{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

Michel M
Michel M
Tilmeldt:
28. mar 2017
Følger: 5 Emner: 2 Svar: 3

At søge job?? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle


Har lige fået både C og C/E hos DEKRA, og vil gerne finde noget arbejde, da jeg bare sidder hjemme nu.
Derfor har lige et spørgsmål. Hvordan skal jeg ansøge?
Altså da jeg er helt grøn ved jeg ikke hvad man foretrækker i branchen.
Kan de bedst li' CV'er pr. mail? Skal man ringe? Eller skal jeg bare op hos dem om morgen, og spørge om de mangler en chauffør. Hvad foretrækker man i denne branche?


Kommentarer på:  At søge job??
  • #1   20. maj 2017 Det er meget forskelligt.

    Hovedsagligt har jeg fået job igennem personlige kontakter. Men også igennem privat besked via facebook , da vognmanden havde søgt via en facebook gruppe, og også igennem ansøgnings formular via en virksomheds hjemmeside.

    Søg som der står i de forskellige jobopslag. Der står jo i de fleste hvordan man skal søge.

    Får du ikke hjælp af Dekra ? Troede de havde en masse vognmænd og virksomheder til og stå i kø efter deres uddannede chauffører ?


  • Stefan C
    Stefan C Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 44
    #2   28. maj 2017 Tag en vurdering af virksomheden. Er de med på moden med hjemmeside osv, så tror jeg helst de modtager ansøgninger elektronisk. Omvendt så hyrer den lille vognmand nok oftere ved et håndtryk og godaw do smiley

    Jeg har selv fået job igennem netværk og så ellers søgt ledige stillinger. Vognmanden har noget han/hun kan få ud på skrift, og kan bedre vælge i deres tempo.

    Men du vil nok have mest held hos en stor vognmand, når du nu lige har fået kortet. Men vær nu ikke kræsen.

    Du skal starte et sted og der kan de store firmaer bedre klare en ny chauffør økonomisk. Og så har du for det meste også bedre backup i opstarten.


Kommentér på:
At søge job??

Annonce