{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.319 visninger | Oprettet:

Chauffør søger job {{forumTopicSubject}}







Mangler DU



Danmarks mest engagerede chauffør…?































Jeg har netop bosat mig i Varde idet jeg ser større mulighed for job her i området, Privat er jeg Per 27 år som er glad for sport i tv og som er glad for sin familie som alle bor i området.







Som person er jeg loyal, mødestabil og frem for alt arbejdsom og vil gerne være med til, at gøre min arbejds-plads til et godt sted at være.







Er tilmeldt hænger og farlig gods som forventes afsluttet







01-06-2012











Tidligere beskæftigelse:







Servicetekniker hos Telenor



Sæsonarbejder hos Keldsen



Klargøringsmand hos Nørre Snede Autolak,



som kun servicerer lastbiler



Folkeskolens 9. klasses afgangseksamen







Kurser og uddannelser:







Godstransport med lastbil



Truckcertifikat



Grundlæggende førstehjælp











Jeg vælger at søge idet jeg er meget motiveret for at komme i gang som chauffør, jeg er altid positiv af sind over for såvel både mennesker og opgaver - jeg ser udfordringer frem for problemer.







Og hvorfor så tage mig ind uden nogen som helst erfaring?



Simpelthen fordi, at du i mig vil i få Danmarks mest engagerede medarbejder som hverken er bange for at tage fat eller yde en ekstra indsats og som brænder for at komme i gang.







Det med at være chauffør ligger til familien, idet den mandlige side i min familie alle er chauffører eller har været det. Jeg har altid haft en drøm om at komme ud og køre lastbil min langsigtede drøm er at køre eksport.







Voksen-elev vil bestemt også være en mulighed for mig J







Med venlig hilsen



Per Hansen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chauffør søger job
  • #1   12. mar 2012 har jeg gjort... og stemmet dørklokker ..... i lokal områddet.... men det er jo så godt som håbløst .... uden nogen der kender nogen der kender nogen.... så copy paste meget gerne smiley


  • #2   12. mar 2012 Kontaktoplysninger:

    Per Hoff Hansen
    Isbjerg Møllevej 32 tv.
    6800 Varde
    Tlf.: 81 71 80 60
    perhoffhansen@gmail.com




    Personlige kompetencer:
    Loyal
    Ærlig
    Initiativrig
    - og ikke mindst MØDESTABIL


  • #3   12. mar 2012 har lige kastet dig et brev smiley


  • #4   12. mar 2012 Ja vi andre kæmper også.. som du selv siger det er noget med at nogen kender nogen som kender nogen og tilbage igen også lige rundt igen
    så det er håbløst lige meget hvad man vil og kan..


  • #5   13. mar 2012 "intet er umuligt for den som bærer viljen i hjertet" smiley

  • #6   13. mar 2012 jeg takker smiley jeg er klar på det meste af jylland (læs hele jylland/fyn) hvis man lægger ude hele ugen....

    en lille stikpille.... stemte dørklokker igår og fælles for dem alle var af de stort set ingen ansøgninger liggende.... det er mest opkald og email og de fleste nævnte at så bliver der ikke gjort mere ved det .. så ud af vagten venner smiley


  • #7   13. mar 2012 Jeg er vognmand, og kan da sige at alene emneoverskriften "SE HER!!!". er nok til at udelukke at vedkommene nogensinde bliver ansat. Og det burde give en reprimande fra site-admin, da det er i modstrid med brugerbetingelserne.

    " Job søges", Jobansøgning", ell. lign. havde nok været mere passende.


  • #8   13. mar 2012 hej finn D

    Tak for kritik ,skal dog siges at det står der på ingen måde i min ansøgning - er kun en måde at skabe blikfang smiley og det virker jo smiley


  • #9   13. mar 2012 tror sku jeg laver min ansøgning som din smiley

  • #10   13. mar 2012 Så ser du jo min bil tit. smiley


  • #11   13. mar 2012 Per >

    Hvad er det, der på ingen måde står i din ansøgning?.

    Om det virker eller ej er irellevant. Det strider imod brugerbetingelserne.

    Citat:
    2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
    Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din lastbil og en god overskrift vil være: “Hvad er min lastbil værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min lastbil”.

    Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.


  • #12   14. mar 2012 det står ikke SE HER!!! i min ansøgning smiley

    Og det med brugerbetingelserne beklager jeg da meget var jeg ikke klar over....... smiley


Kommentér på:
Chauffør søger job

Annonce