{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er derfor de køre sådan..:P
  • #1   2. sep 2011 Det er lidt skræmmende....


  • dan p
    dan p Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #2   2. sep 2011 men forklarer en hel del

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #3   2. sep 2011 Jeg håber godt nok den udsendelse kommer på dansk tv så folk også kan se det

  • #4   2. sep 2011 Hva fucking helvede sker der lige i hovdet på dem.... de ska bar tæves så vildt hvis det er sådanne regler de køre efter...

  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #5   2. sep 2011 ahhhhhhhhhhhhhhh, ja så lærte vi også det.

  • jens j
    jens j Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 47
    #7   2. sep 2011 Hmmmm, ja jeg ved jeg er Rasmus-Modsat.....

    Nååårh, men jeg vil nu alligevel lægge en anden vinkel på sagen. Har i tænkt på, at der ved undvigemanøvre kan ske temmelig store uheld - Traileren kunne måske slå ud og ramme en bus - Væsentligt flere dræbte!
    Jeg skal gerne være den første til at fortælle at i mine "turistbus-tider", der fik vi på et kursus lige præcis det samme at vide - Det er og bliver GRUNDREGLEN i førstehjælp - Begræns skaden mest muligt - Altså slå færrest mulige ihjel. - Og ja, det lyder koldt. Men jeg vil forresten også hellere slå familien Jensen ihjel - End mig selv. Sjovt nok er såvel min kone som mine døtre enige med mig.

    Jeg er egentlig ligeglad med såvel min bil som min last - Men der er kun en grund til at jeg kører hjemmefra - Og det er altså for at komme hjem igen.

    Slap lige lidt af, inden de fordømmende toner kommer frem. At jeg ved alt om, hvordan og hvorledes man kan snyde - Betyder vel ikke at jeg gør det?
    Det kan godt ske, at i alle sammen i jeres hellige fagforeningsånd kalder jer alle sammen kammerater. Men jeg skal gerne indrømme, jeg vil gerne hjem igen. Og det er det vigtigste.


  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #8   2. sep 2011 jens, nu skriver de at de får at vide de bare skal køre ind i bilerne hvis de er i vejen smiley er til dels enig med dig ellers. Men det kommer an på hvordan jeg reagerer i situationen, kan jeg ikke sige for har aldrig været i en ulykke i en lastbil før.

  • jens j
    jens j Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 47
    #9   2. sep 2011 Er enig mig dig Kenneth .....
    En ting er teori noget andet er hvad vi gør i, en given situation.... jeg har heller aldrig prøvet det, men tænker jeg længere, kan jeg se fornuften i at vælte hen over den personbil..... Om jeg praktisk kan gøre det.... Håber jeg aldrig jeg bliver testet for


  • #10   3. sep 2011 Jens, du er ikke Rasmus-Modsat, det det er da Fætter-Fornuftig

  • #11   4. sep 2011 Få fat i morten spiegelhauer og lad ham tage den op, den mand er god til det han laver...!

  • jens j
    jens j Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 47
    #12   4. sep 2011 Lars Banditten E

    Hvad er det lige ham der Morten Spiegelhauer skal tage op ????

    Det er fornuftig logik det polakkerne lærer.... BEGRÆNS UHELDET

    Og jeg undlader gerne at give de kære journalister karakter for deres udsendelser.... Det jeg har set angående TRANSPORT har ihvartfald ikke været til nogen stauette - Det skulle da være under en eller anden kategori på Zulu-Standup ....
    Fagligt og sagligt.... NÆPPE


Kommentér på:
så er derfor de køre sådan..:P

Annonce