{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger job som chauffør
  • Dorthe M
    Dorthe M Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   11. feb 2013 Går den så går den.
    Lige gyldigt hvor i landet jeg bor, jeg er flytbar...


  • #2   12. feb 2013 Det er ikke altid ligegyldigt for diverse vognmænd Dorthe M ....

  • #3   12. feb 2013 jimse det er det da når hun er villig til at flytte


  • #4   12. feb 2013 Hyler

    Skal vi vædde om at den nuværende bopæl har betydning for mange vognmænd? Min vognmand ville ALDRIG antage en der bor for langt væk heller ikke selvom vedkommende påstod han/hun var villig til at flytte - Beskeden ville være: Ring igen når du bor tæt nok på og sådan er der flere og flere der ser på det.


  • #5   13. feb 2013 ok jamen det kan godt ske det forholder sig sådan mååårten..mener bare det en underlig holdning men ok der jo folk nok at få så det vel derfor

  • #6   13. feb 2013 Jeg tror det handler om, at når folk så har fået jobbet, så flytter de ikke alligevel og så står vognmanden med bøvlet når bilen skal serviceres osv og folk ikke kan komme hjem og er afhængige af at kunne blive hentet osv.

    Faktisk er der ikke folk nok at få - Eller jo, det er der, men ikke nødvendigvis med de kvaliteter man har brug for. Vi har haft en bil stående 3 uger inden der kom en mand vi kunne bruge - Bevares, der var mange der søgte, men ingen vi kunne bruge.


  • #7   14. feb 2013 jamen det kan godt ske du har ret i folk ikke er helt så mobil når først jobbet er i hus...ok skal man kunne noget specielt for det kørsel da siden i det krævede en speciel mand?

  • #8   14. feb 2013 Hyler

    Det var såmænd bare en mand til at køre tossekasser - Ikke engang det var der frit valg af folk til.

    Udvalget af erfarne brugbare folk er slet ikke så stort som det lyder til. Altså misforstå mig ikke, der var masser af ansøgere - Der var bare langt mellem nogen der kunne bruges til noget.


  • #9   15. feb 2013 Æ Hyler.... Kan jo kun takke Måårten for at svarer for mig smiley -Det har noget at sige..

  • #10   15. feb 2013 nej det kræver jo nok også en der ved hvad det drejer sig om så det forstår jeg udmærket morten......:D


  • #11   15. feb 2013 Hahaha!!!!
    Jaaah, det er raketvidenskab at drøne rundt med en skibscontainer!
    That's really something


  • #12   15. feb 2013 Bjarke

    Du er sjovt nok akkurat lige så dum at høre på som du plejer at være.

    Har du hørt om skadesfrekevens??? Og hvor mange containere har DU kørt??? Kom nu lidt ind i kampen!


  • #13   16. feb 2013 Måårten Ææs .

    Pffff Morten, is på. De der blomsterchauffutter har jo ikke andet end jord i hovedet. smiley


  • #14   16. feb 2013 Mit umiddelbare bud vil være et sted mellem 30-40 skibscontainere, dog aldrig på containershassis!
    Det har aldrig været noget større problem eller forvoldt skade på materiel!
    Du går i forsvarsposition med det samme, hvordan kan det være?
    Btw så arbejder jeg ikke ved AAØ mere!


  • #15   16. feb 2013 Skrev jeg at DU havde lavet skader Bjarke???? I så fald, så vis mig lige hvor!

    Du skrev, at det ikke var raketvidenskab at kørekasser og latterliggjorde det jeg havde skrevet - Dertil svarede jeg med et spørgsmål om hvorvidt du havde hørt om skadesfrekvens i forbindelse med ansættelse af en chauffør???

    Er den feset ind nu, at selvom det er relativt let at køre kasser, hvis man da ved hvordan det fungerer rundt omkring, så er det faktisk ikke ligemeget om man får en mand der kan køre skadesfrit eller ej - F.eks. derfor bliver unge selvfede typer som dig valgt fra. Og det samme gør udlærte godschauffører.

    Så hellere vente på en dygtig voksen og erfaren mand der ikke har det hele i kæften!

    Det var faktisk min pointe, som du ikke fattede! smiley


  • #16   16. feb 2013 HAHAHA!
    Ja udlærte folk er ikke til at bruge til noget!
    Hos os går vi faktisk efter udlærte eller at få folk i uddannelse, men det er selvfølgelig heller ikke containerkørsel:-|


  • #17   16. feb 2013 Bjarke: Kommer du og hjælper os, når sæsonen starter?

    Og JA! Vi er jo nogle som rent faktisk har noget i hovedet smiley


  • #18   16. feb 2013 Bjarke

    Vi kører jo kun containere - Ja lige præcis.

    Nu er det tilfældigvis sådan, at vores erfaring med netop faglærte chauffører er mere end ringe og det rammer selvfølgelig andre på sigt.


  • #19   17. feb 2013 Hold kæft hvor er du gammeldags, du er jo et fossil!!!


  • #20   17. feb 2013 Det er vel ingen hemmelighed at bare fordi man er udlært er man ikke en bedre chauffør.. En anden ting: Er dette emne løbet lidt ved siden af? Det tror jeg smiley


  • #21   17. feb 2013 Morten: lige et spørgsmål.. Hvis man er "udlært chauffør" så kan man ikke få job hos jer?? selvom man måske har kørt i 20 år.. Her tænker jeg ikke på mig selv, men der bliver jo flere af "de gamle" som også tager uddannelsen..

  • #22   17. feb 2013 My spååårt
    Har du selv en mening om noget, eller har du bare dit hoved oppe i røven vores allesammens fortidslevn?


  • #23   17. feb 2013 Ja, Bjarke. Jeg har en mening om alt. - Men du kan nok ikke tåle at høre dem. Så fortsæt bare med at være så eventyrlig dum i forummet, mens jeg fortærer mine popcorn og colaer, til underholdningen. :o)

  • #24   17. feb 2013 Bliv du ved med det
    Go uge ude i den virkelige verden, hilsen Bjarke-med jord i sit hoved;)))


  • #25   17. feb 2013 Ja, hilsen <b>alvorlige Bjarke</b>, der ikke kan forstå lidt sjov og spas. ;o) Men i lige måde!

  • #26   17. feb 2013 hehe tror sku tv3 hurtigt kunne komme på en idé til et nyt program hvis de brugte lidt tid her på siden nogle gange. folkens kom nu ind i lastbilen og snak så pænt til hinanden her på kanalen.. synes sku det så trist at læse div tråde blive ødelagt gang på gang fordi det hele tager en forkert drejning

  • #27   17. feb 2013 Jacob A

    Der er vel ingen regler uden undtagelser - Jeg ved bare han så sent so i onsdags sagde, at de ringeste han havde haft ansat var faglærte så dem ville han helst undgå.

    Måske nogen tror de kan gå på vandet fordi de har et svendebrev.

    Bjarke

    Kald mig hvad du vil, jeg har i det mindste præsteret over 25 år uden arbejdsløshed trods manglende svendebrev.


  • #28   17. feb 2013 Imponerende Æsel! Virkelig i disse tider med den form for kørsel((;


  • #29   17. feb 2013 Bjarke

    Hvilken for for kørsel????

    Er du sikker på du ved hvad du udtaler dig om? Eller snakker du bare for at holde fluerne væk fra munden?


  • #30   17. feb 2013 Stop det nu!!!
    Hos os udlærer vi folk som bliver danmarksmestre i at køre lastbilmonteret kran!
    Vel at mærke folk der er ugen og som du siger ikke kan bruges på grund af deres alder, mærkeligt nok.
    At du så bare kører ned på havnen og får en skibscontainer læsset på mens du holder side om side med pl, ro og est er jo måske fordi du ikke har nogen uddannelse, hvem ved?
    Gonat herfra og ha det pænt gamle røver smiley


  • #31   17. feb 2013 Hovhov! Jeg synes sgu det var hyggeligt at køre tossekasser, den tid jeg kørte det for Alex Andersen. - Oven i købet på chassis! smiley

  • #32   17. feb 2013 My Spååårt.
    Det tror jeg ikke på du kan finde ud af, det er vist meget omsiggribende.
    Hahaha


  • #33   17. feb 2013 Hallo mand! Jeg rockede max til det! smiley

    profilbillede
  • #34   17. feb 2013 Hold kæft mand, med tågelys og hele svineriet, ikke et øje tørt.
    Jeg anede faktisk ikke at AAØ har kørt med containere, eller jo CC-containere men ikke skibs:)


  • #35   17. feb 2013 Det var tilbage i 08 eller sådan noget. Vi havde en selvstændig vognmand, der lå inde med en chassistrailer, helt ny. Men han kunne ikke rigtigt køre det, eller hvordan det nu var. Så jeg tog lidt over. smiley

  • #36   18. feb 2013 Bjarke

    At man er danmarksmester i at køre med kran betyder da ikke at man spiller max til alt andet - Tag dig nu sammen.

    Og hvordan har du fået den ide, at jeg kun og altid har kørt tossekasser??? Det kunne ikke være mere forkert. Og så aner du i øvrigt ikke en kæft om min uddannelse vel? Eller mit CV - Eller gør du?

    Lad os nu få lidt fakta på banen inden du dummer dig mere end du allerede har gjort - Hvad er det du ved om mig???


  • #37   18. feb 2013 Morten: Tak for dit svar! Så er der da stadig håb for os "udlærte" smiley
    Så bliver jeg også nødt til at spørge til hvad jeres "udlærte" folk har kørt?? Kasser, Rema eller en blanding??

    Jeg er blot nysgerrig, fordi jeg syntes det er, en ikke holdbar mening, du/din vognmand har ang. faglærte.. Bevares, jeg forstår da, at hvis man har haft dårlige erfaringer med "nyudklækkede" så undgår man dem helst.. Men vi har jo alle været "grønne" engang!!


  • #38   18. feb 2013 Jacob

    Det var før min tid så aner ikke hvad de kørte og husk så på, at Villy har kørt meget mere og andet end Rema og kasser.

    I øvrigt var der ikke tale om nyudklækkede - Han ansætter slet ikke helt grønne folk, hans folk skal være selvhjulpne, sådan er forretningen bygget på. Der er MEGET stor forskel på en mindre forretning som hans og så AA f.eks.

    Uden at være sikker tror jeg det har handlet om, at man har troet man kunne gå på vandet fordi man havde et svendebrev - Dem er der desværre nogen af. Der er f.eks. en del af og til i transportgrupperne på FB. De tror, at fordi de har et svendebrev så er de dygtigere, hurtigere og bedre end en der har 20-40 års praktisk erfaring og den attitude kommer man bare ikke ret langt med.


  • #39   18. feb 2013 Jamen Morten.. Vi er absolut IKKE uenige..Jeg forstår, langt hen af vejen, hvordan en "forretning" fungere!! Jeg må bare indrømme, at jeg følte mig , en smule stødt, da du skrev, din "svada" over udlærte chauffører.. Og jeg må sige at det er LANGTFRA alle "udlærte" som er sådan som du beskrev det!

  • #40   19. feb 2013 Jacob

    Jeg kender skam udlærte chauffører der er helt fine - Men som med alt andet er et et mindretal der ødelægger det for de mange. Desværre.


  • #41   19. feb 2013 Jeg må indrømme at jeg har en smule samme opfattelse som Mortens vognmand, og så alligevel ik.
    For mig betyder svendebrevet ik en skid, faktisk gider jeg slet ik høre om det.
    Jeg vil vide hva folk kan, og hva erfaring de har, hvilket grundlag de har for deres erfaring, og jeg vil ærligt sige, at af de chauffører jeg kender, der er der ik nogen af dem som er udlært chauffører jeg kan anbefale. Tvært imod, har jeg mere end en håndfuld som jeg tilhver en tid kan anbefale, som enten ik er udlært noget, eller i hvert fald ik chauffører.
    Men de ved satme hva de handler om, de ved hvordan forretning fungere, hvordan tingene har konsekvens for hinanden. Og hva der ska til for at forretningen kan fungere. Flere af dem jeg kender som er udlært chauffører, de tror at alt spiller maks bare de er ude og køre..


  • Dorthe M
    Dorthe M Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #42   27. feb 2013 Det er helt vildt sødt af jer at være så aktive på min tråd, meeeeen.... sikke emne skift... Søde venner... I må da kende en vognmand der mangler en pålidelig og super dygtig chauffør....?
    Kom frisk, please....


  • #43   22. jun 2013 Hej Dorthe. Kan se du er en kvinde i din bedste alder smiley
    Så du kunne evt prøve at søge hos Bech-Hansen & Studsgaard
    Ved de har nogen kvinder på hjul hos dem så det er da ikke
    Utænkeligt at de kunne bruge dig


Kommentér på:
Søger job som chauffør

Annonce