{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

VOLVOMANDEN aka jan.n N´s greatest vol 2 {{forumTopicSubject}}

16-11-2009 VOLVOMANDEN aka jan.n N

Nogen siger at folks bil ser ud som deres hjem.. havde også en kolega på et tidspunkt som bare var et svin uden lige selvom der var andre der skulle køre i den samme bil.mig inklusiv.fyldt askebæger.madrester ud over det hele.rattet var så fedtet at du næsten hængte fast i det når du rørte det.og jeg kunne blive ved.vi andre opgav til sidst at gøre den ren for det så lige sådan ud igen når han kom hjem fra hans tur.vi gik til vognmanden med det og ham vi delte bil med stjernede så meget at at han ville sige op,for han havde den mening at det var hans bil fordi han kørte i den om dagen.men det fik han så lige klar besked på at det ikke var så han måtte lige tage sig lidt sammen.gjorde han godt nok også.kunne man bare ikke lige se ret meget.hans egen personbil så lige sådan ud og hans kone kom og hentede ham ind imellem.i hvidt tøj.fatter ikke det kunne holda sig hvidt for han gik altid i hans arbejdstøj..af omveje ved jeg så også at deres hjem heller ikke lige var særligt rent. så den påstand passer på nogen.godt man ikke deler bil med sådan en mere...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
VOLVOMANDEN aka jan.n N´s greatest vol 2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce