{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GEJL
  • #1   9. maj 2013 de fleste steder betaler man selv for det. evt køber tingene gennem firmaet. du kan også være heldig at nogen vognmænd vil betale det.

• #2   9. maj 2013 jeg skal selv betale det hele og må ikke ta det af igen, det er en rigtig led vognmand jeg har... smiley

• #3   9. maj 2013 Jeg ved ikke hvad andre gør, men jeg ved at jeg ikke betaler for den slags. SÅ undværer jeg hellere.

• #4   9. maj 2013 Det samme her Steven!

• #5   9. maj 2013 Betaler også selv, men gør hvad jeg kan for ikke at lave huller i bilen. og bliver jeg nød til at lave huller så lader jeg det blive på når jeg skifter job eller bil. men man kan lave mange ting uden at bore huller.

• #6   9. maj 2013 min nye vognmand vil ikke haver at vi betaler selv han betaler han siger vis man ikke skal være der mere så tager man det med igen og vis der er bore huller eller anden

• #7   9. maj 2013 vis der skal nogen til så betaler han

• #8   9. maj 2013 har kun købt lidt småting selv ellers har min vognmand altid betalt for alt mit gejl og det er ikke så lidt smiley

• #9   9. maj 2013 Nogle får gejl andre en højer løn og betaler så selv for det smiley

• #10   9. maj 2013 jeg får det jeg skal have så der er ikke nogen jeg gider ikke og betale for det

• #11   9. maj 2013 Ja, og nogen får begge dele smiley

• #12   10. maj 2013 ja thomas p har nu altid fået den løn jeg skulle ha også det gejl så den holder ikke

• #13   10. maj 2013 Der bliver ikk betalt noget ekstra på bilerne ved oss.. Men lønnen er så til gengæld i orden.. Og det er bilerne nu også.. Ihvertfald min, der mangler ikke noget..

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #14   11. maj 2013 steven b, Moren L. k, rene j FLOT skrevet i er selv vognmænd. Men som chauffør er det vel sådan at man intet gør uden aftale med vognmanden, nogen er stillet sådan at vognmanden også synes det er sjovt også betaler mere eller mindre af gildet andre siger gejl løs men sidder det på min bil og du rejser så skal bilen være som da du fik den. Men når alt kommer til alt er det vognmandens bil og det er ham der bestemmer hvordan bilen skal se ud, vil han betale er der jo fint hvis ikke er det bare frem med pungen selv og husk på at genopretning til grundstand også kan være dyrt. Mange vognmænd idag vil ikke have det vilde på deres biler da det godt kan give et useriøst image hos kunderne.

• #15   11. maj 2013 jeg ku da ALDRIG finde på og sætte noget på en bil jeg ikke kan ta med igen, hvorfor skal jeg betale det 2 gange.. (betale skat af de penge jeg tjener og betale momsen af det jeg køber og sætter på) ALDRIG siger jeg dig...

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #16   11. maj 2013 Mange vognmænd lader Chaufføren betale på den måde at han køber tingene og derefter trækker chaufføren beløbet i løn på den måde betaler statskassen en del af festen, om det er lovligt er nok mere end tvivlsomt men nu er det jo transport branchen så ja. det er jo så heller ikke noget der er aktuelt for mig da min chauffør bil er en Man rental så der skel ikke laves noget, og min egen Actros ja det er en brugsbil,den er 100% standart man må endda have sko på i den.

• #17   12. maj 2013 Jeg har været ved flere vognmænd og firmaer i transport branchen.
    Og jeg har aldrig betalt noget selv. Ik om de ku få mig til det. Det er vognmandens bil, og vis han vil ha mig glad og tilfreds på arbejde hver dag, så må han sørge for bilen er lidt sjov og attraktiv.

Og jeg har altid fået det i løn som jeg sku ha, de steder jeg har snakket med hvor de ville gi lorte løn, har jeg takket pænt nej til.

• #18   12. maj 2013 En af de vognmænd jeg var ved engang sagde det på en ret god måde.

"Jeg kan ik konkurrere med de andre vognmænd på lønnen, men jeg kan tilbyde nogen rigtig fine biler med alt i plyds pop og geil. Og nogen gode arbejdsforhold. På den måde kan jeg vælge og vrage mellem de gode chaufføre."

Og jeg må jo gi ham ret, han vælger sine chaufføre meget nøje, og det er altid nogen som passer bilen, og kørslen. Og de får alle mand en oprigtig løn.

• #19   12. maj 2013 Jeg forstår bare ikke rigtigt at vognmændene gider smider penge til gejl.. De har jo en forretning at forholde sig til.. Og i disse tider hvor alt er meget presset økonomiske.

• #20   12. maj 2013 Der er jo også flere og flere vognmænd som ikke gør noget ud af bilerne.
    Men mange af dem som gør, vil jo ik selv køre i en bil der ik er gjord lidt ud af.

Og det koster jo ik alverden, vis man smider det i leasing ydelsen over 5 år måske. Så gør de 50-60 tusinde ik så meget.

• #21   12. maj 2013 jeg vil ikke bytte min løn ud med betalt gejl det helt sikkert. men ved godt nogle ikke ser sådan på det

• #22   12. maj 2013 rene j, ikke alle ved rise havde det problem smiley

• #23   12. maj 2013 Rene J

Og ham du har hørt det om, Rise fra, ham kam du hilse og sige, at det er den største og fedeste løgn der nogensinde har haft sin gang i branchen - Bygget på misundelse og had til Allan. Bevares Allan er speciel - MEGET - Men at søsætte de løgne om lønnen i den forretning det er bare for langt ude!

Jeg var der da krisen var på sit højeste - I 2009 og det var samme HØJE 3F timeløn både når vi kørte herhjemme og sydpå - Så faktisk fik vi for MEGET når vi kørte syd på og lønnen var ALDRIG til debat!

Bilerne så ud som de gjorde og de var langtfra ens, men lønnen var den samme uanset om man fik en max gejlet bil eller det modsatte og ja, jeg har haft begge dele i den forretning! Den sidste hele uge jeg kørte for Rise i december 2009 var min løn kr. 11.000! - Fortæl mig lige, at det er en lokumsaftale!??!?!

Det eneste der blev kørt for længe den uge var da jeg kørte hjem fredag aften og parkerede bilen sidste gang. Min køretid slap op ved Aabenraa og jeg fortsatte til Taulov med bilen. smiley

Kommentér på:
GEJL

Annonce