{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Forslag til fornuftig 8tons lastbil {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har ikke meget erfaring i lastbil verden udover og køre lidt engang imellem. Jeg søger forslag til en brugt 8 tons totalvægt lastbil, den skal være minium 8 tons pga det så er tilladt at køre med en ekstra sæderække (dobbelt kabine). Men jeg ønsker også en model med så små hjul/dæk som muligt da den ikke må blive for høj i chassiset, optimalt vil være en Iveco daliy størrelse, men de laves ikke som 8 tons biler. Lastbilen skal ombygges med nyt førehus i andet design, men chassis skal bevares så mit spørgsmål er lidt på hvad der er mekanisk let at arbejde med. Billig i reservedele. Holdbarhed.
Jeg kigger i årgange 2000-2006.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til fornuftig 8tons lastbil
  • #1   15. aug 2012 Det lyder da som et spændende projekt smiley Fortæl mere.


  • Kent  G
    Kent G Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 46
    #2   16. aug 2012 Du kan købe en Daf Lf eller en lille MAN.
    Tror desværre du får svært ved at få synes sådan en lastbil, hvis du lige selv laver en ny hyt. Det er jo ikke gamle dage hvor man kunne få et Randers førhus i træ..

    Det eneste jeg lige ved til, er nok de små lastbiler som bruges til autohjælp, mener nogle af dem som har dobbeltkabine og små hjul. Men de er sku nok ikke gratis.


  • #3   27. aug 2012 Forsvaret har en del MAN'er med dobbelkab.. så hold øje med aktioner....

Kommentér på:
Forslag til fornuftig 8tons lastbil

Annonce