{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.627 visninger | Oprettet:

.
.
Tilmeldt:
14. dec 2010
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 26

bøde for at kører i 3.5t område {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg kom til at fortsætte af en motorvei i Tyskland, der var vejarbejde og kun 3.5t tilladt over en mindre strækning.

Jeg kørte ikke for hurtigt, men blev blitzet af en stærekasse/radar, giver den bøde for sådan noget, og hvor meget? Kan den tjek sådan noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bøde for at kører i 3.5t område
  • #1   22. sep 2014 Tjah, som udgangspunkt bør den give bøde da Danmark har oprettet samarbejde med resten af EU's lande, så der sendes bøder på kryds og tværs, men om hvorvidt det bliver gjort ved jeg så ikke...

    Men uanset hvad, så vil vi da meget gerne høre om de gør.. smiley


  • #2   22. sep 2014 Kender du størrelsen AF sådan en forseelse, og om en stærekasse overhovedet kan tjekket sådan noget.

  • #4   25. sep 2014 Har ingen anelse, mine erfaringer med det tyske bødekatalog er ved at være lidt rustent, men sidst jeg fik en bøde var den €25,- og det var for at overhale 7 køretøjer i en forbudszone og kører 89 hvor jegmåtte køre 80... men det er ~7 år siden..

    Om de kan checke det? Det danske politi kan checke svenskere på den måde ved jeg, men om der er åbent på samme måde mellem DK og De, det ved jeg ikke...


  • #5   27. sep 2014 Jeg er blevet blitzet 3 gange over de sidste 4 år, både i personbil og lastbil. Jeg har ikke hørt noget.

Kommentér på:
bøde for at kører i 3.5t område

Annonce