{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal man holde øje med ..??
  • #1   29. dec 2011 Virkelig lækker bil ...men hvorfor tror du at 9 ud ad 10 har fået skiftet motor? smiley

  • #2   29. dec 2011 De rådner så let om ingenting, typisk alfa.. tag en magnet med at sæt på hist og pist.. Mit råd..

  • #3   29. dec 2011 Christian S > hvad skulle det hjælpe ??


  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #4   29. dec 2011 Uha det er den dyreste bil alfa har lavet hvad angår rep og vedligehold.... og det med at de rødner, har det ikke noget at gøre med om de kommer fra nord eller syd. Syd er vist bedst.

    Stave fejl er gratis...


  • #5   29. dec 2011 MAN S : Tjah, hvis han har lappet bilen nogle steder med spartel, pga. rust eller buler eller lign. ?!

  • #6   29. dec 2011 Plejer normalt under alle omstemdigheder at medbringe et spejl og en lommelygte... til at kunne se ordentligt under bilen...

    Men nu "den bil".. som jeg har lidt kik på,... er serviceret ved en auto-alfa meker.
    servicebog fulgt til 200.000km ..
    og bilen har gået 215000km...

    desuden er den nysynet 14-12-2011.. så det kan vel (teoratisk) ikke være så slemt....

    eller??


  • #7   29. dec 2011 Det bedste råd er at lade være. Hahahaha

    Det næstbedste er, at du ikke kigger på sådan en uden at have en kender med - Det er simpelthen et lotteri af de helt store. Motorproblemer, bremseproblemer, elproblemer og jeg kunne blive ved.

    Men den kører og lyder godt NÅR den virker.


  • #8   29. dec 2011 Futte .
    Aldrig Alfa. Er desværre for farvet. Loooooll. Men har nu også hørt om alle de ting som bliver skrevet om.


  • #9   29. dec 2011 Jeg er uddannet automekanikker, og har skruet en hel del i alfa. Og jeg må sku gi måårten ret her.

  • #10   29. dec 2011 En ting er den er synet. En bil kan sagtens have fejl og stadig blive synet..

  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #11   29. dec 2011 Martin W
    kan du be eller afkrafte det med syd og nord?



  • #12   29. dec 2011 Den er skam god nok, og sidder der ikke et skilt i motorrummet med oplysninger om produktionslandet, så kan man tyde det i stelnummeret. Men det er sku for længe siden til at jeg kan huske det helt præcist. Det er ved at være længe siden

  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 37
    #13   29. dec 2011 jo jo det mente jeg nok der var noget om så smiley

  • #14   30. dec 2011 prøv at kigge på denne side for alfa folk der er nok større muligheder end her inde eller kontakt FDM de er også gode for et godt råd god jagt

    http://www.alfasmeden.dk/forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=474


  • #15   30. dec 2011 RUST RUST RUST..
    kig specielt i inderskærmene for. tryk på bunden med en skruetrækker. den sidste jeg "skulle have synet" havde 36 huller i bunden. den var tynd som kiks overalt. den var pæn og kørte godt. men blev skrottet og det var vist en 2002.. Men har de ingen problemer er det en lækker bil. Men kan du ikke lave noget elv. Så køb en toyota


  • Ole F
    Ole F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 39
    #16   30. dec 2011 Finn J
    Du har rart med rusten men vil da bare sige at Toyota ruster altså nu os haved en Avenis på arbejde fra 02 der skulle ha skiftet skærmkanter i begge sider i bag den havde fået undervognsbehandling.....


  • #17   30. dec 2011 Ole F

    Til gengæld er en Toyota uhyre teknisk stabil - Ikke just det man kan kalde en Alfa 156. ;-))

    Faktisk vil jeg mene, at hvis det kun var rust der var et problem på en 156'er, så var det ikke så slemt, det er da til at forholde sig til, men alle de spøgelser der er i teknikken føj siger jeg bare!

    Har en kammerat der havde en, udelukkende fordi konen havde forelsket sig i den - Det var et belastende bekendtskab for deres ægteskab. Hahaha


  • Ole F
    Ole F Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 39
    #18   30. dec 2011 Mååårten

    Ja Toyota er da tekniske stabile kan jeg da kun holde med dig i men rust er jo hvad det er hvis man selv kan lave det ellers kan det jo hurtig blive dyrt....

    Men mit råd er os at holde sige langt væk fra Alfa 156...Hvertfald hvis har sin pengepung kær...:))


  • johnny A
    johnny A Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Lastbiler: 1 Svar: 14
    #19   31. dec 2011 Man køber en Alfa med hjertet og ikke fordi at den skal være økomomisk, så hvis du ikke er alfa mand i forvejen, så lad den stå.
    Toyota er driftsikker, som der skrives ovenfor, men F... hvor er den kedelig.


  • #20   31. dec 2011 takker for de mange tilkendelgivelser....

    det blev IKKE en alfa...

    ikke fordi bilen ikke levede op til mine forventninger...
    men fordi sælger ikke kunne tage sig sammen....

    Når der i annoncen står "evt bytte"...
    og man så skriver og spørger, og han vil:
    bytte (min bil + 5k)? ...
    > han svare : "Du skal give 12k i bytte ! "

    Jeg skriver : (hvad med 10k, og så kommer jeg fredag og vi kan kører sammen på motorkontoret...? )
    > han svare : "nej tak".

    så svaret bliver : (oki 12K, jeg ringer i morgen efter middag.)

    Jeg prøvede fredag at ringe 5-6 gange... sendte ham mit tlf i PB... skriv til sælger... INTET svar...

    og nu er annoncen fjernet fra G&G...
    Så nu er jeg sku blevet rigtig "tøse fornærmet".... og så skal det bare under ingen omstendigheder være sådan en.. ikke om så jeg fik den foræret.


  • #21   31. dec 2011 Johnny A

    Helt enig!

    Alfa er for Alfister!


  • #22   31. dec 2011 Futte .
    Han virker da som en seriøs gut. Eller så har han fået skudt den af.


  • #23   31. dec 2011 Futte køb dig en Skoda de virker smiley også kan de fås rimlige billige så er der også råd til legetøj ved siden af hehe vores fabia er fra 2004 blevet rust behandlet 2 gange siden vi fik den og motoren har fået skifte filter og olie det er alt hvad der er brugt på den og der er ikke et gram rust i den endnu Ps Godt Nytår

Kommentér på:
Hvad skal man holde øje med ..??

Annonce