{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja så dumme er de....
  • #1   6. feb 2012 Haha... Ja et eller andet skal tiden jo gå med...

  • #2   6. feb 2012 HAHAHAHAHA

  • #3   6. feb 2012 Haha haha hvor godt...
    Det var noget sygt noget og slås om..


  • #4   6. feb 2012 Er det ikke bare at pisse i seng, og se om der sidder en lap i ruden næste morgen? Evt. sammen med en enkelt billet til Kazakhstan???

  • #5   6. feb 2012 Mon ikke der var en smule alkohol indblandet også??

  • #6   6. feb 2012 Formentlig en enkelt vodva-sjus....

  • Ole F
    Ole F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 39
    #7   6. feb 2012 Mr. Noboody.....Hvordan kunne du få den tanke??...:D


  • #8   7. feb 2012 Ole F > Jeg ved godt at det er at generaliserer en smule, men de har jo en tendens til at starte en konservering af egen krop i en jævnt tidlig alder dem som kommer fra de egne... ;o)

  • Ole F
    Ole F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 39
    #9   7. feb 2012 Ha ha.....Kan der måske være noget om...:)

  • #10   7. feb 2012 JA og hvordan kan politiet i Padborg så komme på at sige at Danske chauffører har lavet hærværk, når de nu har fået bevist at de talibankrigere ikke selv kan enes om en skide parkeringsplads, dette er for dumt.........

  • Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 47
    #11   7. feb 2012 De skal slet ikke behymre sig og den slags, for de skal overhovedet ikke holde her! i vores FORHENVÆRENDE pæne lille land smiley

  • #12   7. feb 2012 Jeg bliver mere og mere træt af dem .. ikke nok med de tager vores job , så kommer vi også til at betale via vores skatter når de laver ballade og andre "sjove" ting ..

  • #13   7. feb 2012 Det var Politiet der vandt slaget hahaha;)

  • #14   8. feb 2012 i er sku nogen sjove nogen her inde det her er jo på grænsen til racisme gad vide om i overhovedet har tænkt på hvorfor der køre så mange østeruopæger rundt her i dk ????? det er måske fordi vi i lille danmark vil ha alt ting til billige penge og ikke vil betale for noget som helst og det med at de kommer op og slogs det keder jeg også danske chauffør der ville også så lille en ting som det der så ta det nu rolig og træk på skulderne og så slå koldt vand i blodet for i herinde med jeres små racistiske indlæg kan jo ikke gøre hvergen fra eller til at de er her.....

  • #15   8. feb 2012 Mmmææææhhhhh . sikke en gang fis og skrive om rasicme. Man kan stille spørgsmål hvem der ville havde det billigst, tro nærmer det er speditørerne som ville tjene kassen.




  • #16   8. feb 2012 cero C

    Racisme er de ideologier som mener at mennesker kan rangordnes i forskellige grupper efter "race", således at nogle menneskegrupper er andre fundamentalt overlegne. Forskellige racistiske ideologier varierer men det er typisk tilfældet at de bruges til at forsvare overgreb eller diskrimination imod de grupper der opfattes som mindreværdige. Fordi der ikke er noget videnskabeligt belæg for eksistensen af biologiske racer inden for den menneskelige art Homo sapiens, er der heller intet belæg for at antage at nogle grupper er andre biologisk overlegne

    når i taler om de østeuropistæske chauffør som i gør så er det på grænsen til racisme


    til den med at det er speditørerne der vil tjene kassen den tror jeg ikke på de bruger i mange tilfælde chauffør fra øst europa fordi ellers kan de ikke køre godset billige nok og så mister de kunder og må dreje nøglen om


  • #17   8. feb 2012 Man skulle tro du var pædego eller skolelærer med det vås du kommer med ....

  • #18   8. feb 2012 Mmmææææhhhhh .
    Er det nogen her der har racistiske holdninger, må det da være dig. den måde du beskriver problemstillingen på, siger absolut mere om dig end om vore holdninger. Tror lige du skal feje for egen dør min ven, alligevel er vi store nok til at ønske dig en god dag, uanset DIN racistiske holdning.


  • #19   8. feb 2012 Jan K

    uddybe tak


  • #20   8. feb 2012 Mmmææææhhhhh .

    Det kan godt være du mener vi er Racister, men hvad vil du lige have vi ellers skal tro om dem, når de kører herop og tager vores gods for det første, og så sender familien efter for at stjæle og lave indbrud, det er da ikke så længe siden der var tre Litauer tror jeg det var der var kommet her op for at røve en smykke forretning, men heldigvis blev de fanget men hvor mange slipper ikke væk,

    Nu kan det godt være du siger jeg er racist, MEN jeg har absolut intet imod dem så længe de op fører sig ordentligt, det er jo det samme hvis vi rejser til deres lande så skal vi jo også opfører os ordenligt det gør i hvertfald dannede mennesker,


    og hvis det er sådan at de ikke kan finde ud af det jamen så er der jo kun en vej et los i røven så de flyver over på den anden side af grænsen, og så var det jo rart hvis vi havde grænsekontrol så vi havde bare lidt styr på dem.


  • #21   8. feb 2012 Rene NEMLIG mere rigtig kan det ikke skrives ...

  • #22   8. feb 2012 rene jeg er enig med dig og jeg siger heller ikke at folk er racister men at det er på grænsen til racisme i dømmer de chauffør bare fordi de kommer fra et andet land end jer selv..... og jeg er også helt enig med at de skal opføre sig pænt og ordenligt hvis ikke de gør det skal de ud men vi kan ikke bare skære alle over en kam og sige at de allesammen er nogle røvhuller sagen er bare den at hvis det var to danske chauffør der var kommet op og slogs over sådan en bagatel så var det ikke kommet op herinde som det gør når det er to polske chauffør eller to tyske chauffør eller to romanske chauffør

    grunden til at de "stjæler" vores gods er jo fordi vi er for dyre vores løn er for høj det rammer alle brancher lige fra IT til transport og det er der ikke noget vi kan gøre ved ud over at gå ned i løn.....


  • #23   8. feb 2012 Så høj er vores løn altså heller ikke i forholdet til alle de udgifter staten trækker ned over hovedet på os. Der er da mange fag i lille DK hvor lønnen er langt højere. Jeg synes faktisk at vores løn er ret lav - alt taget i betragtning... Du finder f.eks ikke mange håndværkere der ville gide at arbejde hvis de fik det samme i løn...

  • #24   8. feb 2012 Lønnen er jo ikke høj set i forhold til udgifterne... Ser man kun på lønnen er den jo voldsom høj set i forhold til vores europæiske "kolleger" - Men når udgifterne stiger skal indtægterne jo det samme... Vi kunne jo sagtens køre på en løn, der hed 2500 euro, hvis man ikke betalte skat eller havde så højt et niveau i Danmark på biler, dagligvarer, huse osv.

    Man kan ikke bare sætte lønnen ned uden hjælp fra "skattefar". I mine øjne skulle lønnen for chauffører, der er væk hjemmefra, om så det er i Danmark eller på eksport, være i nogle mere eller mindre skattefrie diæter, hvor så bruttolønnen kunne sættes væsentligt ned - Det betyder jo ikke noget for os at den bliver sat ned - Men det gør det for arbejdsgiveren fx. Dog tror jeg det er drømmetænkning og skulle det ske ville det nok HELLER ikke hjælpe noget da priserne på transport bare ville blive presset yderligere ned...


  • #25   8. feb 2012 folkens vi skal ikke måle vores løn imod andre i dk men imod andre lande det er dem vi skal konkurrer med i dansk chauffør skal ha mere i løn end en tysk eller i polsk chauffør og så længe det er sådan så længe vil de blive ved med at køre vores gods vores løn er for høj til at vi kan konkurrer med dem så jo mindre en chauffør skal ha i løn jo billiger kan man sælge transport og jeg større er chancen for at den pågældende vognmand har noget at køre med

  • #26   8. feb 2012 Ja, det er sgu meget muligt. Men jeg vil ikke bo i telt og køre godset ud på en gammel long john cykel for at vinde kørslen fra en polak!!!! Det er sgu staten der er nødt til at træde i karakter, og skabe en eller anden form for løsning eller pakke. Kan ikke være meningen at vi skal gå fra hus og hjem.... Problemet er bare at de er fuldstændig ligeglade når det ikke er en bank-pakke de skal strikke sammen....

  • #27   8. feb 2012 det kan vi godt blive enig om problemet er vi har fået kørt danmark ud på et sidespor hvor vi taber arbejdets pladser fordi alle i danmark får en høj løn hvis man skulle gøre noget for sjov nu leger vi bare med tanken så skal vi sætte alt ned med 50% og jeg mere alt lige fra priser på alle være til løn til ja alt så ville vi kunne ta røven på alle de ander og stadig ha den samme levestandart som vi har i dag

  • #28   8. feb 2012 Det var en delvis mulighed, det ville bare blive svært at sætte nogle ting ned, hvis produktionen af dem er på baggrund af råvarer udenlands fra, for de koster jo stadig det de koster, så der kan man ikke lige skærer 50 % væk. Og så vil problemet måske bare flytte sig...

  • #29   8. feb 2012 hvad fanden er der nu galt i at være racist???


  • #30   8. feb 2012 Hvis man nu er lidt Kristen, og så sætter sig ned og tænker lidt over historien med babelstårnet, kommer man så frem til at verdens allerførste racist var Mr. G himself? Hvis Gud er racist, så kan det ikke være helt galt hvis vi andre også er det?


  • #31   8. feb 2012 Har aldrig oplevet en tråd køre så meget af sporet... nu over i det religiøse også... hahahahah god underholdning : )

  • #32   8. feb 2012 Pedersen ja den er morsom

  • #33   8. feb 2012 Pedersen hahaha

    nå det der med løn , det er da helt givet politikernes skyld, hvis de ikke skulle have penge til alt muligt mærkeligt så var det jo nok noget nemmere, ja jeg forstår sgu ikke hvor de bliver af men det er nu nok fordi jeg gider ikke spille min tid på at sætte mig ind i det,

    men hvad fanden skal vi med en betalingsring, og hvis vi tager alle de penge vi smider efter hele Transport området hvor meget af det går til at ved lige holde vores veje - jernbaneskinner - materiel osv

    og så hvad med alle de arbejdsløse altså bare for at komme i praktik i 4 uger der tager det ................ hele 5 arbejdsdage for de hjernedøde hjernevrider at lave de skide papirer og få det rigistreret.

    hvad sker der lige for det, og så det med lovgivningen vi tør næsten ikke sætte et ben uden for døren, uden så har vi den første bøde, næ de skulle tage samtlige love og stoppe i skraldespanden og så skulle de tage og lave færre love men nye og bedre,

    jeg ved godt det langt fra emnet men jeg trængte lige til at komme af med noget og så er det jo bedre at gøre det herinde istedet for et andet sted smiley


  • Ole F
    Ole F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 39
    #34   8. feb 2012 NEJ mæmu ged....Nu spænder du sku lige hjælmen. Kommer du fra den her planet ?? for det lader da ik til du ved havd det koster at leve her i DK.

  • #35   9. feb 2012 Nu hvor du snakker så meget om løn og vi skal sætte den ned så syntes jeg du skal læse den her artikel

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1705758.ece

    Jeg syntes på ingen måder vi for for meget i løn, for vores job er forbundet med en masse fare både fysisk og psykisk.


  • #36   9. feb 2012 Ole F

    jo det skulle jeg da mene jeg gør jeg er da dansker og bor i danmark har eget hus og bil som jeg selv betaler men som altid bliver jeg misforstået det jeg mener er at vi får for meget i løn i forhold til udlandet vi får ikke for meget i løn i forhold til andre her i dk kan du forstå hvad jeg mener eller?


  • #37   9. feb 2012 cero C

    det kan da godt være vi har et farligt fag i forhold til så mange andre MEN!!!
    1 der er ikke nogen der tvinger dig til at lave det du gøre i dag hvis du vil ha et mindre farlige skrivebords job så har du jo muligheden for at kunne det hvis du er bage for at komme til skade på dit job
    2 jeg tror ikke det er farligere at chauffør i danmark end det er i polen tyskland og frankrig bare for at ta et eks. så det er ikke derfor vi får mere i løn end dem


  • #38   12. feb 2012 Mmmææææhhhhh . > Racisme, du får det jo til at lyde som noget slemt... En god dansker kæmper for sit land, det er ikke racisme, men patriotisme...

  • #39   12. feb 2012 * Mr. Nobody *

    Skal der ikke være krig før du har noget at kæmpe for ?


  • #40   12. feb 2012 Nej, man skal kæmpe for at forhindre krig... smiley

  • #41   12. feb 2012 Ikke sidde med hænderne i lommen og vente på at den kommer...

  • #42   12. feb 2012 kæmpe for at forhinde krig imod hvem ???

  • #43   12. feb 2012 Det ved jeg ikke, det var dig der vævnte krig. Eller er vi ude i noget Alzheimers???

  • #44   13. feb 2012 okay så tar vi den på en anden måde hvordan vil du kempe for at forhindre krig ???

  • #45   13. feb 2012 Mmmææææhhhhh . > At kæmpe en kamp er jo mange ting, det kan være at kæmpe en kamp at få tømt tarmen når man er på lokum, hvis man har hård mave forståes...
    Men jeg synes du er meget nærtagende hvis du kan tage de kommentarer der er kommet frem og sidestille dem med racisme, det er jo så lilla ble og Fjällræv at det er til at kaste op over... Føj siger jeg bare...


  • #46   13. feb 2012 Ved at gøre modstand fra starten, i stedet for at vente...

  • #47   13. feb 2012 Modstand imod hvem Thomas f ?

  • Ole F
    Ole F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 39
    #48   13. feb 2012 Hvem er det lige vi snakker om??? mmmææææhhhhh

  • #49   13. feb 2012 Ole F

    det er Thomas F der mener det er vigtig at gøre modstand inden det er forsent jeg vil bare godt vide hvem det er han vil gøre modstand imod ?


  • #50   13. feb 2012 mmmææææhhhhh jeg ligger snart flad af grin over dine indlæg ....

    I stedet for den ged på dit foto burde du havde en foto af dig selv med en lilla ble på hovedet, for med pædegoisk tanke gang skal man lede længe efter


  • #51   13. feb 2012 cero C

    jeg er da glad for at du kan ta det med et smil men synes bare ikke man kan være bekendt at tale og skrive nedladeene om en folkegruppe som i bund og grund bare passer deres arbejdet hvis du kan følge mig ?


  • Ole F
    Ole F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 39
    #52   13. feb 2012 mmmæææhhh....Du er jo total uden for rækkevide

  • #53   13. feb 2012 Muldvarper gør også være deres arbejde, men det et alligevel pisse irriterende når de kommer inden for hegnet!!!

  • #54   13. feb 2012 Være = bare

  • #55   13. feb 2012 Thomas F

    hvorfor siger du det ikke bare som det er hvorfor pakker du det ind ?


  • #56   18. feb 2012 > Han pakker det da ikke ind, han skriver bare at muldvarper også betegnes som skadedyr.... Hold nu med dit fis....

    Ja de er bare mennesker som prøver at overleve, ja vi havde gjort nøjagtigt det samme og vigtigst af alt JA vi er generelt bedre end dem, men vi er på ingen mulig måde ufejlbare selvom mange danskere mener det...


  • #57   18. feb 2012 Mr. Nobody

    dejligt at se du er kommet til fornuft


  • #58   18. feb 2012 Og hvad i alverden mener du med den kommentar?

  • #59   20. feb 2012 Mr. Nobody

    jamen du kalder de østeuropæiske chaufføre for mennesker og ikke for østaber osv. Du ser deres problem og erkender at hvis du stod i samme situation ville du handle på samme måde ergo du samlinger dig selv med dem og fortæller derved at aksepatere dem og til sidst skriver du at ja vi er heller ikke uden fejl men vi dog er bedre end de er. de er østeuropæiske chaufføre gode vi er bare bedre og jeg er enig med dig

    det er sku fair og der er ikke spor af racisme i det du skriver og det er der jeg vil hen du har min respekt og jeg kan kun sige hørt


  • #60   20. feb 2012 I så fald bukker jeg og takker jeg... tror jeg...

  • #61   22. feb 2012 du er velkommen


Kommentér på:
Ja så dumme er de....

Annonce