{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.862 visninger | Oprettet:

En sjov oplevelse fra vejen {{forumTopicSubject}}

Åhhh en sjov fortælling fra den anden dag, hvor jeg var med ude at køre. smiley

En af mine venner som jeg køre med og jeg, vi holder i en varerindlevering.

Vi læsser gods af og da vi er færdige så får jeg stukket fjernbetjening til liften og stukket stableren i hånden. Jeg bliver bedt om at køre stabler på plads og lukke traileren.

Jeg går hen med stabler og køre den op og på plads, køre ned og fixer bagdørene.

Da jeg står og fixer bagdørene kan jeg se der holder en anden lastbil og skal til, og chaufføren ligner en der tænker nå kvindelig chauffør ja okay fedt.

Jeg går over til min ven der lige fixede noget med butikken, og sagde vi skal afsted nu der holder en lastbil og venter.

Så kommer jeg tilbage til lastbilen og kan se chaufføren ligner en der undre sig lidt over jeg går på passagersæde siden.

Lige indtil min ven kommer frem og sætter sig ind på føresædet, så smiler den anden chauffør helt vildt (faktisk på grænsen til latter) som om fuuuck hende der (Ina) laver sgu et godt stykke passager arbejde jeg troede hun var chauffør.

Man kan se at chaufførens kone der sidder vedsiden af, hun smiler stift og ligner en der tænker, FUUUCK skal jeg virkelig lærer og lave det samme som hende.

Fuck det var så sjovt at se på dem at de blev overrasket smiley

Det kan godt være man "skulle have været der" men fuck mand ruller rundt stadigvæk af grin smiley


Nærlokale nyheder til Thisted og omegn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Thisted få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Thisted. Det gælder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sjov oplevelse fra vejen
Kommentér på:
En sjov oplevelse fra vejen

Annonce