{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp... kan en CVR registeret ven købe denne for mig?
  • mikael v
    mikael v Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #1   12. aug 2015 burde der vist ikke være noget i vejen for. men vær opmærksom på at det højst sansynligt er en camper model

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #2   13. aug 2015 Også lige husk at der ikke er nogen former for garanti på en bil der sælges til cvr. og kan se den skal synes hvilket i med sikkerhed selv kommer til at stå for.

• #3   14. aug 2015 Har du snakket med sælger?? Ofte er det noget de skriver, fordi de ikke vil give nogen former for garanti på bilen. Jeg købte fx en lignende bil, som blev solgt som skrotbil.

• #4   18. aug 2015 morten L. K.
    nej.. har ikke snakket med sælger.. er ikke sikker på at det skal være præsis DEN bil, det var mere et retorisk spørgsmål, om det KUNNE lade sig gøre, hvis man fandt den rigtige bil...

jeg er naturligvis godt klar over at jeg skal betale moms / afgift af bilen...
    men nu er 25% af en købspris under 10kg, jo heller ikke den udgift som vælter bugettet...

• #5   19. aug 2015 Okay. Men det burde ikke være noget problem som sådan. Dog er der den hage ved det at hvis CVR-nummer sælger til en privat, gælder de lovpligtige reklations/garanti-regler. Men det kræver jo selvfølgelig at køber af bilen pålægger sælger at betale noget.

• #6   26. aug 2015 Det er for at slippe for garanti de kun sælger til CVR nr.
    Jeg har købt flere uden at ha CVR nr og så været klar over at det er uden garanti.
    Hvorfor mener du at du skal betale moms af noget her ? Så vidt jeg kan se er den på hvide plader men måske overser jeg noget.
    Kan se den er solgt - fik du den ?

• #7   3. sep 2015 Allan M... nej.. jeg købte den ikke.. som sagt .. det er et retorisk spørgsmål..
    jeg skal have ny bil. men skal lige finde den rigtige først...

jeg mente med min henvisning til moms, f.eks. hvis man køber en taxi eller linende..

det plejer gerne at være den slags biler, som sælges "til cvr" ...

er på udkik efter noget 9pers, hvor jeg kan pille de bagerste sæder ud.. eller en som er bygget om som st.car.
    noget i str. med en Vito eller i den stil...
    og de har jo gerne været Taxi-busser (i deres tidligere liv) . når de bliver solgt til CVR...

Kommentér på:
Hjælp... kan en CVR registeret ven købe denne for mig?

Annonce