{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.729 visninger | Oprettet:

MD
MD
Tilmeldt:
13. dec 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

forvirring ang job {{forumTopicSubject}}

Hej LB.

Jeg valgte og få kortet til forvogn gemmen mit tidligere arbejde, de ville så ikke giv mig et hængerkort. da min tidligere arbejdesplads blev ringere og ringere valgte jeg og bede om en fyresedel så jeg kunne leve min drøm ud og begynde og køre lastbil. jeg havde så de 6 ugers selvvalgt og det blev så brugt på ADR bevis og Hængerkort, blev færdig i sidste uge med hænger. og nu skal jeg jo i arbejde..
Problemet er bare at nu har jeg fået 2 jobtilbud og jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal vælge, det ene sted er rigtig rigtig stort sted og det andet er mindre sted med ikke særlig mange ansatte.

spørgsmålet er så hvad i ville fortrække var bedst for sådan en begynder som mig?
Det skal lige siges at det store sted kan jeg ikke komme ud og køre med det samme, men det er deres plan når de har en vogn til mig, men de kan ikke sige hvornår det vil blive. det mindre sted kan jeg komme igang med at køre med det samme..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forvirring ang job
  • #1   18. apr 2013 hvad med løn. antal timer. og antal km fra bopæl det også ting man skal tænke over jo

  • MD
    MD Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #2   18. apr 2013 lønnen er efter 3f, der der ca 20 min forskel med kørsel og begge steder er 4 dags uge , det med at have mange timer er slet ikke et problem for mig, og det kunne der forkomme begge steder..

  • #3   18. apr 2013 Hvordan skulle vi lige hjælp dig med det problem??

    Det må du da selv finde ud af!!

    Du fortæller ikk hvem det er du evt skal køre for og så er det pænt svært og give dig et svar?!?

    Du bliver ihverfald nød til at starte et sted!!


  • MD
    MD Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #4   18. apr 2013 Det er Froed Laursen og eec-vamdrup

  • #5   18. apr 2013 Der var da et voldsomt indlæg Dan H? Manden spørger jo bare pænt om hjælp, så fortjener han da også et pænt svar.

    Jeg synes du skal gøre hvad du selv føler for, og ikke vurdere det ud for andres meninger.


  • Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 38
    #6   18. apr 2013 Jeg ville klart vælge eec.... Ham sjæfen er sku så rar. Og ved Frode er man bare et nummer, mere end man er en ansat.

  • #7   18. apr 2013 Hvis man kan leve med Frode Laursen's måde at drive deres forretning på, så er det et godt sted at være...

    Personligt er det ikke noget for mig, selv om de ligge 2 km. fra mig...


  • #8   18. apr 2013 Egne erfaringer siger mig at fode lover en del ting som ikke holder. Hvis man er god til og kysse røv er Frode et udmærket sted. Jeg tror jeg ville vælge det lille sted.

  • MD
    MD Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #9   18. apr 2013 kender en som har været ved Frode Laursen, hvor han gik på et at deres lager, og blev lovet han kom ud og køre, men der gik så lang tid at han endte med at skifte til ekv hvor han kom ud og køre med det samme, og jeg er lidt bange for det ender sådan med mig os at jeg skal gå og vente længe, men ham jeg snakkede med sagde at hvis de ikke havde mistet deres Coop kørsel var jeg kommet igang med det samme. Jeg har ikke den fjerneste ide om hvor længe der går før de så får noget nyt kørsel på hånden, og det kunne de ikke fortælle mig

    Med hensyn til eec så virker han enormt sød og rar de gange jeg har snakket i tlf med ham, og der kunne jeg komme ud og køre med det samme som er et kæmpe plus da det er det jeg allerhelst vil, og fik faktisk den opfattelse af at han værne sine medarbejder ret højt.

    Iceman: hvad mener du med hvordan de driver deres forretning??


  • #10   18. apr 2013 MD jeg kan anbefale dig ECC har kendt Erling i en del år og ham kan du rolig starte ved de har det dæleme godt de folk der er
    der


  • #11   18. apr 2013 Havde også foretrukket EEC til enhver tid!

  • #12   18. apr 2013 kan også stå inde for EEC smiley

  • #14   18. apr 2013 Tror ikke du får en chef der er mere rar end Erling... Ville rigtig gerne selv til at køre for ham engang, dog bor jeg i den forkerte ende af Jylland smiley

  • MD
    MD Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #15   19. apr 2013 Tak for hjælpen allesammen smiley jeg tror ikke der er tvivl om hvem man skal vælge, så han får et opkald Mandag smiley

  • #16   20. apr 2013 - Pedersen - det ikke sikkert du gør jeg på farlig gods kursus med en af hans chauffør i vejen i denne weekend og han bor da i Viborg så det en selv der bestemmer hvor langt man vil kører for at have et godt job jo

Kommentér på:
forvirring ang job

Annonce