{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.769 visninger | Oprettet:

Hvad job skal man forvente at finde som ny chauffør {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Jeg tænkte om der er nogen med råd om hvad man kan forvente at få af job som ny /grøn chauffører. Skal man tage det første man finder eller skal man stille krav til sig selv og ens hverdag . Min drøm er at køre alt andet end distribution . Jeg har fået af vide hos Dekra at de har noget der hedder jobgaranti når man har bestået køre/teori prøven. Hvad skal man stille efter som en helt ny i faget . Som sagt jeg kunne godt tænke mig at køre tank/tørfoder kemikalier på et tidspunkt når tiden byder sig . Forslag modtages hjertens gerne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad job skal man forvente at finde som ny chauffør
  • #1   21. apr 2016 måske du bare skulle tage hvad du kan få.. kan du ikke selv høre/se det smiley

  • #2   12. maj 2016 Du skal ikke stole på hvad dekra siger, de er fuld af pis ! Tjek evt op på dem inden du starter! De fusker hvor der fuskes kan

  • #3   20. jul 2016 Du skal tage det job der tilbydes, uanset om de ter distribution eller fragt elelr det som du reelt ønsker, hvordan troor du vi andre startede i branchen, ved at gå ind til en vognmand og sige, hej du med de gejlede biler som kører langfart, du skal hyre mig.. smiley

    Der er nogle som det lykkedes for at ryge direkte ind hvor de gerne vil, men jeg vil næsten sætte en bruttoløn på at langt de fleste, starter med noget som enten distribution eller fragt og det er skide fed erfaring man får sådan et sted....

    Ønsker er gode at have, men man skal ALDRIG blive for fin til at tage et job man rent fysisk godt kan bestride... Hverken som ny eller gammel i faget... smiley

    Knæk og bræk...


Kommentér på:
Hvad job skal man forvente at finde som ny chauffør

Annonce