{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.009 visninger | Oprettet:

Micky´s greatest vol 6 {{forumTopicSubject}}

30-12-2009 Micky

Jeg havde ikke kørt i mange måneder får den første bytte tur kom snigende ind på mig, jeg skulle ellers ha kørt noget andet, og siddet og planlagt så godt jeg kunne ud fra de gamle kort firmaet havde. Nå men jeg møder ind der om morgen og der sidder gammel smølf og bander og svovler, tidligere da jeg skulle ha hjælp til at finde udad hvordan den bus han normalt kørte fungerede blev jeg afvist, han havde sgu fri nu så han gad sgu ikke bruge så meget som 5 min på mig, jeg måtte sgu klare mig selv.

Sikke en nar tænkte jeg, hans øgenavn passe sgu godt med hans humør altid skide sur og brokkende over alt lige fra rengøring af hans bus til at man havde flyttet på et kort i hans bus, eller stillet på radioen, Dagen efter sad jeg så i hans bus og anede ikke hvor hovedafbryderen sad, symbolerne var så slidte at det var som at tippe en 13´ner og naturligvis gik det op i hat og briller, den havde bla. automatiske bagageklapper som man kunne styre inde fra kabinen, og de sad tæt ved dør kontakterne, og naturligvis tog jeg fejl af dem, så når jeg forventede at dørene lukkede, ja så åbnede jeg i stedet for bagageklapperne og visa versa.

Nå men gammel smølf skulle en tur til Hørsholm inde fra byen og der hvor han skulle hen var broen kun 3,7 og hans bus var 3,8 så det kunne jo ikke lade sig gøre, så han sad der og skabte sig helt vildt, og jeg havde naturligvis ikke lyst til at hjælpe ham med selv om min bus som vi havde lånt af naboen godt kunne køre under broen, så jeg sad stille og roligt og drak min kaffe og frydede mig over at han havde et problem, mens jeg selv fik lidt styr på min tur.

Men desværre fik han den lyse ide sammen med en anden kollega at vi jo kunne bytte, det afslog jeg i første omgang hvilket gammel smølf bestemt ikke brød sig om, hvad fanden bilder du dig ind sagde han, det kan sgu ikke være rigtig at du ikke kan bytte….næ det er også rigtig nok, men du ville jo ikke hjælpe mig med at finde udad din bus forleden så jeg ser ingen grund til at hjælpe dig nu, men da jeg jo også var ny og de var to mod en så måtte jeg jo overgive mig,

Nå men gammel smølf var så overbærende at han viste mig hvor jeg skulle køre hen får tiden var også knap så det hastede med at komme af sted.

Så mig ud i min van-Holl volvo bussen med todelt forrude, underfloor motor og uden a/c og så af sted mod Hørsholm, det gik nu også skide godt, jeg kørte ikke forkert en eneste gang og velankommet gik jeg så op mod huset som lå inde i skoven, jeg skulle nemlig ikke op af de hjulspor som var der, for jeg tænkte der kan du sku ikke vende når du kommer frem, så de par hundrede meter må folk sgu gå.

På vej op til huset kommer der så en dame, som med det samme siger : Hvad laver du her, jamen jeg skal da hente dine gæster ! erhm nej det skal du så ikke, du skal bringe dem her op! og de skal være her om 15 min! Nej nej ifølge mine papirer skal jeg hente dem her og køre dem ind til byen, jamen det er altså forkert, de skal spise frokost heroppe så du må ha set forkert på dine papirer, så du har altså lidt travlt, erhmm siger jer og bliver helt svedig i håndfladerne, øh er du sikker på det, og tænker fuck fuck fuck hvis det er rigtig så er jeg sgu på den.

Og ganske rigtig i alt den forviring og ballade der var hjemme på kontoret så havde jeg i min forvirring fået byttet om på rækkefølgen fordi ham gammel smølf havde så travlt med at vis mig vejen til Hørsholm at jeg ikke selv var opmærksom på rækkefølgen. Så nu var gode råd dyre, hvordan fanden skulle jeg nå til kbh centrum og retur til Hørsholm på 15 min.!!!!!!!

Når men der var jo ikke andet at gøre end at komme den modsatte vej også hurtigt som muligt, så mig ind i Van-hollen og så ellers bare af sted, ud på motorvejen også klampen i bund, eller næsten i bund, imens jeg tænkte over fyreseddel og hvordan jeg havde dummet mig. Imens kørte bussen så pludselig 100 km/t og jeg overhalede mange biler, og tænkte fuck nu får jeg også fart bøder grrre pis pis og atter pis, nå men den gik sgu godt den gamle volvo van-holl så jeg tændte alt hvad der kunne tændes af lys på bussen, og så ellers ud i overhalings banen, få lige at se hvad sådan en gammel svend kunne, og sikke en fart, det blev 105 km/t nå ja kortet er jo røget så hvorfor ikke forsætte smiley 110, kan vi få 115 km/t jaaa det kan vi nogen højere120,125 og så kunne nålen ikke mere, og imens racede jeg forbi måbende personbiler i inderbanen og de må virkelig ha tænkt deres mens den her store bus susede forbi, OG hvis de gjorde tegn til at trække ud, fik de lige den dejlige symfoni et kompresserhorn kan gi, mens de næsten blev blæst ind i nødsporet.

Nå men jeg nåede ind til byen i raket fart J og der stod gæsterne så og ventede, og de skulle lige til at brokke sig, ja ja fik jeg sagt, jeg så forkert og var kørt op til hvor i skal nu, så ind i gyngen og lad os så komme af sted. Velankommet til Hørsholm og da vi kom derop stoppede jeg lige før de 2 hjulspor, nej nej her kan vi ikke stå af, du skal køre os helt op til huset, der er en stor vendeplads og vi har været deroppe i bus før, intet problem, nå ja tænkte jeg de må jo vide det og selv om jeg ikke havde lyst så kørte jeg derop nu man godt kunne vende deroppe, men lykken varede kort, i et sving kom jeg fortæt på et par træstubbe og fik revet udstødnings røret af, heldigvis lige efter potten men damn den larmede, da jeg kom hjem var det med temmelig røde øre, ikke nok med at jeg havde fået byttet om på adresserne, jeg kom også hjem med afgangsrøret i bagagerummet… tro det eller la vær og godt nytår til jer alle..


Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Micky´s greatest vol 6

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce