{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.764 visninger | Oprettet:

Micky´s greatest vol 2 {{forumTopicSubject}}

26-11-2009 Micky

Jeg var lige startet i busfirmaet og havde vel kørt et halvt år. I hvert fald skulle vi køre nogle unger til bon bon land, og samle op 3 steder, og skulle alle mødes på det sidste opsamlingssted og så afsted.

På den vej min kollega skulle samle op på havde det lavet et vejbumb med de der træpiller i hver side, midt i et sving, og man kunne kun se den ene pæl indtil man var kommet helt tæt på, nogle uger i forvejen havde en anden kollega bakkede ind i en af dem og den kom så helt ind i bagagerummet, på den gamle vanholl bus, det blev chefen jo ikke glad for og satte en seddel op, om at vi IKKE måtte bakke derned igen.

Min kollega som havde masser af erfaring blæste dog på den seddel, og bakkede naturligvis ned af den vej, og BANG lige inde i den træpæl og smaderede kofanger lygter og bulede bagenden, og historien er at chefen havde hidset sig helt vildt op for nu havde han fandeme lige sat en seddel op,mens han skældte ud havde han hoppede rundt som Anders and inden på kontoret, totalt rød i hoved af rasseri

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Micky´s greatest vol 2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce