{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

stil fra skolen {{forumTopicSubject}}

davs allesammen smiley

Jeg sidder i min engelsktime i skolen, og skal sidde og skrive stil/ala noget frit for at få tiden til at gå.. ordet er mere eller mindre givet frit :D! Hvad var så mere oplagt, end at skrive om lastbiler, (det skal lige siges jeg er på uddannelse til lastbilchauffør) mere specifikt om Scania!

så det her indlæg, henvender sig sku nok mest til de mange Scania elskere der er herinde smiley jeg har fokuseret på hvorfor jeg mener og synes Scania er det bedste! respekt for jer der synes andre er bedre, men nu er det endnu engang Scania der er i rampelyset! smiley min søgen går efter jeres mening, omkring hvorfor Scania er jeres favorit, og hvorfor i evt. sætter jer op i en hver dag! smiley jeres mening om den i det hele taget! jo flere input, og indslag på den, jo bedre :)! det omhandler ALT ALT ALT!! ved den dejlige lastbil! smiley alt ligefra Diode lyset i kabinen, til hvorfor hornet er så fedt, til lyden når i åbner vinduet, eller udseendet, i don't care, bare giv mig en lyd, og jeg omformulerer din, til mine egne ord og! smiley

self har jeg mine egne meninger, og det kommer også på tale, jeg har allerede skrevet lidt, men ville stadigvæk gerne høre jeres! jeg frabeder mig dummekommentare og negativt lort, det er trods alt et skolestil der er igang smiley men vi kan skam sagtens diskutere smiley men der er ingen, og jeg mener INGEN grund til at slås om det, hver mand, sin mening :D! come on boys and girls, ordet er givet frit! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stil fra skolen
  • #1   31. maj 2011 - og som teksten siger, logisk nok, bliver tingene skrevet på engelsk smiley hvis der er nogle der vil høre ad til sidst, hvis den blir færdig, så læg en privat besked smiley jeg har allerede en start, og den blev faktisk meget god smiley jeg er rimeligt god til engelsk, og min lærer er enig med mig smiley så der er MEGET få stavefejl smiley

  • #2   31. maj 2011 jeg sys som de fleste at lyden er det fedeste det kunne du jo eventuelt lave et digt om noget i retningen af (when you hear the engin you can not be wrong it´s only scania it´s big and strong) altså et eller andet der sys altid det hjælper med at lave noget nyt i sån en stil smiley

  • #3   31. maj 2011 true smiley men lyden er indskrevet i teksten! på den rigtigt gode måde smiley men tusind tak for inputtet! smiley

  • #4   31. maj 2011 Hvad med at gå en helt anden vej, i stedet for lige som alle de små børn der får stiv pik kun af lyden, så begynd at beskriv komforten, at Scania har den største serieproducerede motor lige nu, hvor længe de har været førende inden for transportbranchen og sådan noget. smiley

  • #5   31. maj 2011 Grunden til jeg sværger til Scania er slet ikk på grund af lyden. Men komforten og indretningen, indstigningen og er noget af den bedste du får på markedet. Scania'en virker mere gennem tænkt end andre mærker, på mange måder.

  • #6   1. jun 2011 Undskyld Mr Perfect..

  • #7   1. jun 2011 haha, Volvo er ikke min stil, og ikke den der blir snakket om her, MEN hver mand sin smag :)! GODE IDEER OG RÅD! de bliver tilføjet næste gang jeg har engelsk! det er HELT sikkert! fede idder! takker for dem alle! og ja, Scania er da klart lastbilen med EU's bedste komfort og indretning af lastbilen! smiley

  • #8   7. jun 2011 - så er stilen færdig, den blev dog lidt 'flad' til sidst :S men i det hele er den sku egentlig okay smiley

Kommentér på:
stil fra skolen

Annonce