{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du være min nye kollega?
  • #2   23. jan 2013 Ja Jan , det vil jeg gerne. Har sendt en mail til dem. Hvordan er de at køre for, er det rent 2 mands kørsel. Har kørt blomster før sydpå. For en vognmand under Ove Østergård.


  • #3   23. jan 2013 Kører du også syd på Jan S? Ligger i ude i weekenderne?

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #4   23. jan 2013 Nu kører jeg kun Sverige-Finland og der er disponenten rigtig rigtig flink smiley
    Udenfor sæsonen er der ikke ret meget 2 mands (1-2 ture om ugen sydpå) Men generelt er det flinke mennesker...

    Per R. Ja, det er en del... Normalt er det først til sæsonen at vi tager ekstra folk ind men vi har gang i noget stort i Norge og derfor skal vi allerede nu bruge folk,,

    Til jer der ikke kender så meget til blomsterkørsel så skal I være klar over at der er rigtig meget natkørsel så er det ikke noget for jer så skal I ikke søge...


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #5   23. jan 2013 Brogaard...
    Jeg kører ikke sydpå men vi har danskere der gør... Og ja, der er mange arbejdsweekender... (10 i træk er min kedelige "rekord") Men for det meste kan man få det lange ugehvil til at passe med en weekend..


  • #6   23. jan 2013 Det er sgu godt at se nogen af de store stadig gerne vil ha danske chauffører til export kørsel.
    Men jeg studsede lige over artiklen,DU SKAL HA KENDSKAB TIL OLIEFYR hhmm ... er det så de er sikker på at man ikke fryser når man sover smiley haha ..


  • #7   23. jan 2013 ulrik d

    Du joker iggå??

    Hvis ikke er en blomsterbil nok ikke noget for dig. smiley


  • #8   23. jan 2013 Hej Jan S.

    Jeg har også sendt en ansøgning, dog har jeg ikke kørt med blomster før, men det er da en chance der er værd at tage..

    Jeg vil høre dig, kører i mest 2-mand, eller er der også 1-mands biler ??


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #9   23. jan 2013 Haha Morten.. Nej hvis man ikke ved hvad man bruger et oliefyr til mht blomsterkørsel så skal man nok ikke søge smiley

    Jimse jeg vil tro at det det max drejer sig om 10% af turene der er 2 mands.. Det er som regel sydtyskland/frankrig/benelux der er 2 mands og der bruger de som regel vores tyskere men der kører også danskere sydpå og på UK...


  • #10   23. jan 2013 Hey.. Jeg vil også ha en ny kollega smiley

  • #11   23. jan 2013 hehe ... Jo jeg joker Morten smiley



  • #12   23. jan 2013 Jan S, det lyder jo helt super, ... jamen måske ses vi smiley

  • #13   23. jan 2013 Jan får man så en af dem med ROMA plader. Og hvordan pokker det hændt dem at mangle 20mand har de skræmt alle der afløser væk til foråret

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #14   23. jan 2013 Arghhh Martin... Vi har kun biler på Lux - Dk - S og snart N plader... Dem på RO og LT plader er vognmænd der kører for os... Og vi udvider med 12-14 biler så derfor skal der jo bruges lidt folk smiley

  • #15   23. jan 2013 Hvis du nu læser lidt længere oppe Martin, så har du svaret smiley

  • #16   23. jan 2013 Ok jan møde bare Ro for noget tid siden og var lige ved at ringe over til dem i højme om de manglede den. Skam det først er nu de søger ellers havde jeg søgt. Men vil kun nord på og ikke noget med dem i tilst at gør deres indsamling må de godt beholde for sig selv.

    Ulrik. Oliefyret er så du hurtigere kan tøre grannet inden man kommer ind til omlæsning så man ikke får våde hanDsker 2 gange


  • #17   23. jan 2013 Morten behøver jeg ikke det var et ironisk spørgsmål.

    Jan er det stadig kylling der styre de nordgående biler


  • #18   23. jan 2013 Jeg tror slet ikke jeg kunne se mig ud af at køre blomster alene uden 2. mand. Fuck turen og stederne, men alt det slæben og regeren og trækken CC'er og pakken 60 hylder på en CC og stavlen bunde og stænger - Der skal godtnok lyst til.

    Og så foregår alt om natten.

    Men dem der gider det, de er satme glade for det.


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #19   23. jan 2013 Morten... Du får det til at lyde slemt med fysisk arbejde! smiley

    Ja Martin, Kylling styrer Sverige og Finland... Norge har deres egen afdeling..


  • #20   23. jan 2013 Morten er helt enig i det med at skulle Pakke de skide CC´ere Íkke det mest spændende smiley Det savner jeg nu ikke smiley

  • #22   24. jan 2013 Glæder mig til at se hvor længe det er danskere der køre det Norge de har gang I, det er med garanti kun li opstarts facen, og så Blir det overtaget af D, PL, RO og andet skrammel.

    Og jeg må indrømme at jeg har li så lidt til overs for A.andersen som for Frode, Dsv, A.andresen og de Andre. De har da solgt li så meget ud og taget udenlands arbejdskraft ibrug, det var godt de fik jan Rasmussen, så Han ku Jane de danskere folk væk.


  • #23   24. jan 2013 Æsel det med at pakke er langt hen af vejen chaufførens planlægning

    Søren norge har de jo altid gjort nærmest. men ja ellers rimelig enig


  • #24   24. jan 2013 i skulle vel ikke bruge en lærling? smiley

  • #25   24. jan 2013 Mikkel de har ikke andet

  • #26   24. jan 2013 Søren N: Hva basere du den påstand på?? Muligvis er det DK folk, som skal starte den nye afd. op, og der så kommer norske på senere.. Men jeg tror næppe det bliver talibankrigere som kommer til at køre deroppe! Det tror jeg ikke "den gamle" går med til..

  • #27   24. jan 2013 Martin p

    Chaufførens planlægning???? Hvor mange blomster har du kørt og hvorhen og for hvem???

    Når man står ved en tysk gartner klokken røv om natten der skal ha 4 CC'er og han har 3 CC'er med 30 hylder på hver og en 2 stakker bunde med stænger stående fordi de sidste der har været der ikke har taget det retur de skulle og der ikke er plads til, at du lader det stå, hvordan fanden vil du så få plads i bilen til det hele uden at voldpakke det der midt om natten klokken røv??

    Jeg er sgu aldrig kørt fra Gasa med plads i overskud - Tværtimod var det et stort problem, at vi havde en forvognskasse med kølemaskine indbygget i en niche, der kunne nemlig ikke stå CC'er med forlængere under, eller CC'er med hylder i øverste hak på stængerne!

    Jan S

    Hver sin lyst, men det kniber med overskuddet til at bøvle med for meget retur når man også skal nå at køre 330.000 km om året med returlæs hjem hvergang.



  • #28   24. jan 2013 Jacob a. Jeg er Jo selvfølgelig ik spå-kælling, smiley men jeg er af den heat Kjær overbevisning at de laver den Norges afdeling for at tjene penge. (Selvfølge)

    Ved også godt at den gamle har et forhold til Norge, men det havde Han også engang til Resten. Og AA er bare blevet en penge forretning, så jeg er Helton overbevist om at det er spørgsmål om tid.


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #29   24. jan 2013 Søren N...
    Hvad mener du med PL og RO? Vi har ingen østeuropæer ansat...
    Da vi startede i Sverige i 2000 var det med danske folk og i dag er der ca 40 Svenskere ansat. Mon ikke det bliver noget af det samme i Norge? Det er klart at der kommer tyskere derop da vi har en del ansat...
    Og det er jo klart at afdelingen i Norge er startet for at tjene penge.... Det er vist sådan de fleste vognmænd driver deres forretning! smiley


  • #30   24. jan 2013 æsel har været samlet 2.5 år i tilst. hvor det halv år var som lagermand og chauffør afløser og der har det nu kunnet tælles på meget få finger med rene læs. Ved godt at hvis en kollega ikke tog med så var det en forventning at man så gjorde men jeg har altid taget det antal med jeg er kommet med for det kunne jeg forsvare og havde jeg så plads til mere var det godt. Og til dit lille eks. Havde jeg ladet en af hver stå for så var der et sæt med 3hylder på hver og du kunne alligevel ikke have dem alle jo.

  • #31   25. jan 2013 Jan s. jeg er udemærket godt klar over at AA ik selv på papiret har noget med talibanerne at gøre. at det er maxim der har dem, MEN jeg tror ik på at der ik er en Lille finger med I spilled et sted, siden de ska ha kontor ude I højme Hos AA. de passer vaskehallen osv.
    Og det er da en undskyldning som man ik kan bruge til ret meget, "vi har ik selv øst europæer." MEN vi har sørme li en fast Vognmand fra øst som vi har Hjulpet med biler, kontor, kørsel, og Arbejde til folk fra østeuropa.
    Og en betydelig del af kørslen Blir underligt nok også kørt af dem.

    Det der de har gang I, er muligvis noget der kan bil en god forretning, og det er da sikkert fint, men jeg personligt, mener jeg iik det de gør er et klap bedre end det som østeuropæerne har gjord mod os, og det er da kun lækkert fra AA's side, at hvis så det Blir svære end forventet at lave penge, så har vi da lidt tyskere selv, og et firma ved hånden som kan hjælpe os med lidt folk fra øst, så vi kan hente lidt penge der.


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #32   25. jan 2013 "Og en betydelig del af kørslen Blir underligt nok også kørt af dem."

    Skal vi nu ikke lige spise brød til! Maxim har svjv 4 biler der kører for os, det vil jeg nu ikke kalde en betydelig del. Fiskelogistik kører med 3 biler. Så er der da snart ikke noget tilbage til vores egne 170 biler smiley

    Maxim passer vaskehallen af den grund at de har forpagtet den...


  • #33   25. jan 2013 Ja jeg er sgu fristet må jeg indrømme smiley

    Det havde bare været sjovere hvis bilerne havde hjemme i Tilst

    Hvordan kører i med friuge jan...?


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #34   25. jan 2013 Det aftaler man selv med bildisponenten... Men jeg ved at planen for dem der skal tilknyttes Larvik afdelingen er 2 uger ude og 1 uge fri...

  • #35   25. jan 2013 Martin P

    2,5 år hvoraf det halve år var so lagermand og chaufførafløser - Hvad med de 2 sidste år???

    Og jo Martin, man havde jo netop plads til mere, det skulle bare pakkes højt og hårdt nok! Og det blev det!

    Jeg går udfra, at du godt ved, at 60 hylder på en CC ikke er noget problem???



  • #36   26. jan 2013 I gamle dage vendte vi stængerne om og så kunne der være langt over 100 hyldet på. Men de var kraftstejlemig tunge og uhandy at tumle rundt med

  • #37   26. jan 2013 Slutter mig også til i flokken, omkring pakning af CC'er. Og har satme pakket mange stavlsæt, i mine tre år i lære hos AA.

  • #38   26. jan 2013 Michael K

    Ja der er 30 hylder normalt og man kan relativt hurtigt bakse 60 på - 90 er straks værre og endnu værre er det at flytte rundt på den efterfølgende. Og så kunne man ende et sted hvor de skulle pakkes tilbage med max 30 hylder på hver for at de ville modtage dem. Aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrggghhhhhh!!!!!!!!!!!!

    Så stod man der og havde trampet 2.800 km uden reel søvn, så kneb det med temperamentet må jeg erkende. Hahahaha.

    Måske det er anderledes i dag, nu er jeg jo blevet en ældre rolig herre. smiley


  • #39   26. jan 2013 Æsel ved det skam godt ja men det normalt stavlsæt er med 30 og 10 cc i en

  • rooney
    rooney Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Svar: 28
    #40   6. feb 2013 Hvordan er det gået med alle jer der har søgt, er i blevet kollega med jan(emnets ejer)

  • #41   15. feb 2013 Hej Jan, jeg bliver en af dine nye kollegaer. Bare rent nysgerrighed : Ved du om det bliver kærretræk, eller trækker / trailer.

  • #42   15. feb 2013 Tillykke med jobbet Jan N!!

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #43   15. feb 2013 Tillykke med det smiley
    Er det til Norge så er det kærre bil og er det med udkørsel fra Odense er det højst sandsynlig trækker.


  • #44   17. feb 2013 Tak skal du have Jan S. Tak for svaret, glæder mig til at komme igang igen

Kommentér på:
Vil du være min nye kollega?

Annonce