{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.460 visninger | Oprettet:

Den nye gruppe på FB!!. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg vil starte ud med at sige jeg ved ikke lige om jeg har fundet det rigtige sted at slå dette op, men ellers må i lige rette mig ;).

Jeg synes at der så mange Danskere som her i Danmark, ikke viser nok hensyn til Danske Chauffør. F.eks når vi skal bakke til ramper inde i Byen, hvor folk bare køre frem og tror vi kan se alt hvad der sker bag lastbilen, jeg synes det er utroligt at det skal være sådan man kan komme til at holde 15 minutter til 30 minutter, og vente på man kan bakke til, fordi der en eller anden tumpe der lige skal smutte bagom. Så derfor har jeg lavet en ny Facebook gruppe, som hedder "Giv de Danske Chauffør Plads". Som primært vil "prøve" at få folk til at vågne op, for hvis bare en af dem lige holdte tilbage ville det tage max 5 minutter at komme ind, også ville trafikken glide igemmen ordenligt. Derfor vil jeg bede jer om at gå ind og trykke "Synes godt om" hvis i vil støtte op i den her "Gruppe".
Det skal lige siges, at gruppen er kun lavet for at blive stor og få folk til at se at det vil være meget nemmere hvis de ville holde tilbage få os, det vil sige at det er ikke nogen demostration, den er blot for, alle dem der synes det er forkert folk er så dårlige til at vise hensyn til Lastbiler.

Link til facebook siden : http://www.facebook.com/pages/Giv-de-Danske-Chauff%C3%B8r-Plads/284500058286618


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den nye gruppe på FB!!.
Kommentér på:
Den nye gruppe på FB!!.

Annonce