{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en dødsulykke med lastbil involveret :-(
  • allan t
    allan t Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
    #1   26. jun 2012 det noget lort..........

  • Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 2 Svar: 163
    #2   26. jun 2012 Trist!




    men jeg synes sq det er for meget at I danske lastbilschaufføre bliver klantret for at være skyld i alle danmarks ulykker...
    de sidste MANGE ulykker, både fatale, alvorlige og små ulykker har det været en eller anden tosse af udenlandsk oprindelse.... kunne være man skulle smide dem på kørekursus inden de kom ind i danmark!!


  • allan t
    allan t Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
    #3   28. jun 2012 tror du ikke at de andre lande siger det samme om danske chaufføre..??

Kommentér på:
Endnu en dødsulykke med lastbil involveret :-(

Annonce