{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.627 visninger | Oprettet:

Så er de efter os IGEN {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. så har tv 2 øst lavet en mindre dokumentar omkring os chauffører!
Det er faktisk ret spændende så har i tid og lyst så gør jer lige den tjeneste og se det.. og så tror jeg vi alle forstår hvorfor vi ikke har en dyt og lave!!

nr 1 : http://www.youtube.com/watch?v=wpTGuJDXc7g&feature=player_embedded

nr 2 ; http://www.youtube.com/watch?v=TjlMRntUu4U

nr 3 : http://www.youtube.com/watch?v=tiEDteZbYz0&feature=player_embedded

og jah kan da sige så meget for at trække spændingen ud der bliver vist en større vognmand her i klippende som bliver rimelig meget busted i og lave ulovlig kørsel!

// Mie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er de efter os IGEN
  • #2   5. jan 2011 Mie> Det er MEGET gammelt det klip der... Det er tæt på et år siden jeg så det første gang... Og har også været postet på BG en gang elelr 2... ;o)

    per R> Nej en lønnedgang bordet rundt ville nok hjælpe en hel del... Men det er jo lettere sagt end gjort... ;o)


  • #3   5. jan 2011 sorry smiley jeg har først lige set det idag efter en kammarat havde lagt det op på face..! Men derfor syntes jeg stadig det er godt smiley det beklager jeg meget! smiley

    troede det var et par mdr gammelt eftersom keld frederiksen var med og han lukkede jo for lidt tid siden smiley


  • #4   5. jan 2011 per R :

    jah det er lidt sjovt med HCS smiley grinte os lidt


  • #5   5. jan 2011 Ja det var en skam med Keld Frederiksen, det var satme fine biler han havde... :o(

  • #6   5. jan 2011 Hvis det er den Keld Frederiksen jeg tænker på så er det ham fra Sjælland som bla. har kørt en hele del fror bryggerierne...

  • #7   5. jan 2011 en keld fra odsherred ? kan det passe de siger det i en af klippende smiley
    jo det var ham med mr bean bilen


  • #8   5. jan 2011 Den er så fin den MAN...


  • #9   5. jan 2011 Griner stadig over at hun har brugt 2 uger på de få udtalelser. Hehe. Gudvide hvad alle de andre hun har spurgt havde sagt??? Nå nej. Dem viser man ikke. For dem var der ikke kød på. Gaaab Jonalistik. Ved ikke hvornår at der er nogen der bliver lidt mere mistroiske over hvad de viser i fjernsynet. Eks. Hvor mange herinde kender nogen der fik fugleinfluenza og døde af det??? Lad os alle rende rundt som en høne uden hoved og gå i panik. Det er hvad medierne er gode til. Er også overbevist om at medierne er skyld i at krisen blev så slem som den gjorde. Og hvis hun er træt som hun siger. Så burde hun da politi anmeldes for det er da dydt uforsvarligt det hun gør. Og så er der oven i købet dokumentation på det.
    Jeg ved ikke hvor mange af jer der gider og snakke med sådan nogen??
    Og det er ikke for at tag HCS i forsvar.


  • #10   5. jan 2011 Keld Fredriksen i Rønnede lukkede desværre for ca 3 -4 uger siden :o(

  • #11   5. jan 2011 Selvfølgeligt kommer HCS frem i billedet igen! -.- bæ firma!

  • #12   5. jan 2011 HC P> Sjovt det var også min tanke, det er jo hovedrystende at hun får lov til den slags og der intet sker, fordi det skeri journalistikkens "gode navn"...

    Ja det var trist med Kjeld Frederiksen, nogle der ved hvorfor de lukkede? Om det var røde tal eller kommende røde tal?

    Søren S> Ja næmli' ja... ;o)


  • #13   5. jan 2011 nobody var det ikke røde tal ? syntes jeg at have hørt men er laaangt fra sikker!! men det er vel gået samme vej som alle andre smiley

  • #14   5. jan 2011 Læste lige at de havde fået en konkurs begæring det plejer vist at betyde at det har været RØDE tal og ikke kun kommende røde tal... :o(

  • #15   5. jan 2011 jah desværre smiley

    men IGEN idag er det bare ingen skam og gå konkurs.. smiley
    der er jo så mange efterhånden men virkelig synd for folk siger det var et godt sted og arbejde og ikke mindst fine biler smiley


  • #16   5. jan 2011 nu får jeg nok på puklen,,,,, nu har jeg kørt norge for vognmanden i slagelse for en del år siden, men den gang var det ikke unomalt at sætte en blank skive i og så aflevere den hjemme på kontoret sammen med en lille seddel med km ,start og slut sted og dato på, når ugen var omme så den kunne blive udfyldt af dem på kontoret. ved så ikke om han kører helt efter reglerne i dag,,

  • #17   5. jan 2011 Mie> Det er helt rigtigt...

    Jørn> Jeg har ikke tal på hvor mange vognmænd jeg har kørt hvor man gjorde sådan, så det er nok næppe nogen nyhed... ;o)


  • #18   5. jan 2011 det er mere at man står frem og siger at man kører helt efter bogen,, men tror det er mere reglen end undtagelsen,,,tror det er svært at finde nogen som kører 100% efter bogen,,,

  • #19   5. jan 2011 hehe.. men jeg kan fortælle jer at sådan nogle gamle skiver der de brænder skide godt i brandovnen smiley vi fandt en masse der er mange år gamle af claus' der lå i en kasse smiley så i stedet for nogle skulle blive lige mærkelige på skidtmosen og kender til de skiver der så er det nok smartest og brænde dem selv om claus ikk mener der var noget ulovligt på dem .P hehe

  • #20   5. jan 2011 Jørn> Jeg kan trygt betro dig alt om at jeg kun har været 2 steder i hele mit liv hvor jeg ikke har overtrådt køre hviletids bestemmelserne, det ene sted var Carlsberg Danmark og det andet var Arla Foods Ishøj... Så den chauffør som har kørt mere end et år der kan stå frem og sige at han ALDRIG har lavet noget, han er så fuld af lort at det gør helt ondt at skide... medmindre han selvfølgelig har været et af førnævnte steder hehe...

  • #21   5. jan 2011 - Pedersen - > NEMLIG... Og det med skiverne etc. det gjorde man sgu også langt op i 0'erne...

  • #22   5. jan 2011 Ja eller liiiiiiiiiige et år eller to mere ;o)

  • #23   5. jan 2011 Se så snakker vi IT kan vi lide alt det andet er for nemt at opdage.. hehe... Jeg har bare aldrig helt forstået hvordan det med piratkortene fungerer, for vognmanden skal jo stadig have oplysningerne liggende...

  • #24   5. jan 2011 Mr. Nobody > Jeg har ikke kørt ulovligt og vil nu ikke mene jeg er fuld af lort.. smiley

  • #25   5. jan 2011 Dennis J> Så er du vist reglen der bekræfter undtagelsen... ;o)

    Pedersen> JA den med en tvilling ville ikke være skidt da hehe... Min bror har faktisk en kammerat som er enægget tvilling, han bor i hovedstadsområdet og hans bror bor i sønderjylland et sted, de gør det at nå der skal handles bil så finder de først en i DK og så til DE og finde en der er nøjagtigt magen til, også for tyskeren en nummerplade fra danskeren og så bliver den meldt tabt, og så går der lidt tid så kan man få en ny, og efter noget tid så sker det engang til, og vupti 2 biler med 2 nummerplader hvor "alt"er identisk... det har de gjort eftersigende i lidt ~10 år... ;o)


  • #26   6. jan 2011 Jeg har aldrig set bilerne, der er tale om, men har hørt det fra 2 nu uafhængig af hinanden, hvoraf den ene er min bror ,så jeg tror nu nok den er god nok... hehe...

  • #27   6. jan 2011 det var jo det jeg skrev,,,at nu vil jeg få på puklen....kender rigtigt mange som stadigvæk uanset hvormeget der er strammet op som tryller ...og det er sku ligemeget om det er sjælland eller jylland,,,,,

Kommentér på:
Så er de efter os IGEN

Annonce