{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejdstøj
  • TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
    #2   2. dec 2011 Arh per R.. Nu sagde jeg billige smiley

Hehe , ej tak for det smiley Men må hellere lidt ned i pris smiley

• TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

#4   2. dec 2011 Jaa du har sku nok ret.. Jamen synes da sådan at 300 for et par bukser ville være helt ok pris, og så en 3-400 for sko..

Ja og harald nyborg vil jeg gerne undgå da smiley
    Har et par sikkerhedssko der fra, og de er jo mildt sagt skod dårlige smiley

• #5   2. dec 2011 Bilka i Aalborg har kansas til næsten ingen penge, der er selvfølgelig ikke alle str og farver...

Men synes sku ikke det Per linker til er dyrt, jeg købte et par mascot bukser for 750kr i sommers... Go kvalitet koster, og når det gælder sikkerhedssko skal man ikke spare... Hellere købe dyre sko og spare på andre ting, end købe billige sko og miste tæerne fordi de ikke beskytter godt nok...

Men Harald skrald, jem&fusk, bauhaus osv har både arbejdstøj og sikkerhedssko, hvis man vil spare lidt kr...

/ Bülow...

• #6   2. dec 2011 Der mangler da lige lidt der...

Bilka i aalborg-----> Måske der osse er en bilka eller andet dagligvarehus i nærheden af dig der osse har købt et restlager...

/ Bülow...

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #7   2. dec 2011 Ang. sko så kan jeg varmt anbefale (link fjernet)
    De koster godtnok 8-900 kr. men er superlækre at have på og nemme at tage af og på hvis du ikke vil have dem på i hytten.

• #8   2. dec 2011 Tjek www.billig-arbejdstøj.dk, har lige købt 2 par sika træsko i 2. sortering, har givet mindre for begge par end jeg tidligere har givet for eet par ( sika superclog koster små 900 kr i 1. sortering og sika proflex 600 kr ) og kvaliteten fejler intet smiley

• #10   2. dec 2011 Det er vel noget Chefen står for? smiley

• #11   2. dec 2011 Dennis V

Det afhænger da i høj grad af hvad man kører!

Man kan ikke bare pr. automatik hælde alle omkostninger over på chefen! Dt er vel ikke ham der går i tøjet!

• #12   2. dec 2011 Det kan du have ret i, men jeg siger jo heller ikke at alle omkostninger skal over på chefen, men efter min mening så skal der altså et tilskud til, arbejdstøj der er værd at gå i koster jo en formue, her tænker jeg på sko især.

• #13   2. dec 2011 Biltema har reflekstøj

• #14   2. dec 2011 Dennis V

Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår - Personligt kunne jeg aldrig drømme om, at stikke fødderne i et par almindelige sikkerhedssko - Jeg går ikke i anden end træsko og jeg har været et par steder hvor vi ikke måtte få den slags fodtøj betalt, hvis ikke de var med hælkappe og så har jeg bare selv betalt!

Men overordnet set, hvis der er krav om værnefodtøj, så skal firmaet vel betale, hvis ikke er det jo ikke deres hovedpine - Akkurat som det ikke rager dem hvad Du eller Jeg mener er værd at gå i af tøj. Og så er vi tilbage ved personlige preferencer, jeg gider bare ikke gå i arbejdstøj som Kansas, Mascot osv. Jeg føler mig bare ikke godt tilpas i den slags tøj.

Det jeg typisk har fået betalt har været t-shirts, trøjer, jakker osv. - Typisk profiltøj! resten har været for egen regning. Det er jo klart, at jeg ikke vil betale for tøj med reklamer på!

