{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en med C-kort
  • Kristian H
    Kristian H Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 85
    #1   4. jan 2013 jobnet, jobindex,

  • #2   4. jan 2013 Tillykke, du kan prøve Ofir.dk , Jobzonen, og Lastbilmagasinet, hvor du også kan lægge dit cv ind


  • #3   4. jan 2013 Har lige fået job, den eneste hage er jeg skal køre 160 km til og fra arbejde, men det foregik igennem folk som kender folk smiley

  • #4   4. jan 2013 Nettet dur ikke så tit. Der findes kun EN måde at søge job på og det er at kører rundt og banke på hos div vognmænd. Husk at komme i en ny vasket bil det viser du passer på din ejen bil og derved sikkert også en lapænstbil. Drop hængerøvsbukser og andet grimt kluns. Det tit også de små ting der tæller. Har selv søgt hos en som sagde at det var sådan ting han lagde mærke til

  • #5   4. jan 2013 Larsen. Helt klart at foretrække, at gøre det på den måde som Thomas P nævner, men vil foreslå dig at du også evt lægger dit cv ind på jobbasen på lastbilmagasinets hjemmeside. Jeg har selv et liggende derinde, og er flere gange blevet ringet op af vognmænd, der ville give mig job

  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #6   5. jan 2013 Nu er tiderne jo ikke så gode og fragt branchen er ikke den samme ( desværre ) men før i tiden skulle man bare gå igennem en fragtcentral og vifte lidt med sit kørerkort. Prøv fragtmændene og jeg mener ruterne ikke systemet der kører stadig masser af forvogne rundt, det er såmænd ikke det værste sted at lære lidt om transport branchen.

  • 51m0n53n
    51m0n53n Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 72
    #7   5. jan 2013 Hvor er vi i landet ?

  • thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Emner: 19 Svar: 286
    #8   5. jan 2013 Tjah hvis det er fragtmændende du spørger til så skulle jeg mene at det er i hele landet.

  • #9   5. jan 2013 vestsjælland

Kommentér på:
Endnu en med C-kort

Annonce