{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels chauffør.
  • #1   15. jul 2013 Nej, jeg mødte ham 5 min før det skete, da jeg kørte ind imod havnen i Århus, prøvede at advare ham med lys og over walkien, men desværre uden resultat

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #2   15. jul 2013 Ja de er ikke særlig heldige for tiden hos Demstrup, for under fjorten dage væltede en er deres sættevogne nede ved Colas i Horsens hvor tanken lagde sig ned i en lastbil fra Colas og spærrede en gaffeltruck inden mellem tanken og chassiet

  • #3   15. jul 2013 Nogen der ved noget om chaufførens tilstand?


  • #4   15. jul 2013 K H > Ifølge kolleger til ham via Facebook, så er han allerede på vejen igen, ingen knubs eller noget, kun rene underhylere... smiley

  • #5   16. jul 2013 intet sket med manden.. det sagde de i nyhederne

  • #6   16. jul 2013 Godt der ikke er sket ham noget. Materiel skade kan altid erstattes. Men Danske erfarne chauffører kan ikke.
    Det kunne egentlig også være sket for den bedste


  • #7   17. jul 2013 Godt det ikke sket for en med hvide plader - så havde han jo været idiot eller stiv som minimum.
    Ja - godt vi har gode erfarne danske chauffører smiley


  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #8   17. jul 2013 Ja godt vi har gode erfarne danske chauffører, medmindre der er sket noget helt mærkeligt er han vel bare et fjols. undrer mig bare over at han er kommet helt derud før der skete noget. må indrømme jeg var nysgerrig så jeg cyklede ud til broen på vej hjem, da det kun er ca. 500m. fra hvor jeg bor. det er godt nok noget af et huk den ( broen ) har fået. Demstrup var så ankommet med egen blokvogn og kranbil til at samle stumperne op.

  • #9   17. jul 2013 Mente egentligt at sådan nogen kan ske for alle chauffører - uanset hvor de kommer fra i verden.
    Jeg kan nævne 10 chauffører som har kørt på en bro med deres kran inden for de sidste 2 år - dygtige og danske men bare lidt uheldige på dagen.
    Der skal jo stor skade til før man hører om sådan noget i medierne.


  • #10   18. jul 2013 ALLE kan have en dårlig dag. ALLE kan glemme selv de mest basale ting. Det er menneskeligt at fejle.

Kommentér på:
Stakkels chauffør.

Annonce