• #15   3. dec 2011 Nu er det jo bare sådan, at sikkerhedstræsko uden hælekappe ikke er godkendte som sikkerhedssko.. Har selv fået det påpeget flere gange på byggepladser, og den ene gang fik jeg at vide, at hvis jeg ikke havde et par sikkerhedssko, jeg kunne tage på, så kunne jeg bare fedte af igen, så nu har jeg altid et par sikkerhedssko i skabet, jeg kan tage på.. Desuden er det din arbejdsgiver, der skal betale for dit sikkerhedsfodtøj

• #16   3. dec 2011 Måårten Ææs og sådan er vi jo så forskellige, personligt går jeg ikke i andet end sko, fødderne kan ikke rigtigt klare de der træsko Hks´ de bløde du ved smiley så nu er det hks sko i forskellige typer Hks fordi det er det stark har mest i, og det er der vi skal handle fodtøjet.

• #17   3. dec 2011 Jay-Jay

Har jeg skrevet, at arbejdsgiveren ikke skal betale hvis der er krav om sikkerhedsfodtøj?? Det tror jeg ikke. Faktisk skrev jeg lige præcis, at det var tilfældet!

Og jeg er helt med på, at træsko uden hælkappe ikke er godkendt sikkerhedsfodtøj - Men det har nu aldrig været et problem hvor jeg er kommet og jeg tror det er 11 år siden jeg begyndte at gå med sikkerheds træsko UDEN hælkappe.

Dennis

Du har ret, vi er forskellige og heldigvis for det. ;-))

• #18   3. dec 2011 Jak det er fandme kram da. smiley

• #19   3. dec 2011 Da jeg var i lære som Struktør, var jeg rundt om lidt forskelligt fodtøj, og det var træskoen med værn-mig-her-og-værn-mig-der og bagsmæk der var favorit. Den var nem at tage af hvis man lige fik lidt jord i, og sad sådan rimelig fornuftigt på fødderne.

Da jeg så startede med at køre lastbil, fik jeg et par sandaler med velcro-lukning. Jeg var noget skeptisk i starten, men efter kort tid var det vejen frem. De er meget lettere at gå med, sidder godt fast på foden, og så er der også godt med luft til fødderne. Dog er det rimelig belastende at de skal åbnes/lukkes hver gang for at sidde ordentligt på fødderne. Så nu har jeg et par træsko hvis jeg skal ind og ud mange gange, da det er noget hurtigere lige at stikke i dem.

Jeg har ved de vognmænd fået overtøj med reklame, et par t-shirts også med reklame, og så er det det. Ligesom Morten Æsel, så føler jeg mig heller ikke tilpas i et par arbejdsbukser når jeg skal køre en hel dag. Jeg har et par til hvis jeg skal ud og lave noget, men jeg får dem sjældent på - og jo jeg laver altså noget ind i mellem smiley

Mht. Arbejdstøj, så får du selvfølgelig hvad du betaler for...

Og skal det være billigt - og utroligt ringe, så er det Harald HongKong....

• TruckMe10
    TruckMe10 Tilmeldt:
    jul 2011

#20   3. dec 2011 Nu er det sådan at jeg skal bruge de to ting , pga at jeg er med min far på job ind til at jeg finder mig den skide læreplads smiley

Så ja, ingen chef til at evt. kunne hjælpe lidt på penge pungen.. smiley

• #21   3. dec 2011 p-lindberg.dk

• jess s
    jess s Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 9
    #22   3. dec 2011 der er faktisk regler for at arbejdsgiveren skal betale for sikkerhedsfodtøj hvis det er påkrævet, og så er der også regler for hvor meget arbejdstøj du kan forlange smiley

• #23   3. dec 2011 Så er det godt man er sådan et godt sted så da man skulle have arbejdstøj (Mascot, 5 T-shirts, lækker arbejdsjakke, samt 2 sweetshirts og 2 par bukser med refleksbånd, krav fra vognmanden så vi ikke bliver kørt ned) nævnte at jeg selv havde et par sikkerhedssko, men at jeg hellere ville have træsko, enden blev på det at hvis jeg sørgede for at have mine sko med, så skulle de da nok lige give mig de træsko... ;o)

• Hans K
    Hans K Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #24   15. jul 2013 I kan også prøve www.pro-dress.com.

De har både Mascot, Fristads Kansas og macmichael...

Kommentér på:
Arbejdstøj

Annonce