2.998 visninger
|
Oprettet:
Arbejdstøj {{forumTopicSubject}}
Jamen en god billig side til at finde noget arbejdstøj..
Leder lidt efter nogen Billige sko og så nogen bukser
jul 2011
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 133
Hehe , ej tak for det
jul 2011
Ja og harald nyborg vil jeg gerne undgå da
Har et par sikkerhedssko der fra, og de er jo mildt sagt skod dårlige
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Lastbiler: 2 Svar: 69
Men synes sku ikke det Per linker til er dyrt, jeg købte et par mascot bukser for 750kr i sommers... Go kvalitet koster, og når det gælder sikkerhedssko skal man ikke spare... Hellere købe dyre sko og spare på andre ting, end købe billige sko og miste tæerne fordi de ikke beskytter godt nok...
Men Harald skrald, jem&fusk, bauhaus osv har både arbejdstøj og sikkerhedssko, hvis man vil spare lidt kr...
/ Bülow...
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Lastbiler: 2 Svar: 69
Bilka i aalborg-----> Måske der osse er en bilka eller andet dagligvarehus i nærheden af dig der osse har købt et restlager...
/ Bülow...
okt 2011
Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
De koster godtnok 8-900 kr. men er superlækre at have på og nemme at tage af og på hvis du ikke vil have dem på i hytten.
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 4 Emner: 3 Svar: 184
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 11 Svar: 459
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Det afhænger da i høj grad af hvad man kører!
Man kan ikke bare pr. automatik hælde alle omkostninger over på chefen! Dt er vel ikke ham der går i tøjet!
feb 2011
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 21
dec 2010
Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår - Personligt kunne jeg aldrig drømme om, at stikke fødderne i et par almindelige sikkerhedssko - Jeg går ikke i anden end træsko og jeg har været et par steder hvor vi ikke måtte få den slags fodtøj betalt, hvis ikke de var med hælkappe og så har jeg bare selv betalt!
Men overordnet set, hvis der er krav om værnefodtøj, så skal firmaet vel betale, hvis ikke er det jo ikke deres hovedpine - Akkurat som det ikke rager dem hvad Du eller Jeg mener er værd at gå i af tøj. Og så er vi tilbage ved personlige preferencer, jeg gider bare ikke gå i arbejdstøj som Kansas, Mascot osv. Jeg føler mig bare ikke godt tilpas i den slags tøj.
Det jeg typisk har fået betalt har været t-shirts, trøjer, jakker osv. - Typisk profiltøj! resten har været for egen regning. Det er jo klart, at jeg ikke vil betale for tøj med reklamer på!
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 208
feb 2011
dec 2010
Har jeg skrevet, at arbejdsgiveren ikke skal betale hvis der er krav om sikkerhedsfodtøj?? Det tror jeg ikke. Faktisk skrev jeg lige præcis, at det var tilfældet!
Og jeg er helt med på, at træsko uden hælkappe ikke er godkendt sikkerhedsfodtøj - Men det har nu aldrig været et problem hvor jeg er kommet og jeg tror det er 11 år siden jeg begyndte at gå med sikkerheds træsko UDEN hælkappe.
Dennis
Du har ret, vi er forskellige og heldigvis for det. ;-))
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 32 Lastbiler: 2 Emner: 21 Svar: 462
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Lastbiler: 2 Emner: 40 Svar: 1.989
Da jeg så startede med at køre lastbil, fik jeg et par sandaler med velcro-lukning. Jeg var noget skeptisk i starten, men efter kort tid var det vejen frem. De er meget lettere at gå med, sidder godt fast på foden, og så er der også godt med luft til fødderne. Dog er det rimelig belastende at de skal åbnes/lukkes hver gang for at sidde ordentligt på fødderne. Så nu har jeg et par træsko hvis jeg skal ind og ud mange gange, da det er noget hurtigere lige at stikke i dem.
Jeg har ved de vognmænd fået overtøj med reklame, et par t-shirts også med reklame, og så er det det. Ligesom Morten Æsel, så føler jeg mig heller ikke tilpas i et par arbejdsbukser når jeg skal køre en hel dag. Jeg har et par til hvis jeg skal ud og lave noget, men jeg får dem sjældent på - og jo jeg laver altså noget ind i mellem
Mht. Arbejdstøj, så får du selvfølgelig hvad du betaler for...
Og skal det være billigt - og utroligt ringe, så er det Harald HongKong....
jul 2011
Så ja, ingen chef til at evt. kunne hjælpe lidt på penge pungen..
dec 2010
Følger: 35 Følgere: 43 Lastbiler: 2 Emner: 25 Svar: 151
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 9
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Lastbiler: 6 Emner: 92 Svar: 4.615
jul 2013
Følger: 1 Svar: 1
De har både Mascot, Fristads Kansas og macmichael...
Arbejdstøj