{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Sikkerhedssko - hvad skal man gå efter? {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg er på jagt efter nogle sikkerhedssko, da jeg går og roder med nogle hobbyprojekter i garagen ved siden af arbejdet. Jeg er flere gange blevet anbefalet at få fat i nogle solide sikkerhedssko, men jeg er sgu lidt ny i det område. Så er der nogle kyndige herinde som kan hjælpe mig med at finde frem til de helt rigtige?

Jeg er ikke klar til at smide alt for mange penge efter et par sikkerhedssko, så det skal gerne være en god kvalitet til en OK pris. Jeg har fundet nogle her http://fysio-shop.dk/category/sikkerhedssko-13/ hvor jeg tænker at gå efter modellen der hedder Elten Breezer Low, primært på grund af prisen. Er der nogle som har erfaringer med dem eller andre, som er i en god prisklasse hvor jeg heller ikke går for meget på kompromis med kvaliteten?

VH


Kommentarer på:  Sikkerhedssko - hvad skal man gå efter?
  • Stefan C
    Stefan C Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 44
    #1   1. dec 2016 Du kan sagtens få billigere og gode sikkerhedsko andre steder end lige der.

    Og tænk måske på om du skal bruge 12-15 timer i dem, eller om det er 7 timer med dem på.

    Hvad angår sneakers modellen, så har jeg selv brugt dem og de er faktisk okay nice. Men skal du f.eks også arbejde en del udendørs slider det hårdt på dem. Så er det bedre med en mere traditionel sikkerhedsko.


Kommentér på:
Sikkerhedssko - hvad skal man gå efter?

Annonce