{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.169 visninger | Oprettet:

Klumpfødder {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Er det bare mig der er en svækling, eller er der generelt mangel på sikkerhedssko der vejer mindre end denne størrelse 45?

Jeg er irriteret/indebrændt over, at sikkerhedssko skal være så forbandede tunge, specielt når telefonens skridttæller runder 100.000 hver uge.

Nogen der kender til sikkerhedssko der vejer hvad andet almindeligt fodtøj vejer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klumpfødder
  • #1   8. okt 2019 Skal det være træsko? Kender til Airtox, de har nogle letvægts sikkerhedssko, har dog aldrig prøvet dem, så skal ikke kunne sige hvordan de er at gå i..

  • #2   8. okt 2019 Træsko er pt ikke et must, men hvis vægten på Airtox er acceptabel, kunne man jo i sin glædesrus, investere i både sko og træsko smiley

  • #3   8. okt 2019 Airtox er virkelig nogle ringe sikkerhedssko. Jeg har selv haft Mascot og bruger nu Sievi da jeg har fået dem gratis og dem er jeg begge glad for. Sievi har jeg selv gået 100.000 skridt pr uge i gennem ca 4 måneder og uden at de var træls. Selvfølgelig havde jeg lidt ømme fødder nogle dage for nu er det jo sikkerhedssko og ikke mine letvægts Sketchers jeg render rundt i.

    Men decideret tunge vil jeg ikke kalde dem.


  • #4   9. okt 2019 jeg har hørt godt om airtox og HKSDK sikkerhedssko

    Hold dig fra BASE sikkerhedssko dem jeg har erfaring med er meget tunge

    jeg har pt et par DIKE sikkerhedssko (sådan nogle lyserøde nogle) men 1 farven og 2 vægten tror jeg kommer dig i problemer men umilbart syntes jeg personlig pasformen er fin

    dog vil jeg kigge på airtox og HKSDK næste gang jeg skal ud at kigge på sikkerhedsko

    har Ecco ikke også lavet sikkerhedssko? kender ikke til kvaliteten osv men tænker at de er gode til at lave almindelige sko


  • #5   9. okt 2019 Fandt et par websites, som er så flinke, at de skriver vægten på sikkerhedsskoene.

    Airtox, ca 610-770 gr., alt efter model.
    HKSDK, der var et enkel par, på 490 gr. Det er stadig tungt, syntes jeg...

    @ina. Farven er lige meget, bare vægten er i orden smiley


  • #6   9. okt 2019 baronen kikny alligevel smiley


  • #7   9. okt 2019 Ingen grund til at være sart smiley

  • #8   9. okt 2019 altså min lagerchef var ikke imponeret og han forbød også pink refleks vest smiley

  • #9   9. okt 2019 I disse homofobiske tider, må vi være åbne for hinanden!

    Jeg er blot en hetro der gerne vil slippe for at rende rundt med lodder på fødderne.


  • #10   9. okt 2019 tror umilbart mine er tungere end dem du har

    har kun 2 gange nu oplevet at blive indhentet af en port der mente den skulle æde mine fødder

    så vægten hæmmer gå hastigheden


  • #11   9. okt 2019 Baronen, billigt-arbejdstøj.dk mener jeg faktisk har rigtigt gode priser. Og da jeg kiggede på sikkerhedssko sidst, blev jeg frarådet at gå efter AIrtox da de var noget skrammel.

  • #12   9. okt 2019 Har lige kontrolleret og mine Mascot sikkerhedssko er på 750 gram. Og mine Sievi vejer 1.2 kilo for et par, så det må vel være ca 600 gram stykket. Og jeg mærker overhovedet ikke at jeg har dem på. Har sågar gået rundt med dem nede i byen etc efter arbejde uden at det har generet mig eller føltes træls.

    Mascot Tatra har jeg selv købt og Sievi fik jeg af Carlsberg mens jeg arbejdede der.


  • #13   13. okt 2019 Var i går i XL Byg, hvor jeg prøvede et par Airtox. De passede mig okay, men jeg syntes stadig at 580 gram er for meget. Bevares, de er lettere end mine træsko...

    Mine ELTEN vejer 630 gram, men er væsentligt bedre at rende rundt i end træskoene, så de er pt mine foretrukne.


  • #14   14. okt 2019 SÅ du vælger nogen sko der er tungere end AirToxen??. Men det er måske fordi dine ELTEN passer bedre?. Er ihvertfald rigtigt glad for både min Mascot Tatra og mine Sievi S3 Roller+

  • #15   14. okt 2019 Mine ELTEN har jeg fået af min arbejdsplads (Fragtmanden Viggo Petersen), og ja - de er rigtig gode og behagelige at rende rundt i, når man altså lige ser bort fra vægten.

    Airtox og hvad der ellers findes, nægter jeg at investere i, før jeg finder et par i en anstændig vægt. Hvad vægten skal være for at jeg hopper på, ved jeg ikke. Men det må kunne lade sig gøre, at producere nogle på under 300 gr./sko, eller i det lag...


  • #16   14. okt 2019 Begge mine er +600 gram og er super glad for dem, synes ikke de er slemme at gå i overhovedet eller endsige føles tunge. Men tror problemet med vægten er at der skal noget gods i for at de beskytter ordentligt, men skal det være "billigt" så skal der mere billigt gods i, og skal de være lette så bliver det hurtigt meget meget dyrt og det vil folk måske ikke betale.

    Synes personligt 2000 er mere end rigeligt for et par sikkerhedssko og er kun glad for at jeg kan finde mine mascot som anden sorterings til 600 kr og de koster 1800 normalt...


Kommentér på:
Klumpfødder

Annonce