stil fra skolen {{forumTopicSubject}}
davs allesammen
Jeg sidder i min engelsktime i skolen, og skal sidde og skrive stil/ala noget frit for at få tiden til at gå.. ordet er mere eller mindre givet frit :D! Hvad var så mere oplagt, end at skrive om lastbiler, (det skal lige siges jeg er på uddannelse til lastbilchauffør) mere specifikt om Scania!
så det her indlæg, henvender sig sku nok mest til de mange Scania elskere der er herinde jeg har fokuseret på hvorfor jeg mener og synes Scania er det bedste! respekt for jer der synes andre er bedre, men nu er det endnu engang Scania der er i rampelyset!
min søgen går efter jeres mening, omkring hvorfor Scania er jeres favorit, og hvorfor i evt. sætter jer op i en hver dag!
jeres mening om den i det hele taget! jo flere input, og indslag på den, jo bedre :)! det omhandler ALT ALT ALT!! ved den dejlige lastbil!
alt ligefra Diode lyset i kabinen, til hvorfor hornet er så fedt, til lyden når i åbner vinduet, eller udseendet, i don't care, bare giv mig en lyd, og jeg omformulerer din, til mine egne ord og!
self har jeg mine egne meninger, og det kommer også på tale, jeg har allerede skrevet lidt, men ville stadigvæk gerne høre jeres! jeg frabeder mig dummekommentare og negativt lort, det er trods alt et skolestil der er igang men vi kan skam sagtens diskutere
men der er ingen, og jeg mener INGEN grund til at slås om det, hver mand, sin mening :D! come on boys and girls, ordet er givet frit!
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 42
dec 2010
Følger: 86 Følgere: 87 Emner: 38 Svar: 236
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 42
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Lastbiler: 2 Emner: 21 Svar: 462
dec 2010
Følger: 53 Følgere: 52 Lastbiler: 6 Emner: 11 Svar: 295
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Lastbiler: 2 Emner: 21 Svar: 462