{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.233 visninger | Oprettet:

LYD I DE STORE VOGNE {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger .
syntes jeg vil dele min erfaringer med jer ang lyd i de store biler, da det ikke er noget der er særlig stor ekspertise i her hjemme.

har selv prøvet en del løsninger de senere år med anlæg i diverse lastbiler. og der jo en bred vifte af muligheder og priser på hvad man nu gerne vil have.

Jeg har både kørt med hjemme hobby anlæg og nogle som har været mere high end og installeret gennem autopolstre og lyd forretninger.

kan varmt anbefale et besøg ved Thomas hos HIFICARFI i slagelse. han sælger bla. BOSTON og DLS og har kendskab til lastbiler, så man kan få hjælp til præcis den bil man måtte kører i.
servicen er i top og hjælpen er til at forstå da det ikke er en sælger som prøver at prakke en et eller andet fancy på.

ved hans hjemmeside er lig ved at være på trapperne. så står du og mangler noget til din bil så er han bestemt et besøg eller opkald værd.
Han har osse dioder og andre elektronik ting til bilen samt værksted hvor han kan fremstille ting til præcis ens behov bil eller farve.

håber i kan bruge det til noget.
det ikke altid den bedste løsning at tage dem med den mest prangende hjemme side.

Over and out

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LYD I DE STORE VOGNE
  • #1   20. dec 2010 ....Flot skrevet, og vi takker for dagens reklame indslag....

Upartiske, og personlige erfaringer med omtalte mirakkelmand kunne være spændende at få frem i lyset... smiley

• #2   20. dec 2010 Kan du definere hvad du søger lidt bedre michaek k?

• #3   20. dec 2010 Ja jeg kunne godt tænke mig at enten høre eller se nogen lastbiler der er bygget hos ham, eller høre fra nogen af kunderne... smiley

• #4   20. dec 2010 Nicki....

....Øøøhhh......Nej det kan jeg ikke....Men prøv og fortæl mig hvilke ord det er du ikke forstår i mit tidliger indlæg, så skal jeg gøre mit bedste for at forklare dem.... smiley

• #5   20. dec 2010 Jeg vil gerne det samme som michaek...

Se opbygninger fra omtalte firma...
    Høre fra nogle der har hørt hvad han har lavet....

Tror nok det var det michaek spurgte efter, det var jo ikke svært... ;op

• #6   20. dec 2010 Beklager mig som var lidt hurtig og ikke læste det ordenligt.
    det er nu ikke noget mirakelmand og det er ikke for at lave en reklame ud af dette emne.
    ville kun give en god oplevelse og erfaring videre til andre som kunne have brug for det.
    Men ved at hjemmesiden er lige på trapperne til at være klar. men skal da lige få knipset nogle billeder af det af mit som er fra hificarfi.

Står trods alt som en kunde som gerne vil hjælpe andre.

• #7   20. dec 2010 Nicki....

Den der hjemmeside, har den ikke været ret længe undervejs...?

Syntes jeg kan huske den også var under opbygning i sommers da jeg ledte efter en lastbils hifi mand...

• #8   20. dec 2010 jo det har den. har osse brokket mig over det.
    men fik afvide at der har været bøvl med dem der står for den men den skulle være på trapperne

• #9   20. dec 2010 Nicki...

Forstår bare ikke hvorfor man ikke har beholdt den gamle indtil den nye var oppe at køre....Men den omhandlede måske kun solfilm..?

• #10   20. dec 2010 det kan jeg ikke svare dig på hvorfor han ikke har gjort. mener han sagde at han havde fundet et nyt webfirma som skulle lave siden og så hvorfor den gamle ej forblev skal jeg ikke kunne sige.
    Men der var både solfilm og hifi på den gamle også.

• #11   22. dec 2010 jeg kan yderliger anbefale carsound Lasse som jeg handler meget ved i Svendborg er også pisse dygtig til monteringer og her er masser af billeder af monteringer han har lavet
    godt nok er det i personbiler men det skal nu ikke afholde ham fra at montere i lastvogne også deres produkter er super og forstærker udvælget r i top klassen da er både 24V forstærker i den billige ende men også i High end klassen

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/CARSound-Bilstereo-Svendborg/134149815685?v=photos

• #12   24. dec 2010 Jeg synes ikke at jeg har de bedste erfarringer med de 24 volt forstærkere. Men det kan godt være at der er sket meget siden at jeg droppede dem. Jeg og nogle kammier har monteret en omformere der laver 24 om til 12v som så lader et tørcelle batteri. Alt mit ekstra udtyr i hytten køre via det. Og så kan man vælge efter smag og behag med anlæg. Og hvis man ser film hvor lyden går over anlægget som efter nogen timer går død. Så er det nok på tide at sove og om morgen kan man starte maskinen uden problemer.
    Så reklamere lige for HCP Transport og hans kammier. Hæhæ

• #13   26. dec 2010 kører osse med 2 omformere der levere 120amp og så en kordensator 6f
    de trækker 2 12v forstærkere. og det virker . så det er da klart en god løsning men løber osse op i nogle kroner og øre hvis man skal op og lave de projekter.
    men DLSés 24v forstærker kan jeg nu godt anbefale som et alternativ den trækker fint lyden op i en fin kvalitet til en fornuftig penge

• #14   26. dec 2010 Nicki J
    Der sker en del også inde for det område der omhandler lyd i lastbiler.
    Har ikke hørt de Dls forstærkere. Men det er nice hvis der er nået til en lidt mere fornutig penge ;o). Køre du for lj transport??

• #15   27. dec 2010 mener de ligger på en 3500kr så det er sku ikke galt og de trak min sub og 2 komposæt fint da jeg havde den i.
    ja jeg kører for Lj?

• #16   27. dec 2010 Ja det er en nem og billig løsning.

• #17   30. dec 2010 det samme gælder Genesis det er klasse a og klasse ab forstærker fra 2999,- og op efter og det spiller rigtig godt deres 12V modeller som indholder samme teknik bliver brugt en del i bilstereo konkurencer som EMMA og bla. danmarks mester Kasper Lautrup kører med genesis S3 serien som så også er i den lidt dyrer ende af kæden

Kommentér på:
LYD I DE STORE VOGNE

Annonce