec 2010
Følger: 56 Følgere: 55 Emner: 60 Svar: 1.283
har til forvogn og snart hænger.. leder efter 1½ års praktik plads, kan få alle kurser som en vongmand ønsker har massere af tilskud med og skoleophold er betalt også!
bor i svendborg
min erfaring er mest at være med andre ude og kører og har fået en masse erfaring med mange ting der læs og losninger , surring og stuvning osv.!
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Lastbiler: 2 Emner: 21 Svar: 462
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Lastbiler: 5 Emner: 107 Svar: 466
Skulle være startet fast ved et firma fast lige før påske meeeeen der er ikke sket noget endnu.. De bliver ved med at sige i næste uge, i næste uge.. Så nu kigger jeg efter noget andet..
Er 31 år og bor i Svendborg..
Har kørt bil i godt 14 år primært sydover med stykgods, køl/frys, blomster mm.. Har desuden kørt lidt med bulk/tank, specialtransport og krankørsel..
Igennem årene har jeg udviklet en særlig kærlighed for at køre på Tyskland, Bennelux, Storbritanien, Spanien og Portugal mm..
Har haft min egen lille forretning i godt 5 år som mange af jer ved.. Og bilen kender de fleste vist også.. Tu tu tusindben SUUUUUK !!
Er frisk på alt fra kørsel i DK til eksport sydover.. Men kørsel nordpå er ikke noget for mig..
dec 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Svar: 35
dec 2010
Følger: 29 Følgere: 27 Emner: 16 Svar: 63
Jeg tror at jeg har kørt alt det der kan køres med lastbil.Lige fra stykgods til ophængt kød ,huse,beton elementer,asfalt,foderstoffer,grus,frugt,.
Er ligeglad med om det er dk,europa eller sverig/norge/findland,næsten alt kørsel har interresse og er også villig til at ligge ude når det er nødvendigt. Så i bund og grund kan i bare smide en pb hvis det har interresse så kan vi ta det der fra.
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 20 Emner: 13 Svar: 571
dec 2010
Følger: 29 Følgere: 27 Emner: 16 Svar: 63
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Lastbiler: 5 Emner: 107 Svar: 466
Arbejdsløse, hvor mange ?