3.588 visninger
|
Oprettet:
Søger job som chauffør {{forumTopicSubject}}
Søger job som chauffør.
Alt har interesse.
Har ARD-tank-EU bevis. CE. 40 tons.
5 års erfaring med eksport.
Ingen skader og ingen sygedage.
Kender i nogle der søger en chauffør?
feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Lige gyldigt hvor i landet jeg bor, jeg er flytbar...
nov 2011
Følger: 29 Følgere: 26 Lastbiler: 6 Emner: 16 Svar: 91
dec 2010
Følger: 94 Følgere: 101 Lastbiler: 4 Emner: 44 Svar: 832
dec 2010
Følger: 25 Følgere: 27 Lastbiler: 2 Emner: 7 Svar: 3.964
Skal vi vædde om at den nuværende bopæl har betydning for mange vognmænd? Min vognmand ville ALDRIG antage en der bor for langt væk heller ikke selvom vedkommende påstod han/hun var villig til at flytte - Beskeden ville være: Ring igen når du bor tæt nok på og sådan er der flere og flere der ser på det.
dec 2010
dec 2010
Faktisk er der ikke folk nok at få - Eller jo, det er der, men ikke nødvendigvis med de kvaliteter man har brug for. Vi har haft en bil stående 3 uger inden der kom en mand vi kunne bruge - Bevares, der var mange der søgte, men ingen vi kunne bruge.
dec 2010
dec 2010
Det var såmænd bare en mand til at køre tossekasser - Ikke engang det var der frit valg af folk til.
Udvalget af erfarne brugbare folk er slet ikke så stort som det lyder til. Altså misforstå mig ikke, der var masser af ansøgere - Der var bare langt mellem nogen der kunne bruges til noget.
nov 2011
Følger: 29 Følgere: 26 Lastbiler: 6 Emner: 16 Svar: 91
dec 2010
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 9 Lastbiler: 1 Emner: 7 Svar: 110
Jaaah, det er raketvidenskab at drøne rundt med en skibscontainer!
That's really something
dec 2010
Du er sjovt nok akkurat lige så dum at høre på som du plejer at være.
Har du hørt om skadesfrekevens??? Og hvor mange containere har DU kørt??? Kom nu lidt ind i kampen!
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 246
Pffff Morten, is på. De der blomsterchauffutter har jo ikke andet end jord i hovedet.
dec 2010
Det har aldrig været noget større problem eller forvoldt skade på materiel!
Du går i forsvarsposition med det samme, hvordan kan det være?
Btw så arbejder jeg ikke ved AAØ mere!
dec 2010
Du skrev, at det ikke var raketvidenskab at kørekasser og latterliggjorde det jeg havde skrevet - Dertil svarede jeg med et spørgsmål om hvorvidt du havde hørt om skadesfrekvens i forbindelse med ansættelse af en chauffør???
Er den feset ind nu, at selvom det er relativt let at køre kasser, hvis man da ved hvordan det fungerer rundt omkring, så er det faktisk ikke ligemeget om man får en mand der kan køre skadesfrit eller ej - F.eks. derfor bliver unge selvfede typer som dig valgt fra. Og det samme gør udlærte godschauffører.
Så hellere vente på en dygtig voksen og erfaren mand der ikke har det hele i kæften!
Det var faktisk min pointe, som du ikke fattede!
dec 2010
Ja udlærte folk er ikke til at bruge til noget!
Hos os går vi faktisk efter udlærte eller at få folk i uddannelse, men det er selvfølgelig heller ikke containerkørsel:-|
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 92
Og JA! Vi er jo nogle som rent faktisk har noget i hovedet
dec 2010
Vi kører jo kun containere - Ja lige præcis.
Nu er det tilfældigvis sådan, at vores erfaring med netop faglærte chauffører er mere end ringe og det rammer selvfølgelig andre på sigt.
dec 2010
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Lastbiler: 2 Emner: 11 Svar: 459
dec 2010
dec 2010
Har du selv en mening om noget, eller har du bare dit hoved oppe i røven vores allesammens fortidslevn?
feb 2011
dec 2010
Go uge ude i den virkelige verden, hilsen Bjarke-med jord i sit hoved;)))
feb 2011
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Lastbiler: 4 Emner: 71 Svar: 864
dec 2010
Der er vel ingen regler uden undtagelser - Jeg ved bare han så sent so i onsdags sagde, at de ringeste han havde haft ansat var faglærte så dem ville han helst undgå.
Måske nogen tror de kan gå på vandet fordi de har et svendebrev.
Bjarke
Kald mig hvad du vil, jeg har i det mindste præsteret over 25 år uden arbejdsløshed trods manglende svendebrev.
dec 2010
dec 2010
Hvilken for for kørsel????
Er du sikker på du ved hvad du udtaler dig om? Eller snakker du bare for at holde fluerne væk fra munden?
dec 2010
Hos os udlærer vi folk som bliver danmarksmestre i at køre lastbilmonteret kran!
Vel at mærke folk der er ugen og som du siger ikke kan bruges på grund af deres alder, mærkeligt nok.
At du så bare kører ned på havnen og får en skibscontainer læsset på mens du holder side om side med pl, ro og est er jo måske fordi du ikke har nogen uddannelse, hvem ved?
Gonat herfra og ha det pænt gamle røver
feb 2011
dec 2010
Det tror jeg ikke på du kan finde ud af, det er vist meget omsiggribende.
Hahaha
feb 2011
dec 2010
Jeg anede faktisk ikke at AAØ har kørt med containere, eller jo CC-containere men ikke skibs:)
feb 2011
dec 2010
At man er danmarksmester i at køre med kran betyder da ikke at man spiller max til alt andet - Tag dig nu sammen.
Og hvordan har du fået den ide, at jeg kun og altid har kørt tossekasser??? Det kunne ikke være mere forkert. Og så aner du i øvrigt ikke en kæft om min uddannelse vel? Eller mit CV - Eller gør du?
Lad os nu få lidt fakta på banen inden du dummer dig mere end du allerede har gjort - Hvad er det du ved om mig???
dec 2010
Så bliver jeg også nødt til at spørge til hvad jeres "udlærte" folk har kørt?? Kasser, Rema eller en blanding??
Jeg er blot nysgerrig, fordi jeg syntes det er, en ikke holdbar mening, du/din vognmand har ang. faglærte.. Bevares, jeg forstår da, at hvis man har haft dårlige erfaringer med "nyudklækkede" så undgår man dem helst.. Men vi har jo alle været "grønne" engang!!
dec 2010
Det var før min tid så aner ikke hvad de kørte og husk så på, at Villy har kørt meget mere og andet end Rema og kasser.
I øvrigt var der ikke tale om nyudklækkede - Han ansætter slet ikke helt grønne folk, hans folk skal være selvhjulpne, sådan er forretningen bygget på. Der er MEGET stor forskel på en mindre forretning som hans og så AA f.eks.
Uden at være sikker tror jeg det har handlet om, at man har troet man kunne gå på vandet fordi man havde et svendebrev - Dem er der desværre nogen af. Der er f.eks. en del af og til i transportgrupperne på FB. De tror, at fordi de har et svendebrev så er de dygtigere, hurtigere og bedre end en der har 20-40 års praktisk erfaring og den attitude kommer man bare ikke ret langt med.
dec 2010
dec 2010
Jeg kender skam udlærte chauffører der er helt fine - Men som med alt andet er et et mindretal der ødelægger det for de mange. Desværre.
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Lastbiler: 3 Emner: 5 Svar: 391
For mig betyder svendebrevet ik en skid, faktisk gider jeg slet ik høre om det.
Jeg vil vide hva folk kan, og hva erfaring de har, hvilket grundlag de har for deres erfaring, og jeg vil ærligt sige, at af de chauffører jeg kender, der er der ik nogen af dem som er udlært chauffører jeg kan anbefale. Tvært imod, har jeg mere end en håndfuld som jeg tilhver en tid kan anbefale, som enten ik er udlært noget, eller i hvert fald ik chauffører.
Men de ved satme hva de handler om, de ved hvordan forretning fungere, hvordan tingene har konsekvens for hinanden. Og hva der ska til for at forretningen kan fungere. Flere af dem jeg kender som er udlært chauffører, de tror at alt spiller maks bare de er ude og køre..
feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Kom frisk, please....
jan 2011
Følger: 1 Følgere: 12 Emner: 17 Svar: 355
Så du kunne evt prøve at søge hos Bech-Hansen & Studsgaard
Ved de har nogen kvinder på hjul hos dem så det er da ikke
Utænkeligt at de kunne bruge dig
Søger job som chauffør