{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.899 visninger | Oprettet:

Busulykke {{forumTopicSubject}}

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37753135:vild-overhaling-skyld-i-busulykke.html

Så kører man da også for sindsygt...

Håber virkelig den varevogns chauffør har lært noget nu..

Hold da kæft han burde blive invalid af det her...

Men desværre vil der jo stå i statistikerne at der var en lastbil med. Og så kommer der vel overhalingsforbud der.

Stakkels børn...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Busulykke
  • #1   2. mar 2011 opblæst nar, det er da hva han er!! kæft en idiot!

    men ja, så kommer der sikkert også overhalingsforbud der, selvom det ikke var lastbilens skyld..
    han må sku ha trukket sit kørerkort i en skobutik, siden han kan finde på at overhale indenom! IDIOT.


  • #2   2. mar 2011 Jeg kørte med en kammerat for en hel del år siden, der også valgte at overhale en lastbil inden om. Hold da kæft jeg blev gal på ham. Og kørte ikke med ham igen...

    Og ja der var ingen andre end os og den lastbil...


  • #3   2. mar 2011 hørt godt om det igår da min bord bor det ned af

  • #4   2. mar 2011 Jeg har også en enkelt gang overhalet en lastbil indenom... Men det var tilbage hvor jeg var LIDT yngre, og MEGET mere fartglad. Klokken var imellem 5 og 6 om morgenen, og jeg var på vej til Aars med en hovedløs fart på lidt over 200 km/t. Ude i horisonten kunne jeg se en enkelt lastbil, men den havde jeg da bare tænkt mig at blæse forbi. Hvad jeg ikke havde bemærket var at der var 2 lastbiler, og da jeg var ca.100 meter fra den bagerste, besluttede han sig for at lægge sig ud i overhalingsbanen for at overhale den forankørende. Jeg opgav alt håb om at nå at bremse ned, og der var så kun den mulighed tilbage, at jeg måtte indenom i nødsporet... Jeg fik velfortjent 8-10 projektører at se i bakspejlet, og jeg er glad for at der ikke skete noget. Der kunne sagtens have holdt en bil i nødsporet, eller jeg kunne have mistet herredømmet, og resulteret i en ulykke hvor begge lastbiler var endt i...
    Det værste er tolkningen at hændelsen. Chaufførene har sikkert troet at jeg bare var utålmodig og derfor overhalede indenom, men det var jo fordi jeg ikke havde andre muligheder. Men at det under alle omstændigheder var en bommert fra min side, det har jeg så aldrig benægtet. Den bagerste lastbil kan jo have kigget i spejlet, og enten har jeg slet ikke været at se da han kiggede gundet den høje fart, eller også har jeg i hvert fald været så langt væk, at han har vurderet at han kunne nå at overhale... Men en klam oplevelse, det var det, og jeg skal hilse og sige at jeg nok nåede at drikke en hel kande kaffe inden den første time startede på skolen...


  • #5   2. mar 2011 Thomas F..
    dén der, den er du jo ikk selv herre over.. har ogs været udsat for noget ligende..
    var med en kammi ude at køre lastbil, vi skulle til malmö og kørte over Sjælland, igennem KBH osv.. det var der hvor der var alt det der skide vejarbejde, inden man ligesom drejde ind til storkøbenhavn ( hvis det gir mening ) vi kommer kørende med 85 - 90 km/t, det er mørkt og trafikken glider egentlig fint nok indtil alt li pludselig holder stille! kan ikk li huske hva det hed det vi kørte med, men vi kunne ikk bar bremse får hårdt op, det var det simpelthen for tungt til.. li pludselig holdt alt stille, flere km kø, og lastbilen foran os bremser totalt op og holder li pludselig på tværs a vejen, også i overhalingssporet hvor vi kørte, og eneste udvej foruden at brage op i de andre, var på tværs a vejen indenom alle bilerne, ud i nødsporet ca 100 - 200 meter hvorefter at dreje fra på en afkørsel..
    men din beslutning i din situtaion var sku vist den rigtige!


Kommentér på:
Busulykke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce